Ootko koskaan nähnyt itseäsi lihavana vaikka olet muiden mielestä laiha
ja muut siitä huomauttelevatkin muttet itse vaan jotenkin näe sitä? Ihan alkaa hävettää kun joku kommentoi että ootpas laihtunut kun itsestä ei ollenkaan tunnu siltä.
Kommentit (30)
En oo koskaan ollut ylipainoinen mutta oon kyllä laihduttanut koska olin 5 kilon päässä ylipainosta. Tällä hetkellä mitat 158/45. Ap
Vierailija kirjoitti:
Painan alle 50 kiloa ja silti näen peilistä kasan ihraa. Näen vain kohtia mihin en ole tyytyväinen. Koskaan ei ole tarpeeksi laiha :(
Mä veikkaan, että sulta vain puuttuu lihakset ja hyvä kunto, jolloin kaikki paikat vaan roikkuu ja näyttää valahtaneelta vaikka läskiä ei olisikaan.
Joo, paino ollut sama edelliset 10 vuotta, mutta usein kommentoidaan "oletpa laihtunut". Luultavasti liittyy kuukautiskiertoon miltä milloinkin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lasten saamista kyllä. Olin alipainoinen ja normaalipainoinen ja näin itseni aina lihavana. Onneksi se loppui raskauteen ja lapsiin, ettei painoasiat enää piinaa.
Oon kuullut kuinka raskaus on auttanut viemään ajatukset muualle ja tavallaan parantanut jos niin voi sanoa :)
Minä en ole koskaan ollut ylipainoinen, vaan aina hoikassa kunnossa ja saanut kuulla päivittelyä siitä kuinka laiha olen. Silti minulla on tarve yrittää laihtua se muutama kilo. Olen nyt 166cm ja 55kg, ja minulla on jatkuvana tavoitteena päästä 50 kiloon. Sen verran painoin joskus parikymppisenä ja tuntuu, että nyt olen siihen verrattuna liian lihava.
Joo, nuorena, kun sairastin anoreksiaa. Painoin tuolloin 44kg, mutta koin olevani kauhea läski.
Nykyään olen normaalipainoinen ja tiedän, milloin olen laiha tai lihava.
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 64kg ja saan jatkuvasti kuulla kuinka olen liian laiha. Mulla on iso maha ja leveät hartiat. Mutta ihmiset näkevät vain mun laihat jalat, kapean lantion ja pienet tissit.
Mulla isohko pötsi joka kerrostuu istuma-asennossa, mutta peittyy löysillä vaatteilla. Seisten näytän hoikemmalta. Minussa ei kuulemma ole laihdutettavaa mutta minä ja mieheni tiedetään totuus.
Kyllä, nuorena olin välillä todella hoikka, mutta en itse nähnyt sitä aina. Nyt vanhempana on käynyt sama, mutta päinvastoin, eli en nähnyt kuinka paljon olin lihonut.