Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotko ennustajiin?

Vierailija
03.08.2013 |

Millaisia kokemuksia? Toteutuiko? Itse soitin yhdelle, ja nyt yritän unohtaa, mitä se sanoi... Tiedän, että olen vastuussa itse omasta tulevaisuudesta, mutta hänen sanansa mietityttävät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan heissä kotikutoista kyökkipsykologin vikaa olla, että osaavat antaa hyviä tai ainakin hyvänkuuloisia ohjeita, mutta hyvin suurella varauksella heihin suhtaudun.

Vierailija
2/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muussa mielessä kuin sellaisessa, että ennustaja saattaa nähdä minusta jotain sellaista, jonka hän "kertoo minulle takaisin" ja josta minä siksi saan avun, just kun alankin työstää asiaa hänen puheittensa kautta, mikäli niissä on jotain, mistä olen mielissäni. En tietenkään työstäisi, jos hän sanoo esim. että saat kolme lasta, että no niin nyt on se kolmas hankittava sitten :D 

En ole käynyt ennustajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kysymys, koska kaikille aikuisille on päivänselvää että mitään ennustajia ei ole olemassa.

Huijareita kyllä ja typeristä ihmisistä ei ole puutetta.

Vierailija
4/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 14:22"]

Ihan turha kysymys, koska kaikille aikuisille on päivänselvää että mitään ennustajia ei ole olemassa.

[/quote]

Kyllä heistä aika moni luulee olevansa olemassa.

Vierailija
5/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä heistä aika moni luulee olevansa olemassa.

[/quote]

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi