Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömäksi jäätyäni miehen sisko ei ole kertaakaan pyytänyt kylään!

Vierailija
03.08.2013 |

Jotenkin kolkkoa, kai tämä nyt sitten kertoo hänen asenteestaan tähän elämäntilanteeseeni. Lapsetkin vähän ihmeissään kun eivät ole käyneet tädillään pitkään aikaan...harmi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä estää sinua kutsumasta häntä kylään? Ehkä hänellä ei työttömänä ole varaa pyytää isompaa porukkaa käymään. jotenkin vaikutat semmoiselta ihmiseltä, että tuskin pyytäisin itsekään. 

Vierailija
2/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luit jotenkin huolimattomasti, minä olen työttömänä ei miehen sisko, ja hän on kyllä käynyt meillä, muttei ole pyytänyt luokseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei nyt vain häntä huvita kutsua vieraita. Jos nyt on kuitenkin käynyt teillä kylässä, tokkopa sinua mitenkään halveksii. Aika outo ajatus muutenkin. Ettet olisi  äitynyt vainoharhaiseksi työttömyyden aiheuttaman itsetunnon laskun aiheuttamana?

Vierailija
4/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten luulet olevan syynä tähän käytökseen. Sekö, että naapurit alkaisivat juoruilla, kun kylässä käy työtön...? 

Kokoa itsesi nainen. 

Vierailija
5/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän koota itseni. ja kyllä, itsetuntoni on kärsinyt työttömyydestäni. Mutta ihmettelen vaan miksei lähipiiriin kuuluva voi kutsua luokseen, varsinkin, kun tietää että se olisi vastavuoroisesti lapsillekin kivaa vierailla hänen luonaan ja koska ennekin sentään kyläilimme, miksei nyt? En sentään usko mihinkään naapurien juoruiluun, vaan johonkin omaan asenteeseen, joka nyt paistaa läpi...

Vierailija
6/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsukaa itse itsenne kylään?

ainakin meillä päin on enemmän tapa kuin poikkeus soittaa ystävälle tai sukulaiselle 'ollaan tässä lähellä liikenteessä, keitätkö kahvit jos tuodaan pullat tullessamme?'

Vierailija
7/7 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ehdotus! siis kutsua itse itsensä, katsotaan saanko sen tehtyä...kahden vuoden käymättömyys tuntuu kasvattaneen kynnystä tällaiselle spontaanille toiminnalle...