Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pienirintaiset on sitten älyttömän tympeää käydä rinsikkaostoksilla

Vierailija
10.08.2020 |

Hirveetä paskaa. Mitkään liivit ei näytä eikä tunnu hyviltä. Alkaa niin veetuttamaan katsoa itseään sovituskopin peilistä, jotenkin siellä näyttää vielä karsea malta kuin kodin peilistä. Jos olisi rahaa niin harkitsisin kyllä todella kovasti silikoneja.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pienirintaiset. Heti otsikossa kirjoitusvirhe. Ja heti perään toinen - > karseammalta.

Ap

Kännissä ei kannata kirjoitella!

Hih, en ole ollut kännissä sitten vuoden 2014, mutta mun luurissa on näyttö vähän säröillä niin hankala tarkistaa mitä autocorrect on korjaillut 🙂.

Vierailija
22/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady. Asiantuntevaa palvelua ja kokoja A:sta Ö:hön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisella pitää isot tissit olla. Eihän se muuten ole nainen ollenkaan, vaan joku pikkupoika.

Vaan entäs kun ei ole? Pitääkö tässä lakata olemasta vai mitä?

Se olisi hyvä. Tai älä kulje enää julkisilla paikoilla.

Välillä on vähän pakko. Sinä voit onneksi kääntää katseesi sinne minne haluat.

Vierailija
24/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole isoruntaisillekaan mitään. Kaikki on lähinnä se B-C kupin silikoneille.

Mulla on 70c ja nää on kyl aika minimaaliset 😁 pienille rinnoille on näteimmät liivit!

Vierailija
25/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena on vielä vaikeampaa, väitän :/ Erikoisliikkeestä sen satasen liivit, toki sit istuu mut käy kukkarolle.

Vierailija
26/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käytänkin lähinnä urheiluliivejä tai muita toppimallisia. Ovat mukavat ja huomaamattomat, lisäksi kun ottaa pehmustetun mallin, niin ei nyt täyslaudaltakaan näytä.

Vierailija
27/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja fiiliksiä rintsikkaostoksilta. Tosin mulla ei ole ongelma pienet vaan isot rinnat, ei oikein löydy sopivia ikinä. Inhoan yli kaiken jos pitää uudet rintsikat löytää.

Olispa b tai c- kuppi, löytäisi varmaan mistä vaan.

Vierailija
28/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi käytänkin lähinnä urheiluliivejä tai muita toppimallisia. Ovat mukavat ja huomaamattomat, lisäksi kun ottaa pehmustetun mallin, niin ei nyt täyslaudaltakaan näytä.

Mistä liikkeistä olet löytänyt hyviä?

Ap

Vierailija
29/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä olen ylpeä pienitissisyydestäni vaikka rintsikoiden löytäminen onkin vaikeaa. Kevyet ja urheilulliset!

Vierailija
30/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaidot ainakin hyvä!

Vierailija
31/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet/olemattomst tissit niin miksi pitää edes käyttää liivejä?

Vierailija
32/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena on vielä vaikeampaa, väitän :/ Erikoisliikkeestä sen satasen liivit, toki sit istuu mut käy kukkarolle.

Tilaa ne samat liivit monta kymppiä halvemmalla ulkomailta. Englannista tilaan omani vielä kun ehtii ennen brexitiä.

Vierailija
33/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin teille on niitä liivejä kaikkialla!

Mutta me isorintaset joudutaan menee erikoisliikkeeseen maksamaan 80 euroa mummorintsikoista. Kun voisikin laittaa vaan söpön pitsi braleten ja tuntea olon kevyeksi rinnasta.

- 80J

Vierailija
34/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä olen ylpeä pienitissisyydestäni vaikka rintsikoiden löytäminen onkin vaikeaa. Kevyet ja urheilulliset!

Urheilulliset?

Vierailija
35/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuja fiiliksiä rintsikkaostoksilta. Tosin mulla ei ole ongelma pienet vaan isot rinnat, ei oikein löydy sopivia ikinä. Inhoan yli kaiken jos pitää uudet rintsikat löytää.

Olispa b tai c- kuppi, löytäisi varmaan mistä vaan.

Niinpä. Eilen huvikseni katselin prisman liivitarjonnan. Ei yllättänyt että tyhjin käsin piti lähteä pois. Nettitilaaminen siis jatkuu.

Vierailija
36/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy suotta ostoksilla vaan istu sillä ihanalla pyllyläsi mun naaman päälle ja runkkaa mua.

MIES

Vierailija
37/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Funky Lady. Asiantuntevaa palvelua ja kokoja A:sta Ö:hön.

Funky lady on kyllä aika ok. Huomattavasti parempi kuin C:llä alkava toinen liike.

Minulla on Ckuppi mutta ympärysmitta 90. Funky ladysta löytyy mutta changesta ei. Siellä jos on ympärysmitta 90 niin kuppi on ämpärin kokoinen joka jää pussittamaan. Aikaisemmin löytyi esim b90 tms kokoja. Nykyään ei.

Vierailija
38/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70AA tai 75AA ja eipä tuon kokoisia löysy kun menee katsomaan. Pitää tilata. Sama isojen kokojen kanssa. 

Sama se on vaatteiden kanssa. Jos olet keskivertoa lyhyempi tai pidempi niin vaikea löytää sopivia ja istuvia.

Vierailija
39/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun bmi oli jotain 24, löysin e-kuppeja (75e) kivasti myös ihan mm. Lindexiltä ja Prismasta, yleensä myös alesta. Harmi, että lihoin, kun aloin masennuslääkityksen ja jossain vaiheessa paino oli mun ongelmista pienin. Nyt tulee rintsikkaostokset paljon kalliimmaksi h-kupin omistavana. Lumingeriesta tilaan, onneksi sieltä saa vähän edullisemmin kuin muualta. Mielestäni pienirintaisilla on helpompaa ja edullisempaa hankkia liivejä.

Vierailija
40/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole isoruntaisillekaan mitään. Kaikki on lähinnä se B-C kupin silikoneille.

Mulla on 70c ja nää on kyl aika minimaaliset 😁 pienille rinnoille on näteimmät liivit!

Mun on todella vaikea uskoa että mikään c-kuppi olisi minimaalinen.

T. A-kupin omaava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä