G: Mitä juot juuri nyt? :D
Pientä yögallupia, eli mitä maistelet juuri nyt? Millainen on fiiliksesi?
Olen kotona ja minulla on lasissa vielä vähän viileää roséviiniä, tästä tulee aina niin kesäinen olo vaikka kesä ja loma on kohta ohi ja Alkonkin rosévalikoima alkaa valitettavasti hiipumaan.
PS. Lohdutuksena sanottakoon se että saa alkaa katselemaan syysvaatteita, mukavia neuleita, kivoja päällystakkeja yms. Niiden ostelu on aina mukavampaa kuin kesärättien :D
Kommentit (29)
Aamukahvia. Mikäs on olo viime yön viininlitkijöillä? ;)
sokeritonta mehukeittoa., enkä puijaa yhtään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:06"]
Aamukahvia. Mikäs on olo viime yön viininlitkijöillä? ;)
[/quote]
Aamu-, brunssi- ja lounaskahveja on tässä juotu ja ei paljon naurata. Nimim. numero neljätoista ja liian monta lonkkua.
Valkoviininjuoja nro 13 heräsi 11.30 ja aloitti aamunsa isolla maitokahvilla. Tähän mennessä olen kitkenyt puutarhasta rikkakasvit, kastellut kukat ja köllötellyt hetken auringossa. Kohta aion maalata yhden pienen lipaston ja sitten jatkan joutenoloa.
Nyt on lounassmoothie lasissa: banaania, ananasta, appelsiinimehua, rahkaa ja spirulinaa. Mintunvihreä väri on vähän ällö, mutta hyvin se spirulina tuonne maun puolesta uppoaa. Nam!
Olen kai vähän myöhässä koska kello on 15.45, mutta öisinhän en juo muutenkaan mitään kun nukun, joten kerronpa tämän hetken lasinsisällön: lidlin sitruunavissyä, toisinsanoen "sitruunanmakuinen hiilihapotettu juoma". Muutenkin raivoraitis vuosi menossa koska olen raskaana.
Mä join äsken hunajateetä. Me istuttiin yhden ystävän kanssa viime yönä iltaa muutaman oluen ja siiderin parissa ja poltettiin tupakkaa (kumpikaan meistä ei siis varsinaisesti polta) ja kurkku tuntuu vähän karhealta...
Ensin iso lasillinen vettä, sitten kahvia maidolla :)