Näin tiedät hetkessä, miltä hengityksesi haisee - et tarvitse mitään apuvälineitä
Nuolaise kunnolla ranteeseen, anna sen kuivua n 30sek ja haista sitä kohtaa. Tältä hengityksesi haisee.
Kommentit (35)
Kannattaa muuten useimpien testata, koska tosi monen ihmisen hengitys haisee sietämättömän pahalle. Terveisin asiakaspalvelija.
Joo, maitokin haisee yrjöltä iholla, vähän aikaa kuivuttuaan. Ei se silti haise purkissa samalta (jos on tuoretta.)
Kannattaa välillä juoda raikasta vettä. Kuiva suu haisee törkeen pahalle.
Paremmin saa tietää hengityksen hajun, kun laittaa kädet kupiksi ja hönkäisee siihen.
Outoa, ei haise oikein miltään. Kuvittelin että olisi ihan tappohaju koska olen mökillä ja juopotellut useampana päivänä.
Ei haise miltään. Onkohan mun Nenässä vika🤔
Vierailija kirjoitti:
Paremmin saa tietää hengityksen hajun, kun laittaa kädet kupiksi ja hönkäisee siihen.
Väärin, asiantuntija selittää CNN:lle:
"Smelling your own breath in cupped hands is not the best way to check for halitosis, Katz says. Instead, lick the back of your hand, let it dry for a few seconds, and then smell the surface."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, asiantuntija selittää CNN:lle:
"Smelling your own breath in cupped hands is not the best way to check for halitosis, Katz says. Instead, lick the back of your hand, let it dry for a few seconds, and then smell the surface."
Omaa järkeäkin voi joskus käyttää, eikä aina vain kulkea huuhaa-tutkiskelijoiden reittiä.
Kumpikaan niksi ei todellakaan toimi!! Olen nuuhkaissut kuivunutta sylkeäni
kämmenselältä, laittanut kämmenen kupin muotoon ja hönkäissyt. Lisäksi kieltä kaapiessa olen haistanut sylkeä kaapimesta. Ei mitään erikoista hajua missään noista. Ei edes pikkuisen pahaa lemua,ei oikeastaan mitään.
Siltikin itse hengitykseni haisee järkyttävältä kitkerältä paskalta, mädältä pierulta tai välillä joltain kamalalta happamalta.
Hampaita pesen väh.2x päivässä,joka päivä lakkaus ja kielen kaaviota. Lisäksi sb12 siiveksi,suusuihke, Xylitol pastillit ym.
Ei auta mikään. Järkyttävä lemu on ja pysyy. Hampaissa ei vikaa,ei ole edes koskaan paikattu,päin vastoin olen saanut suuhygienistiltä pelkkiä kehuja terveestä suusta ja hampaiden kunnosta.
Proppujakaan ei ole enää aikoihin ollut.
No,täytyy vain tyytyä osaansa ja vältellä ihmisiä. Tämä ongelma rajoittaa suunnattomasti elämää. Mieluummin ottaisin hikikainalot kuin tämän vaivan.
Ja jos haluat tietää, miltä takapuolesi haisee, niin voit tehdä kädellä liikkeen takapuolesi vaossa, vedät rauhallisesti kättä alhaalta ylöspäin. Odota 10 sekuntia ja haista kättäsi. Tältä takapuolesi haisee.
Et tarvitse apuvälineitä.