Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonaalisesta ehkäisystä luopuminen

Vierailija
05.08.2013 |

Olemme puhuneet miehen kanssa aiheesta lapsi +  perhe jo jonkin aikaa. Mies on luonteeltaan sellainen joka sanoo asiat niin kuin ne on mitään kaunistelematta ja uskon että siis puhuu totta kun sanoo, että on ihan vakavissaan miettinyt, että aika voisi olla sopiva lapsen yritykselle. Toisinaan hän kuitenkin epäröi asiaa. Mennään ns. vuoristorataa tämä asian kanssa. Olen sanonut, että minä teen omalta osaltani kohta ensimmäisen liikkeen, eli poistatan kierukan. Kerron tämän tietenkin miehelle rehellisesti ja hän saa sitten päättää mitä tehdään.

Varasinkin juuri äsken ajan ja nyt minusta tuntuu jotenkin ahdistavalta, koska en vielä äsken uskaltanut sitä puhelimessa miehelle sanoa.. Tässä on aikaa poistoon 3 viikkoa, että ei ole ihan hätä vielä kertoakkaan. JOku ehkä nyt ihmettelee miksi pelkään kertoa.. Noh senkin takia, että kun tässä on menty asian kanssa sitä vuoristorataa. Haluan vain tehdä oman osuuteni. En halua käyttää enään hormonaalista ehkäisyä.. ja siis minulle ei ole ongelma jos mies haluaa vielä vaikka vuoden porskutella kumin kanssa.. Tiedän vain, että kumin kanssa ei tulla menemään kun hän ei sitä tykkää käyttää juurikaan.. Mietinkin tässä, että onko kohtalotovereita, naisia jotaka ovat luopuneet hormonaalisesta ehkäisystä ja heittäneet pallon miehelle ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi