Kuinka paljon 200g Fazerin Sinisen levysestä voit syödä yhden päivän aikana?
Itse sain äsken tyhjäksi levyn, jonka syömisen aloitin tänään klo 10.30.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Syön mieluummin palan tai kaksi hyvää suklaata.
No mikähän sitä hyvää suklaata sitten olisi? Suklaan suurena ystävänä olen kokeillut melkeimpä kaikkea ja täytyy sanoa, että Fazerin sininen on melkeimpä voittamaton. Onhan niitä hienoja ja kalliita tummempia suklaita, mutta eivät ne maistu yhtä hyvälle vaikka terveellisempiä ovatkin.
Kahvin kanssa tulee yleensä pari palasta aina heitettyä, Kun levyn ostaa. Tätä Daim-Maraboy levyä tulee kyllä usriten ehkä ostettua, jos levystä puhutaan
Fazerilla suosin yleensä pienempiä tuotteita, varsinkin niitä, joissa on 5 palaa ja eri makuja :).
Merisuola mm.
Toisinaan tulee ostettua useemmin, toisinaan taas harvemmin.
Pari riviä. En tiedä kyllä mistä se levy ilmestyisi, jos ostan suklaata niin fazerin sinistä se ei olisi.
Ennen saattoi mennä levy vartissa.
Nyt kun olen vhh:lla, levy kestää niin kauan, että ehtii mennä pilalle. Syön pari palaa päivällisen jälkkärinä silloin kun tekee mieli, useimmiten ei tee mieli.
Voisin mennä caubbaan mutta minulla on jo suklaata. Siten fazeria. Ten ten fazeri.
Minulla on nainkaata. Olen illuusiossa."
FAZERROR.
Syön suklaata muutaman kerran vuodessa. Jouluisin ja pääsiäisenä, ja sitten ne muutamat kerrat muuten vain. Olen jossain elämänvaiheessa voinut hotkia levyllisen melkein yhdeltä istumalta, mutta kun tajusin, etten edes nauti tuollaisesta ahmimisesta, niin lopetin. Nyt jos minulla on suklaalevy, niin se kestää keskimäärin 5-15 päivää. Mielitekoja suklaasta tulee enää äärimmäisen harvoin ja jos annan sille periksi ja ostan suklaata, niin silloin saatan syödä kaksi riviä kerralla, mutta sitten ei enää tee mieli, ja syön loput vähän kerrallaan vaikka kahvin kanssa, usean päivän aikana.
Olen pohtinut, miksi joskus saatoin ahmia suklaata koko levyllisen kerralla (ja tuntui, ettei sekään riitä). Se liittyi jollain lailla stressiin. Suklaa tuoksuu ja maistuu hyvältä ja parantaa mielialaa, siitä saa myös energiaa, jota tuntee tarvitsevansa selvitäkseen elämän vaikeuksista. Se hetki, kun koin sen turhautumisen, ettei suklaa anna minulle nautintoa, jota haen, eikä se siitä paremmaksi muutu vaikka hotkisin itseni tajuttomaksi - se sai minut lopettamaan ahmimiskäyttäytymisen kertalaakista. Kun olin jonkin aikaa vastustanut mielitekojani, ei enää tehnytkään mieli. Suklaa on edelleen mielestäni hyvää, mutta minulla ei ole sitä kohtaan sellaista pakonomaista himoa kuin joskus oli. Ne harvat palaset jotka nautin, maistuvat paremmalta, kun niitä syö harvemmin ja vähemmän.
Yhden rivin eli 28g.
Suklaa ilman mitään pähkinää, rouhetta tai rapsakkaa on pahaa.
Hyvä ap, oletpa reipas ( not)
hahah jos tänne tulis oikeasti rehelliset mammat vastaan, se ois levy kerrallaan muutamassa minuutissa, eikä tuo kuuluisia "pari palaa kahvin kans"
kyllähän naisten paino jo todistaa tommoset
En ole koskaan syönyt suklaalevyä päivässä. Jos mulla sellainen sattuis olemaan niin söisin 2 palaa mutta ei ole tullut moista ostettua kahdeksaan vuoteen.
Kyllä se on vähän sama kuin viinan kanssa, että pari palaa / lasillista on teeskentelyä.
Sitten kun otetaan niin otetaan kunnolla.
Koko levy menee, suklaa on niin hyvää. En osta edes joka viikko levyä ja maksimissaan yhden levyn per viikko, silloin kun ostan.
Nyt kuin saisin fazerin sinisen riisin ja oekoni jälkeen..... pitää vain tyytyä riisi revanssiin kanamunalla kuin kaupat ovat kiinni.
Kokonainen menee kerrallaan ja joskus vähän oista. Muutaman kerran vuodessa korkeintaan. Ja oon laiha ja urheilen paljon ja vieläpä keski-ikäinen, mutta ruoka on aina hulahtanut multa läpi, se ei jää muhun. Ukkoni syö tyyliin yhden rivin, urheilee paljon, mutta jokainen pala jämähtää häneen. Aineenvaihdunta asia?
normaalisti syön yhden liuskan ja sitten aivot sanoo, kiitos, riitti. Jos se suklaalvey on pakastettu,niin sitte menee helposti koko levyllinen, mutta ei kerrallaan. se maistuu niin julmetun hyvältä pakastettuna - se tunne kun pakastettu suklaa rapsahtaa rikki hampaiden välissä ja toisaalta makujen sinfonia, kun jäätynyt suklaapala sulaa kielen päälle...
Jos jonkun rullakebabin on vetänyt niin yleensä yksi levy muiden makeisten ohella. Jos lounas ja päivällinen ovat niukemmat, niin yksi levy menee päivällä napostellessa ja illalla tv:n äärellä 1-2 levyä lisää.