mitä mieltä vauvalle nimestä Eino?
Siirin ja Konstan veljelle suunnitellaan nimeä Eino. Mielipiteitä nimestä?
Kommentit (25)
Tästäpä tulikin mieleen, että kuinka suosittu Sir Eino enää on, käyköä siellä enää ketään vai onko hiljainen paikka nykyjään?
Ihana nimi! Toivottavasti ei ole tulossa muotiin :D
Eino on hyvä nimi. Harmi kun ei tullut itselle mieleen kun aikoinaan pojalle nimeä valittiin :)
Eikös jonkun suositun bloggaajankin vauvan nimi ole Eino, vai oonko ihan väärässä? Joku varmaan tietää/muistaa.
Kiva nimi. Turhaa höpinää nää yleisyydet ei ole yleinen.
nykyään ei mikään nimi ole yleinen, nimistö on niin lasja, ettei ole ollut koskaan.
Minun ihana vaari oli Eino, lempeä, reilu ja fiksu ihminen. Kuoli 1986.
Olisi ihanaa jos nimestä tulisi jälleen suositumpi :)
voi yök! vanhan ukon nimi kuten olavi ja erkki.
Nouseva nimi, mutta suosittelen.. Mun Eino-vauva täyttää kohta 10v. ;) isossa koulussa on hänen lisäkseen 2 nuorempaa Einoa.
suosittelen tietenkin, koska oma Einoni ei ole valittanut nimestään, ja on jo 20.
Kiva nimi, vaikkakin tulossa muotiin.
Ihana nimi! Suomalainen mutta silti miehen nimeksi tunnistettava kaikkialla. Rehti, luotettava, ehkä silti myös hiukan herkkä ja piiloälykkö. Tällainen mielikuva minulla Einosta. Saatetaan tosin alkaa nimittää Eikaksi. Se ei haitanne.
Tiedän useamman Einon jotka melko vasta kastettu. Ehkä liian trendi tuohon poppooseen.
Mä kutsduin poikaani pienenä Einoksi, koska ne oli kaksikielisen perheemme yleisimmät sanat silloin eli "ei" ja "no". Oikeasti kiva nimi. Itselläni oli Eino-setä,eli tätini mies, ja siksi ei nimeä oikeasti tultu annettua.
Mikäs sen nimi sitten taaperona olisi?
"Mikäs sen nimi sitten taaperona olisi?" Eikö vauvana annettu nimi päde taaperoiässä?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:37"]
"Mikäs sen nimi sitten taaperona olisi?" Eikö vauvana annettu nimi päde taaperoiässä?
[/quote]
Otsikko kuuluu "mitä mieltä _vauvalle_ nimestä eino"
Minä laittaisin Eino Valtteri, jos minulla olisi poika :) Rehellisiä suomalaisia nimiä eikä tulevat työnantajat varmasti koe niitä noloina tai naurettavina kun lukevat työhakemuksia joskus.
En tykkää, tosin en muutenkaan tykkää Eino-nimestä. En tiedä miksi, se vain ei kuulosta kivalta omaan korvaan. Veikkaan myös että viiden vuoden päästä Einoja on aika paljon.
Tosiaan ilmeisesti trendinimi ainakin Hgissä.
Kymmeneen vuoteen en kohdannut töissä yhtään Einoa, nyt niitä meidän ryhmässä 3.
T. lto