Mitä kerrotte facebookissa?
Itse matkoista jälkikäteen tyyliin "Lapista palattu, kivaa oli" ja saatan laittaa jonkun kuvan. Etukäteen en kerro matkoista koskaan. Isoista elämänmuutoksista, kuten muutosta, tai hankinnosita, kuten auton ostosta. En tiedä haluaako näitä kukaan tietää. Päivätän suunnilleen kerran kahdessa viikossa. Mun kaveripiirissä melkein kaikki on tällaisia, vain yksi päivittää päivittäin; mutta muut max pari kertaa viikossa ja osa ei koskaan - en kyllä tiedä mitä he siellä edes tekevät. Mitä se kertoo meistä?
Kommentit (4)
Minä olen kokenut sen vain ilmoituskanavana. Kaverit ovat niin erilaisia ja en jaksa alkaa tehdä ryhmiä. Olen parissa ryhmässä mukana, mutta ei niissä tapahdu mitään. AP.
Kirjoittelen lasten kepposista tai viljelen sanallista huumoria. Lähetän valokuvia asioista, joita harrastan tai joita olen pitänyt kauniina. Kaikkein eniten tykkään kieli-iloitteluista, kevyestä huumorista.
Kommentoin myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, jotka saattavat linkittää hyviä kolumneja ja keskustelun pohjaksi.
Seurailen asioita ja ilmiöitä, vältän ottamasta kantaa kovin vakaviin yhteiskunnallisiin aiheisiin. Ei politiikkaa.
aika harvoin päivitän, ehkä kerran viikossa mutta yleensä juuri lasten hassuja sanomisia tai tekosia (joiden tapahtumahetkellä ei ole naurattanut pätkääkään mutta myöhemmin voi jo nauraa) tai omista kommelluksista ja sattumuksista- lähinnä huumoria. myös isot ilmoitusasiat, esim juuri ilmoitin lapsemme syntymästä. ärsyttää muiden ruokakuvat ja niissä omnomnom teksti. aaaargh!! tai "urheilit juuri 4t 45min, tämä on 100% tavoitteestasi-päivitykset"
Toi on mun mielestä just se tylsin päivitystyyli- ulkokohtainen kuvailtu siitä mitä on tehty.
Kaikista hauskimpia ovat ajatukset joita päivitetty (enkä nyt puhu niistä Paulo Coelho- ajatuksista, joissa aina syleillään maailmaa) vaan sellasia mielenkintoisia oivalluksia tai kysymyksiä. Niistä tulee myös kaveripiirissä keskustelua.
Meidän kaveripiireissä paljon tätä. Tosin yleensä pidetään kevyenä se juttu- FB on ennen muuta viihdettä. Ja puhutaan niitä näitä. Mulla on ainakin tarkat ryhmittelyt että kenelle jaan mitä. Hyvänpäivän tutuille näkyviä päivityksiä en juurikaan tee. Ja varsinaiset isot asiat puhutaan sitten reaalimaailmassa.