Onko tosiaan keski-ikäisten deittailu niin hankalaa
Täällä nimenomaan naiset haukkuvat miehiä ghostaamisesta, pelaamisesta jne. Kuitenkin kaikki eronneet ystäväni 40-50+ ovat löytäneet parin vuoden sisällä itselleen hyvät puolisot. Siis paremmat kuin edelliset. Minulle itselleni on aina ollut hyvin helppoa löytää poikaystäviä, jostain syystä olen aina ollut todella suosittu. En ole aikeissa erota, mutta mietin noinko kyyniseksi meno menee vanhemmiten? Toisaalta palstan kertomusten ja tuttavien kokemukset poikkeavat toisistaan. Ehkä täällä puhutaan enemmän tindereistä, kun taas ystäväni ovat löytäneet puolisonsa ihan perinteisesti töistä, tuttavien kautta jne.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani hyvät nelikymppiset miehet ovat varattuja. Pari ikisinkkua tunnen, jotka ovat mukavia miehiä, en tiedä miksi ovat sinkkuja. Ei se mikään plussapuoli miehelle ole, että ei ole seurustellut tai on seurustellut vain joskus 15-20 vuotta sitten.
Useammassa tapauksessa nuo uudet kumppanit olivat naimisissa tai eroamassa. Onhan noita paljon avioliittoja, jotka eivät toimi eivätkä oikein koskaan ole toimineet. Ap
Siis tuttavasi ovat pariutuneet nopeasti, koska ovat iskeneet naimissa olevia miehiä itselleen?
En ollut kärpäsenä katossa tarkkailemassa kumpi iski kenet, mutta parissa tapauksessa näin kävi, että oltiin vielä edellisen kanssa naimisissa. Koetatko nyt moralisoida vai? :D Ap
Itseasiassa jäin miettimään, että siksiskö pariutuminen ei itselläni onnistu näin keski-ikäisenä, kun deittailen vain vapaita miehiä. Ehkä pitäisi muuttaa taktiikkaa :D
Jos johonkuhun rakastuu ja hän rakastaa takaisin, niin sillehän ei mitään voi, että edellinen liitto siinä rikkoutuu. Tietysti sitten on ihmisiä, jotka jatkuvasti pettävät kumppaniaan, mikä on inhottavaa, mutta eivät kaikki pettäjät sellaisia ole. Ap
Eiköhän ne ole naiset ja pieni osa miehistä, joilla on varaa ghostailla ja pelailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kenenkään ei ole niin helppoa löytää halutessaan uutta puolisoa kuin nelikymppisen naisen. Harva vaan enää haluaa, ellei vastaan tule jotain täysin jalat alta vievää tyyppiä.
Mahdollisesti, jos nelikymppiselle naiselle kelpaa 5-15 v. vanhempi mies. Ne nelikymppiset miehet ikäkriiseissään jahtaavat nuorempia.
Ei siinä iästä ole kysymys, mutta kelpaamisesta kyllä. Toistan. Kenenkään ei ole yhtä helppoa saada halutessaan uutta parisuhdetta kuin nelikymppisen naisen. Ja tämä tarina on tosi.
Niin on. Minä olen eläkkeelläkin joten luulisi oleva turn off, mutta ei se miehiä liikuta vähääkään. Eikä tarvitse tyytyä papparaiseen jos ei halua.
Oletko eläkkeellä mt-ongelman vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei se netissä tutustuminenkaan mitään salatiedettä ole, hyvin se sujuu keski-ikäiseltäkin. Toki jonkun verran joutuu sietämään niitä ihmisiä, jotka todennäköisesti täällä sitten nillittävät, mutta eipä heidän kanssaan tarvitse viestejä sen enempää vaihtaa, äkkiä ne tunnistaa. Ainakin minä olen tavannut sitä kautta useita mukavia miehiä, joista yhden kanssa nyt jo pari vuotta yhdessä. Ja samoja kokemuksia on pääsääntöisesti kavereillakin. Jos pelkästään hirviöitä vetää puoleensa niin siinä tekee sitten kyllä jo itse jotain väärin.
Nuorisosta tiedän useita, jotka ovat netissä tavanneet ja seurustelevat onnellisesti. Sitä mietinkin, että onko keski-ikäisillä niin täysin toisenlainen tilanne. Onhan se melkoista hakuammuntaa etsiä puolisoa pelkän ulkoisen olemuksen perusteella sokkona, kun ollaan jo "valmiissa elämässä" toisin kuin nuorena. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toiset löytää helposti, toiset ei koskaan. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Jokin niissä naisissa on, jotka vaihtavat miestä helposti. Seurasin kerran erästä työkaveriani: ei mennyt parissa jutussa kuin kaksi viikkoa ja jo oli mies ehdottamassa tälle naistyökaverilleni yhteenmuuttoa. Itse olen ehtinyt tuossa ajassa käydä muutaman kerran kahvilla.
Minäkin kuulun jälkimmäiseen ryhmään, eräs tuttu on vaihtanut aina lennosta ja aina se jotenkin onnistuu löytämään ne miehet jotka jäävät odottelemaan sitä seuraavaa vaihtoa.
Ja todellakin on kokemusta siitä että ikäiset ja 15 vuotta vanhemmatkin havittelevat nuorempia ja "saan" vain niitä huonoimpia, siis hetkeksi korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se netissä tutustuminenkaan mitään salatiedettä ole, hyvin se sujuu keski-ikäiseltäkin. Toki jonkun verran joutuu sietämään niitä ihmisiä, jotka todennäköisesti täällä sitten nillittävät, mutta eipä heidän kanssaan tarvitse viestejä sen enempää vaihtaa, äkkiä ne tunnistaa. Ainakin minä olen tavannut sitä kautta useita mukavia miehiä, joista yhden kanssa nyt jo pari vuotta yhdessä. Ja samoja kokemuksia on pääsääntöisesti kavereillakin. Jos pelkästään hirviöitä vetää puoleensa niin siinä tekee sitten kyllä jo itse jotain väärin.
Nuorisosta tiedän useita, jotka ovat netissä tavanneet ja seurustelevat onnellisesti. Sitä mietinkin, että onko keski-ikäisillä niin täysin toisenlainen tilanne. Onhan se melkoista hakuammuntaa etsiä puolisoa pelkän ulkoisen olemuksen perusteella sokkona, kun ollaan jo "valmiissa elämässä" toisin kuin nuorena. Ap
Sanoisin että keski-ikäisenä netissä oli helpompaa kuin nuorempana, nyt sitä jo tuntee itsensä ja tietää mitä asioita kumppanissa eniten arvostaa ja toisaalta millaisten ominaisuuksien kanssa ei tule toimeen. Itsehän hain seuraa kuvattomana, tiesin tietysti että se karkoittaa 95 % ehdokkaista, mutta jäljelle jäävistä olikin helpompi seuloa ne helmet.
Toiset löytää helposti, toiset ei koskaan. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Jokin niissä naisissa on, jotka vaihtavat miestä helposti. Seurasin kerran erästä työkaveriani: ei mennyt parissa jutussa kuin kaksi viikkoa ja jo oli mies ehdottamassa tälle naistyökaverilleni yhteenmuuttoa. Itse olen ehtinyt tuossa ajassa käydä muutaman kerran kahvilla.