Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatiasta apua raskauspahoinvointiin? Kokeiliko kukaan? Mikä muu voisi auttaa?

04.02.2007 |

Kaikenlaisia kokemuksia ja ajatuksia haluaisin kuulla.

Miten helpottaa raskauspahoinvointia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa käydä ammattihomeopaatilla, koska mahdollisia homeopaattisia lääkkeitä raskauspahoinvointiin on niin monia (mm. Nux Vomica, Sepia, Tabacum, Kreosotum jne.) Lääke valitaan tarkasti oireiden mukaan, joten homeopaatti tarvitsee tietoa, minkätyyppistä pahoinvointi on, mihin vuorokauden aikaan, mikä pahentaa oloa tai mikä parantaa jne. Kannattaa myös pyytää homeopaatilta tarkat ohjeet lääkkeen ottoon, jos homeopatian käyttö ei ole ennestään tuttua.

Homeopatia on ehdottomasti kokeilemisen arvoista, koska se on turvallista niin odotusaikana kuin pienille vauvoillekin.

Vierailija
2/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska se on hirveetä...

Mulla oli kanssa pitkän tosi voimakas pahoinvointi. kokeilin inkiväärit ja b-vitamiinit, auttoivat ehkä kerran pari hiukan, kunnes nekin rupes yököttää ;) Tää on uskomatonta, mutta ainoa mikä vähän auttoi oli ne salmiakin muotoiset, rasiassa olevat salmiakit!!!???!!! niitä sitten oli aina taskussa ja pari päivää taisin elääkkin niillä. Ihmetyksekseni jossain brittiläisessä raskaustekstissä kehoitettiinkin imeskelemään vahvaa lakritsipastillia...

Muita keinoja selviytymiseen:

-ruoka tulee valmiina eteen (jos näin raaka-aineet se oli tervemenoa)

-söin aamulla enemän, koska iltaa kohden kaikki tuli ylös

-oksentaminen (eli ei yritäkkään pidätellä)

sydämmenipohjasta tsemppiä!!!

deux ja poika nyt 11 kk (ei uskoisi että noin ihana aiheuttaa noin kamalaa oloa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kokeillut mutta olen kuullut että ykkös kalja auttaa pahoinvointiin.

Kaljaa ei kuulemma tarvitse kitata litra kaupalla vaan lasillinen auttaa kummasti.