Käyvätkö teidän miehet kahviloissa kahvilla tai teellä?
Kommentit (27)
Käy, olisko keskiarvo noin viikottain. Työkavereidensa kanssa käyvät "päiväkahvilla" töistä, kesäaikaan useimmin kuin talvella.
Ei koskaan. Ei tuota nahjusta saa kotoa mihinkään.
Joka viikko ainakin kerran minun kanssani, aika usein toisenkin kerran jonkun kaverinsa kanssa. Miehellä on puoliautomaattinen espressokeitin ja kahvimylly kotonakin. Asumme Helsingissä, joten oikeasti hyviä kahviloita on käytettävissä useampikin.
Mun mies saattaa nähdä kavereita Helsingin keskustassa ja käydä kahvilla esim. Ursulassa tai Carusellissa tms. Nyt kyllä kun kaikilla on lapset ja perheet, niin tällainen on huomattavasti vähentynyt. Nuorena ennen lapsia tätä tapahtui aika useinkin.
Jos kävisi, epäilisin teinityttöystävää. Miehet käy kaljalla.
Käy muutamasti viikossa. Asutaan Helsingin keskustassa. Monesti käy kuulema jos on matkalla kokoukseen johonkin muualle. Saattaa käydä myös työpäivän jälkeen ennen kuin tulee kotiin. Viikonloppuisin saattaa lähteä aamukahville jos minä en ole vielä herännyt. Käymme myös yhdessä aika paljon kahviloissa. Meillä on kodin lähellä ja ihan oman talon kivijalassakin kivoja kahviloita. Minäkin käyn usein yksinkin.
Heh, meinasin vastata että ei yksikään mies käy kahviloissa kavereiden kanssa :) Mutta pieleen meni! Ehkä tämä uusi 20-30-vuotiaiden sukupolvi on siinä mielessä erilainen kuin me nelikymppiset. Jos mies lähtee kaverin kanssa jonnekin niin menee kaljalle (ja sinnekin harvoin).
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:27"]
Heh, meinasin vastata että ei yksikään mies käy kahviloissa kavereiden kanssa :) Mutta pieleen meni! Ehkä tämä uusi 20-30-vuotiaiden sukupolvi on siinä mielessä erilainen kuin me nelikymppiset. Jos mies lähtee kaverin kanssa jonnekin niin menee kaljalle (ja sinnekin harvoin).
[/quote]
Me ollaan 4-kymppisiä.
t. 6
Ei käy.
Mieheni on 3-kymppinen insinööri. Jos jossain käy niin sushilla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:38"]
Ei koskaan. Ei tuota nahjusta saa kotoa mihinkään.
[/quote]
Sama täällä...
Käy, mutta vain minun kanssani. Tykkäämme käydä kahdestaan brunssilla tai leivoskahveilla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:37"]
Käy, mutta vain minun kanssani. Tykkäämme käydä kahdestaan brunssilla tai leivoskahveilla.
[/quote]
Mekin olemme nelikymppisiä. Myös veljeni käy kahviloissa, usein pienen poikansa kanssa.
[/quote]
Minun mies on pian nelikymppinen. Kyllä täällä meillä päin miehet istuskelevat kahviloissa keskenään ainakin paljon. Juovat erikoiskahveja ja hifistelevät. Oma mieheni syö myös innokkaasti leivoksia. :D Ehkä se on kaupunkilainen ilmiö? Täällä tosiaan on pitsillä ja mustavalkoisilla valokuvilla sisustettujen kahviloiden lisäksi myös moderneja ja laadukkaita kahviloita joissa tarjotaan laadukkaita kahveja. Moni mies on nykyään kiinnostunut kahveista, oluista, viineistä, viskeistä... Jos nainen menee kahvilaan juomaan Presidenttiä ja hihittelemään tyttökavereiden kanssa niin tuntemani miehet enemmänkin nauttivat erilaisista kahveista ja mauista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 09:40"]
[/quote]
Minun mies on pian nelikymppinen. Kyllä täällä meillä päin miehet istuskelevat kahviloissa keskenään ainakin paljon. Juovat erikoiskahveja ja hifistelevät. Oma mieheni syö myös innokkaasti leivoksia. :D Ehkä se on kaupunkilainen ilmiö? Täällä tosiaan on pitsillä ja mustavalkoisilla valokuvilla sisustettujen kahviloiden lisäksi myös moderneja ja laadukkaita kahviloita joissa tarjotaan laadukkaita kahveja. Moni mies on nykyään kiinnostunut kahveista, oluista, viineistä, viskeistä... Jos nainen menee kahvilaan juomaan Presidenttiä ja hihittelemään tyttökavereiden kanssa niin tuntemani miehet enemmänkin nauttivat erilaisista kahveista ja mauista.
[/quote]
Tämä siis 8!
Kay tyokavereidensa tai muiden kavereidensa kanssa pari kertaa viikossa, ja sitten mun kanssa pari kertaa kuussa.
Käy työkavereidensa kanssa useimpina aamuina, välillä mun kanssa ja silloin tällöin jonkun muun kaverinsa kanssa. Ikää 42 ja ammatti raksamies.
Kahvihifistelijämies löytyy täältäkin.
Ei. Inhoaa kahviloissa istuskelua, ei ymmärrä sen pointtia, eikä ymmärtänyt silloinkaan kun asuimme Helsingissä. On ehkä hieman "juntti" tässä suhteessa. Minun kanssani tai perheenä käymme joskus jossain kahvilassa esim ostosten lomassa. Ottaa itse mielummin kahvin mukaan, jos vaan mahdollista. Mieheni on 37v.
Kyllä käy, minusta turhankin usein, lähes päivittäin työpäivän aikana työkavereiden kanssa. Aina pitää ostaa kahvi ja pulla (leivos). Melkoinen menoerä. Mutta kun "kaikki muutkin käyvät".
Kaljalla/siiderillä käy kavereiden kanssa vain jokusen kerran vuodessa. Eli kavereita tavatessaan menevät yleensä kahvilaan.
Ikää kohta 40 v, FT.
Joskus käy kaverin kanssa ABC:llä, puhuvat yleensä politiikkaa. Aika harvoin kyllä, yleensä kaveri tulee meille ja mies keittää kahvit ihan ite.