Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä juot juuri nyt? :D

Vierailija
03.08.2013 |

Pientä yögallupia, eli mitä maistelet juuri nyt? Millainen on fiiliksesi?

Olen kotona ja minulla on lasissa vielä vähän viileää roséviiniä, tästä tulee aina niin kesäinen olo vaikka kesä ja loma on kohta ohi ja Alkonkin rosévalikoima alkaa valitettavasti hiipumaan.

PS. Lohdutuksena sanottakoon se että saa alkaa katselemaan syysvaatteita, mukavia neuleita, kivoja päällystakkeja yms. Niiden ostelu on aina mukavampaa kuin kesärättien :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin iso lasillinen vettä, sitten kahvia maidolla :)

Vierailija
22/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvia. Mikäs on olo viime yön viininlitkijöillä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsi maxia

Vierailija
24/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeritonta mehukeittoa., enkä puijaa yhtään. 

Vierailija
25/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:06"]

Aamukahvia. Mikäs on olo viime yön viininlitkijöillä? ;)

[/quote]

Aamu-, brunssi- ja lounaskahveja on tässä juotu ja ei paljon naurata. Nimim. numero neljätoista ja liian monta lonkkua.

Vierailija
26/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoviininjuoja nro 13 heräsi 11.30 ja aloitti aamunsa isolla maitokahvilla. Tähän mennessä olen kitkenyt puutarhasta rikkakasvit, kastellut kukat ja köllötellyt hetken auringossa. Kohta aion maalata yhden pienen lipaston ja sitten jatkan joutenoloa.

Nyt on lounassmoothie lasissa: banaania, ananasta, appelsiinimehua, rahkaa ja spirulinaa. Mintunvihreä väri on vähän ällö, mutta hyvin se spirulina tuonne maun puolesta uppoaa. Nam!

Vierailija
27/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai vähän myöhässä koska kello on 15.45, mutta öisinhän en juo muutenkaan mitään kun nukun, joten kerronpa tämän hetken lasinsisällön: lidlin sitruunavissyä, toisinsanoen "sitruunanmakuinen hiilihapotettu juoma". Muutenkin raivoraitis vuosi menossa koska olen raskaana.

Vierailija
28/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join äsken hunajateetä. Me istuttiin yhden ystävän kanssa viime yönä iltaa muutaman oluen ja siiderin parissa ja poltettiin tupakkaa (kumpikaan meistä ei siis varsinaisesti polta) ja kurkku tuntuu vähän karhealta...

Vierailija
29/29 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaherukkateetä iso kuppi-