Näin tiedät hetkessä, miltä hengityksesi haisee - et tarvitse mitään apuvälineitä
Nuolaise kunnolla ranteeseen, anna sen kuivua n 30sek ja haista sitä kohtaa. Tältä hengityksesi haisee.
Kommentit (35)
Ammatinvalintakysymys :D (kiitti, hihitän täällä väsyneenä)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten useimpien testata, koska tosi monen ihmisen hengitys haisee sietämättömän pahalle. Terveisin asiakaspalvelija.
Paskasuu kirjoitti:
Kumpikaan niksi ei todellakaan toimi!! Olen nuuhkaissut kuivunutta sylkeäni
kämmenselältä, laittanut kämmenen kupin muotoon ja hönkäissyt. Lisäksi kieltä kaapiessa olen haistanut sylkeä kaapimesta. Ei mitään erikoista hajua missään noista. Ei edes pikkuisen pahaa lemua,ei oikeastaan mitään.
Siltikin itse hengitykseni haisee järkyttävältä kitkerältä paskalta, mädältä pierulta tai välillä joltain kamalalta happamalta.
Hampaita pesen väh.2x päivässä,joka päivä lakkaus ja kielen kaaviota. Lisäksi sb12 siiveksi,suusuihke, Xylitol pastillit ym.
Ei auta mikään. Järkyttävä lemu on ja pysyy. Hampaissa ei vikaa,ei ole edes koskaan paikattu,päin vastoin olen saanut suuhygienistiltä pelkkiä kehuja terveestä suusta ja hampaiden kunnosta.
Proppujakaan ei ole enää aikoihin ollut.
No,täytyy vain tyytyä osaansa ja vältellä ihmisiä. Tämä ongelma rajoittaa suunnattomasti elämää. Mieluummin ottaisin hikikainalot kuin tämän vaivan.
Sulla voi olla ne proput henkitorven pinnalla? Itse en muuta paikkaa keksi. Kun jouduin tekemään pef mittauksia sairaalassa ja siinä hengitellään eri tavoilla ja puhalletaan pitkään ja voimakkaasti ja välillä puuskutellaan niin jostain sieltä keuhkoista vaan nousi iso kasa pikkurillin pään kokoisia proppuja kerralla suuhun. Ne kai sitten voi pesiytyä syvemmällekin?
Paskasuu kirjoitti:
kämmenselältä, laittanut kämmenen kupin muotoon ja hönkäissyt. Lisäksi kieltä kaapiessa olen haistanut sylkeä kaapimesta. Ei mitään erikoista hajua missään noista. Ei edes pikkuisen pahaa lemua,ei oikeastaan mitään.
Siltikin itse hengitykseni haisee järkyttävältä kitkerältä paskalta, mädältä pierulta tai välillä joltain kamalalta happamalta.
Hampaita pesen väh.2x päivässä,joka päivä lakkaus ja kielen kaaviota. Lisäksi sb12 siiveksi,suusuihke, Xylitol pastillit ym.
Ei auta mikään. Järkyttävä lemu on ja pysyy. Hampaissa ei vikaa,ei ole edes koskaan paikattu,päin vastoin olen saanut suuhygienistiltä pelkkiä kehuja terveestä suusta ja hampaiden kunnosta.
No,täytyy vain tyytyä osaansa ja vältellä ihmisiä. Tämä ongelma rajoittaa suunnattomasti elämää. Mieluummin ottaisin hikikainalot kuin tämän vaivan.
Siis mistä sä tiedät miltö sun henki haisee, jos et sitä millään keinolla saa todennettua?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten useimpien testata, koska tosi monen ihmisen hengitys haisee sietämättömän pahalle. Terveisin asiakaspalvelija.
Sinäkin siinä asiakaspalvelutyön lomassa nuoleskelet rannettasi? Ihan vinkkinä vaan - ehkä pitäisi... Monen asiakaspalvelijan hengitys haisee aika kamalalta.
T. Asiakas
Vierailija kirjoitti:
Ammatinvalintakysymys :D (kiitti, hihitän täällä väsyneenä)
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti aivan järkyttävää, kun ovesta tormaa myymälän tiskille esim. lihava mummo ja läähättää ensimmäiset 5 minuuttia hengästystään (ja siinä samalla eltaantuutta aamukahvia, lääkepotpuria, kurkkuproppuja, hammasmätää, mahdollisesti röökin hajua ja muuten vaan ummehtunutta vanhan ihmisen ominaislöyhkää) suoraan myyjän naamalle. Yleensä väistyn tässä tapauksessa vähintään metrin taaksepäin tai taktisesti saman verran sivulle päin ja kanttura ei tajua, että miksiköhän.
Yhtään parempia eivät ole nuoremmat asiakkaat. Esim. miesten hengitys haisee todella mädänneelle monesti. Mietin, että noilla ei taatusti ole kumppania, koska kukaan ei pussaisi tuon hajuista suuta. Hyi olkoon. Katson usein myös ihmisten hampaita ja kuinka keltaisia, eroosion kalvamia ja epäpuhtaita useiden ihmisten hampaat ovatkaan. Ei toki kaikkien, mutta näitä epäsiistejä tapauksia on aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Haisee spermalle.
Zincc
Syön kirsikoita ja kirsikan siemenet suussa maistuu siemennesteelle.
Paskasuu kirjoitti:
Voisikohan tuo hampaiden lakkaus olla syynä kummalliseen hajuun? Millä lakalla niitä sivelet?
Paskasuu kirjoitti:
Läheiselläni sama vaiva. On tutkittu joka paikka. Vaihdeltu ruokavalioita. Jopa tähystetty ruokatorvi. Syytä voimakkaaseen hajuun ei ole löytynyt. Kurja vaiva, koska kaikki tuntemattomat olettavat kyseessä olevan huonon hygienian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin siinä asiakaspalvelutyön lomassa nuoleskelet rannettasi? Ihan vinkkinä vaan - ehkä pitäisi... Monen asiakaspalvelijan hengitys haisee aika kamalalta.
T. Asiakas
Varmasti näinkin päin. Itse kyllä hoidan, pesen ja lankaan hampaani useita kertoja päivässä. En juo kahvia enkä polta. Lisäksi pysyttelen ihan omasta aloitteestani mahdollisimman etäällä asiakkaista. Sille ei valitettavasti voi mitään, että monet asiakkaat tunkevat iholle jopa näin korona-aikoina. Tästä joutuu sanomaan useita kertoja päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei oma hengityksesi haise? Nuoleskelet kämmentäsi aina kun asiakkaan silmän välttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei oma hengityksesi haise? Nuoleskelet kämmentäsi aina kun asiakkaan silmän välttää?
Jospa kaikki nyt tsekkaisivat alkuun vain oman hengityksensä. Saattaa tulla ylläreitä monille...
Männäpäivänä ohitin erään mieshenkilön Salessa ja hän haisi todella kitkerästi kurkkupropuille, eikä tarvinnut edes henkäistä. Hyi hitto mikä katku!!! Sääliksi käy läheisiään....
Kokeilin, ja haisee etikalle. Onkohan mulla diabetes?