Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan totu tähän Lumiaan :(

Vierailija
05.08.2013 |

Tunnen itseni typeräksi, kun en saa tällä mitään tavallisia juttuja tehtyä. Huonoin puhelimeni ikinä. No okei, kamera on parempi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:45"]

Ap on joku vitun idiootti, joka ei osaa käyttää puhelinta koska on niin tyhmä ja se on sitten Lumian vika. Että just joo.

Mulla on Lumia, joka toimii kuin unelma, ei mitään ongelmaa käytettävyydessä. Ei ole puhelimen vika jos käyttäjä on tyhmä kuin aasi.

[/quote]

Sinä vaikutat aasilta, joka ihmettelee, miksi ihmeessä Nokialta lentää ihmisiä pihalle joka kvartaali. Ehkä nekin pitää 29-vuotiasta työssään monia kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia käyttävää pienisormista tekstarien näpyttelijää ja työmatkoillaan musiikkia kuuntelevaa asiantuntijaa vitun ääliönä :) Ja ei tällä voi muuten Katsomon ohjelmiakaan tsekata. Ja myös jos olet Nokian pois potkitun ingenjöörin elintasoasi laskemaan joutunut vaimoke, niin ainahan voit ehdottaa hänelle start-upin perustamista yhteiskunnan tuella.

Vierailija
42/45 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi Lumia 900 ja siitä puuttuu ne kaksi asiaa jotka olisin halunnut: tavallinen FM-radio (ainakaan en ole löytänyt sitä) ja mahdollisuus ladata Sanajahti -peli.

Puhelin on työsuhdevehje ja sähköposti kyllä toimii ihan hyvin, mutta näitä kahta vapaa-ajalla haluamaani asiaa siinä ei ole...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ostettiin tytölle Samsung! Ei enää kannata suosia suomalaista.

Vierailija
44/45 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 09:59"]

Onneksi ostettiin tytölle Samsung! Ei enää kannata suosia suomalaista.

[/quote]

Meilläkin lapsille Samsungit ja haluaisivat Lumian.

Vierailija
45/45 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuoden käytön perusteella tyytyväinen Lumiaan. Olen maksanut siitä paljon vähemmän kuin IPhonesta, ja silti jotkut jutut toimii paremmin, esim. se navigaattori ulkomailla ilman nettiyhteyttäkin.

Katsomon ohjelmia saa katsottua siitä Nokia TV-sovelluksesta, hyvin pelittää, kuten myös Yle Areenan jutut, katson usein työmatkalla jotain.

FM-radiota ei tosiaan ole, mutta oletko tutustunut sen Mixradion mahdollisuuksiin? Mä olen vasta nyt opetellut laajemmin käyttämään sitä, voi tehdä soittolistoja yms ja todella paljon musiikkia ilmaiseksi saatavilla. Yle Puheen kuuntelun puute on tosin miinus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi