Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysliiveistä/ vaatteista kysymys!

Vierailija
05.08.2013 |

Millainen klipsisysteemi imetysliiveissä on? ..en ole vielä kaupassa liivejä hiplaillut... Mietin että onko aivan liian epäkäytännöllistä käyttää imettäessä sellaisia tavallisia liivejä mistä saa vain olkaimen irti? 

Entäpäs imetyspaidat. Mitä jos hankkii vain tavallisia spagettiolkaintoppeja jotka saa riisaistua nopeasti ylhäältä alaspäin, siihen päälle neuletakkeja (myös helppo riisua)? Ihmisten ilmoilla en varmaan ainakaan muutamaan viikkoon vauvan syntymästä liiku, mutta olis kiva jos ei aivan puolialasti imettäessä tarvitsisi riisuuntua. Ja kuitenkin varsinaiset imetysvaatteet ovat mielestäni törkeän kalliita ja rumia. (näteistä paidoista ei lisäksi koskaan löydy riittävän pieniä kokoja mistään...)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin imetysaikana tavallisia liivejä ja imetysliivejä ja on nuo imetysliivit kyllä paljon helpompia ja kätevämpiä. Imetysliivien kanssa tuubitoppi ja joku vetoketjullinen huppari niin helppo vaan vetoketjua avata ja vähän vetäistä toppia alas. Tietenkin venyvät spagettiolkaintopitkin alle käyvät mutta niitä ei voi sitten välttämättä käyttää imetyksen jälkeen kun ovat niin venyneet. 

Vierailija
2/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin yhden topin (sellaisen kun esiteininä oli mutta imetykseen), sellaisen pehmeän, mitä voi pitää öisinkin. Suosittelen lämpimästi sellaisen hankkimista.Rinnat on todennäköisesti kipeät, etkä halua laittaa niitä kaarituellisiin rintsikoihin. Sit ostin hennesiltä kaksi imetys-t-paitaa. Suosittelen. Sit ostin vielä yhdet imetysliivit, joiden hankintaa olisi voinut odottaa synnytyksen jälkeen hyvin.

Paljon pärjäsin ihan tavallisilla vaatteilla, mut imetys t-paidat oli alkuun tosi kätsiä. Vieraita ramppaa ja koko ajan saa tunkea tissiä suuhun ja kaikki on muutenkin hankalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli imetysliivit, mutta tavalliset vaatteet. Mun pienillä rinnoilla olisi ollut aika vaikeaa vetää se kuppi rinnan alle. Päällysvaatteina mulla oli tavallinen tank-mallinen toppi ja sen päällä pitkähihainen (tai kaksi). Kun topin päällä oleva toppi on suht löysä, imettäminen on helppoa niin, ettei tissi paista.

Ei nää topit ole miksikään venyneet, edelleen samat käytössä.

Vierailija
4/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysliivit on hyvät, ei sitä rintaa tavallisesta rintsikasta saa tarpeeksi esille ainakaan pienelle vauvalle.Isompi lapsi sitten jo osaa syödä jos saa nänninpään ees vähän esille. 

Imetyspaitoja on ollu jonkinverran  mutta ilmankin pärjää, toki siinä vähän maha vilkahtaakun paitaaa joutuu nostamaan että saa lapsen sinne alle, mutta lapsi sitten kyllä sen paljaan mahan aikas hyvin peittää. 

Ennen synnytystä suosittelen ostamaan jotkut pehmeät, yökäyttöönkin soveltuvat liivit, jotks antaa perään kun rinnat ensin paisuu maidon noustessa ja sitten tasaantuu. Esim bravadon seamless, mutta halppismalleja löytyy kyllä hm ja lindex tyyppisistä paikoista. Sitten myöhemmin kun rinnat on asettuneet kokoonsa pari viikkoa synnytyksen jälkeen voipi hankkia lisää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän