Miesystävällä on tyylikäs koti
Olen tapaillut miestä, jonka koti on kuin sisustuslehdestä. Asunnon hän hankki erottuaan noin 2 vuotta sitten, joten exä sitä ei ole sisustanut, joten urkin kautta rantain, että ei kai äiti... Ei.
Sitä mukaa kun olen sinne jotain omaa tuonut (hammasharja, hajuvesi jne.), on ne siirretty sivummalle. Samoin oma kahvimuki on kadonnut ja kun kysyin mieheltä, mitä niille on tapahtunut, on mies ynissyt jotain epämääräistä vastauksesti tyyliin ettei muista niitä nähneensä.
Viikonloppuna miehen sisko oli käymässä ja toi uuden lampun mitään kysymättä. Tajusin, että miehen sisko on se sisustaja! Ja varmaan myös "väärien tavaroiden" poisheittäjä. Lamppu on kyllä upea ja kallis, mutta harmittaa, ettei mies halua käydä minun kanssani ostoksilla vaan antaa siskonsa määrätä kodistaan.
Kommentit (4)
Kauanko olette seurustelleet? Osaatko sisustaa yhtä hyvin kuin sisko?
Onko varma, että "sisko" on oikeasti miehelle pelkkä sisko? Onko sillä omat avaimet miehesi kämppään, ja sulla ei ole?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 15:15"]
Onko varma, että "sisko" on oikeasti miehelle pelkkä sisko? Onko sillä omat avaimet miehesi kämppään, ja sulla ei ole?
[/quote]
Ai että se ei olisi biologinen sisko vai että niillä olisi suhde, vaikka olisivat sisaruksia? Ainakin sillä siskolla oli 3 teini-ikäistä lasta ja mies mukana,kun kävivät lamppua tuomassa ja ovikelloa soittivat. Mieheltä olen pyytänyt avaimia kotiinsa, mutta hän on todennut, että en tarvitse niitä, koska olemme siellä aina kahdestaan. Ei kyllä huolinut minunkaan avaimiani vaan ihmetteli, mitä niillä tekisi.
Olette ilmeisesti suhteessa vielä aika alussa, jos kerran tavaroita heitetään pois. Mitä jos annat nyt hetken ajan kulua ja rupeat vasta pidemmän seurustelun päälle "pomottamaan" kotien suhteen?
Jos sisko on tosiaan kämpän sisustanut, niin jossain vaiheessa varmaan se mies ihan oikeasti haluaa miettiä teidän yhteistä kotia. En muutenkaan suosittele sitä, että toinen tuo tavaransa ns. valmiiseen kotiin vaan hankitte yhdessä sitten sen oman kodin tai ihan tietoisesti sisustatte kämpän uudestaan, jos/kun muutatte yhteen.
Näistä asioista ei auta muu kuin avata suunsa ja puhua mutta en suosittele sitä ihan alkuvaiheessa suhdetta, jolloin tottakai se oma sinkkuelämä ja sisko ovat vielä tärkeimmät.
Sen verran voisit todeta, että haluat viettää enemmän aikaa sinun luonasi, kun kerta tavarasi katoavat miehen luona, joten et tunne oloasi tervetulleeksi siellä.