Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan totu tähän Lumiaan :(

Vierailija
05.08.2013 |

Tunnen itseni typeräksi, kun en saa tällä mitään tavallisia juttuja tehtyä. Huonoin puhelimeni ikinä. No okei, kamera on parempi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdoin lumian samsungiin, saan sillä helpommin kirjoitettua tekstiviestejä, kalenteriin saa pitkäkestoisen äänen ja muutenkin olen tyytyväisempi tähän kuin lumiaan. En olisi uskonut että puhelimissa on noin paljon eroa, mutta kyllä niissä vain on.

Tuo on ihan totta että kannettavaa tulee harvemmin enää avattua kun on puhelin jolla pääsee nettiin.

Vierailija
2/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 22:22"]

Mä en enää lumiaa pois vaihtaisi. Helposti opin käyttämään ja käytän sitä niin töissäni kuin vapaa-ajallani monipuolisesti. Lapsillakin on Lumiat ja heillä ei ole mitään vaikeuksia, osaavat tehdä sen kanssa kaikkea mitä itse en edes keksisi. Helppo on siis käyttää jos 7 vuotiaskin ihan ongelmitta sen osaa.

[/quote]

Lapset oppivat käyttämään nopeasti uusia laitteita,bkoska heillä ei ole

- poisoppimista vanhasta opitusta

- pelkoa, että joku menee rikki tai väärin

Ei siis kannata verrata lapsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää lumiaa pois vaihtaisi. Helposti opin käyttämään ja käytän sitä niin töissäni kuin vapaa-ajallani monipuolisesti. Lapsillakin on Lumiat ja heillä ei ole mitään vaikeuksia, osaavat tehdä sen kanssa kaikkea mitä itse en edes keksisi. Helppo on siis käyttää jos 7 vuotiaskin ihan ongelmitta sen osaa.

Vierailija
4/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 820 ollut nyt nelisen kuukautta ja olen ihan rakastunut siihen <3

Vierailija
5/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 820 ja en enää oikein viitsi edes surffailla netissä enkä tekstareita kirjotella, kun on niin helvetin hankalaa. Mutta ehkä tän onkin tarkoitus vieroittaa ihmisiä kännykän käytöstä! Ap (tämänkin viestin kirjoittamiseen ja korjaamiseen ja kirjoittmiseen meni kauemmin aikaa nuin entisellä nokialaisellani olisi,mennyt) j olen sentään pieni sirosorminen nainen

Vierailija
6/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia oli erinomainen autonavigaattori Etelä-Afrikassa ja kameralla sai hyvät matkakuvat. Puhelin on mielestäni todella helppokäyttöinen. Ja puolisolle on kiva soittaa, koska kiinnitin hänen kuvansa aloitusnäyttöön :-) Ei enää Androidia, kiitos!

Vierailija
7/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä niin helppo käyttää, että aika vieraantunut saa olla nykykehityksestä, jos pitää sitä hankalana...

Vierailija
8/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:10"]

No on kyllä niin helppo käyttää, että aika vieraantunut saa olla nykykehityksestä, jos pitää sitä hankalana...

[/quote]

Ai ihanko totta. No on se kumma kun aikaisemmin ei ole minnkään kännykän kanssa tällaista fiilistä tullut! Puhelimeni vaihtuu aika usein: työsuhdekänny.

Vierailija
9/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:10"]

[/quote]

Ai ihanko totta. No on se kumma kun aikaisemmin ei ole minnkään kännykän kanssa tällaista fiilistä tullut! Puhelimeni vaihtuu aika usein: työsuhdekänny.

[/quote]

Edellinen siis Ap

Vierailija
10/45 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeen tavallisia juttuja et saa tehtyä? Soitettua? Tekstattua? Surffattua netissä? Ladattua sovelluksia? Sähköposti? Mulla nää kaikki toimii.

Vierailija
11/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli tämä ketju Lumia 820:sestä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3844905/ketju/lumia_820_on_kylla_pettymys_listataanpa_huonoja_puolia/sivu/2#comment24653389

Onko sulla ketjuun lisättäviä huonoja puolia?

Vierailija
12/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei näytä toimivan.. Ootappa nin käyn nostamassa ketjun.

Vierailija
13/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Lumia 800 ja menetin hermoni sen kanssa. Nyt iPhone 5 ja halvin netti ja toimii kuin unelma. Lumian kanssa ei mistään tullut mitään.

Vierailija
14/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä IPhone toimii ja on helppo käyttää kun se on teinipuhelin.

Vierailija
15/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ikivanha nokia c2-05 :) vaihdoin samsungin kosketusnäytöllisen tähän.IKINÄ en enää ota kosketusnäytöllistä PUHELINTA  =)

Vierailija
16/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas viitsin enää harvoin avata läppäriäni kun Lumialla (900) on niin paljon kätevämpää kipaista netissä. Navigaattori toimii kuin unelma (ja käytännön testauksessa on päihittänyt ihan oikeat navigaattoritkin). Kameraakaan ei tarvi enää erikseen raahata reissussa mukana. Ei siis niin mitään valittamista. Olen ihan rakastunut Lumiaani.

Vierailija
17/45 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5 maksaa lähemmäs 700 €, aika rikkaita nykyajan vanhemmat, jos teineillensä niitä raaskivat ostaa. Ehkä joku lumiakin kannattaisi suunnitella teineille, niin aikuisetkin osais käyttää sitä. ;)

Vierailija
18/45 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:57"]

No mitä ihmeen tavallisia juttuja et saa tehtyä? Soitettua? Tekstattua? Surffattua netissä? Ladattua sovelluksia? Sähköposti? Mulla nää kaikki toimii.

[/quote]

No nyt on niin että mitä pidempään tätä olen käytnyt, sen TYYTYMÄTTÖMÄ..PI olen!!!!! Jos mulla olisi Nokian osakkeita möisin nopeasti, kohta arvo on nolla jos nämä helvetin onnettomat puhelimet ovat heidän lippulaivojaan, voi heh heh. Missä esim. on näppäimistön takaisin-nuoli??? Miksen voi kuunnella Radio Aaltoa??

alkuperäinen Ap

Vierailija
19/45 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:57"]

[/quote]

No nyt on niin että mitä pidempään tätä olen käytnyt, sen TYYTYMÄTTÖMÄ..PI olen!!!!! Jos mulla olisi Nokian osakkeita möisin nopeasti, kohta arvo on nolla jos nämä helvetin onnettomat puhelimet ovat heidän lippulaivojaan, voi heh heh. Missä esim. on näppäimistön takaisin-nuoli??? Miksen voi kuunnella Radio Aaltoa??

alkuperäinen Ap

Vierailija
20/45 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäimistön takaisin nuoli on joko se korjaava näppäin tai sitten ihan painat sormella sitä kohtaa teksitä jonka haluat korjata. Koko sanan korjaaminen noin on tosi helppoa.

Radioon en ota kantaa, kun en kuuntele mitään musiikkia puhelimella.