Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yökukkujien äitejä???

15.07.2006 |

Poika 6kk eikä ole koskaan nukkunut kokonaista yötä.Hyvänä yönä herätyksiä 2-3,huonona 6!Ei itke juuri koskaan,yölläkin pyörii,möyrii ääntelee ja odottaa että nukutetaan sylissä.Taputtelu ei auta,johtaa vain siihen että virkostuu ja itku tulee lopulta.Kiltti vauva muuten joka on auttanu jaksaan..tähän asti.Nyt alkaa voimat olla lopussa.Esikoinen parivuotias joten levähtäminen päivällä ei mahdollista.Päivälläkin kuopus nukkuu 40min pätkiä eikä vahingossakaan yhtä aikaa.Mitä ihmettä tässä tilanteessa pitäisi tehdä??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kampaaja kertoo aina kuinka ne kävi lapsensa kanssa sellasessa unikoulussa, johon mentiin ihan paikanpäälle asumaan ja ne ammattilaiset siellä autto opettaan lasta nukkumaan. Jossain Helsingissä tämä oli, valitettavasti en osaa neuvoa enempää.

Vierailija
2/4 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

attä meijän 8kk ei ole nukkunut vielä yhtään kokonaista yötä, tosin jo 5h pätkiä ja ei ole kaverini vauvakaan, joka pian jo 1v. Sellaisia ne lapset on. Mutta uskon että väsyttää kun on toinenkin lapsi. Hö. Tsemppiä. Itse olen ihan unikoulun kanssa, mutta en huudattamisen kanssa, mielestäni siinä ei ole järkeä, että lasta huudatetaan. Lapsen eka vuosihan on tärkeää aikaa lapselle ja jos huudattaa... tai nojoo.. jokainen tavallaan, itse en siihen pystyisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ihan hassusti..

eli olen unikoulun kannalla, jos se on pakollista, mutta en siis kestä sitä että lasta huudatetaan, että sitä unikoulua en ymmärrä... tassuhoito varmaan parempaa..

Vierailija
4/4 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä millaisia keinoja tuolla unikoulussa käytetään, se on käsittääkseni kuitenki sen niminen. Jos olet epätoivoinen, ehkä se on kuitenki tutustumisen arvoinen.