G: Vanhin synnyttämäsi tietäjä?
Kommentit (12)
Taisi olla 50-kymppisen ikäinen. Laskettu aika oli ja meni ja tietäjä ei vain syntynyt. Meni siinä sitten yksi jos toinenkin viikko ja piti ottaa varpaat mukaan laskemiseen, nimittäin naapurin tädin varpaat.
Täällä hetkellä neljä vuotta, velhoutui viime pääsiäisenä.
Olisiko ollut noin kymmenvuotias. Näkyi ulospäin pömppömahana, joka lähti kahvakristallipallo-jumpalla. Lapsi ei ns. konkretisoitunut ruumiillisesti, vaan kertoi minulle unessa nimekseen Lycy ja lähtevänsä timanttien kanssa toiseen aurinkokuntaan.
Hah, typo. Lucy. Mutta se kai on sivuseikka näin absurdissa kysymyksessä :)
Kertoi minulle enneunessa olevansa 321-vuotias parrakas mieshenkilö ja syntyvänsä alakautta allekirjoittaneen toimesta. Kysyin, kävisikö jokin toisenlainen maalliseksi tuleminen hänelle, esim. jos hinkkaisin vanhaa Airamin kahvitermostani kolmen minuutin ajan. En ole ihan varma mitä hän vastasi, yhteys katkesi kun heräsin.
Seuraavana aamuna pissin plussan.
No minulla syntyi 120 vuotias. Mietin, että taisi isoäitini isä siittää sen sinne isoäidin äidin munasoluun, joka on kulkenut munasoluissa perintönö hetken, mutta en ole varma. Voisiko ne periytyä myös siittiöiden kautta, kun mielestäni ulkonäkö vaikuttaa kuitenkin tulleen isäni suvun puolelta?
Kyllä hän ihan pikkuvauva oli, vaikka näyttikin synnyttyään ihan Yodalta. (Kaiken)tietämys tuli vasta teini-iän kynnyksellä.
Tällä hetkellä 15v jaTietäjyys on kehittymässä. Tällä hetkellä Tietäjämme on vaiheessa, jossa hän itse kyllä tietää tietävänsä kaiken, mutta muut eivät ole asiasta vakuuttuneita.
Reps :D