Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli juoda yksinäisyyteen, ei mitään tekemistä

Vierailija
02.08.2013 |

paha mielikin on ja aika matelee :(. Alkoa menee liikaa muutenkin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo, tulee vaan paskempi olo kun selviät.

Vierailija
2/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja missäpäin asut? Josko saisin sinusta kaverin baariin. Vaikka eipä sillä iällä niin väliä. Nainen, mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos tämmöiseen fiilikseen juo niin ei kyllä kännissäkään se mieli ole parempi. En tajua että miksi mun tekee sit mieli juoda nyt

ap

Vierailija
4/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin jo yhden siiderin, tylsyyteen ja yksinäisyyteenkin. Taas kerran huomasin, että näinä viikonloppuina kun olen lapseni kanssa, kukaan ei ota mitään yhteyttä. Ei soittoja, ei viestejä ei fb:ssa jutella, kellään ei ole minulle mitään asiaa. Vapaina viikonloppuina saatan saada jopa seuraa, juomaan. Ja aatella, mulla on miesystäväkin, mutta sillä on toki parempaa tekemistä (kaverit+baari) esim tänäänkin, onhan hellekeliä ja aurinkoa, mikäs sen mukavampaa kuin istua terasseilla kaljalla. Minä istun kotona lapsen kanssa, mut silti yksin. Lapsi on 11v ja illat jutustelee ja pelailee koneellaan kavereidensa kanssa, päivät tietty muuten vaan menee kaveriporukalla. Onneks edes sillä riittää ystäviä...

Vierailija
5/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sitten löytänyt sellaisen hyvän miehen, vitonen....

Vierailija
6/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu todellakin...On tässä se hyvä puoli, että emme asu yhdessä, jos tämä homma vaikka tulee tiensä päähän joku päivä. Terv. vitonen.

Vierailija
7/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähti fillarilenkille ja on vieläkin selvinpäin, hyvä minä :)

ap

Vierailija
8/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähti fillarilenkille ja on vieläkin selvinpäin, hyvä minä :)

ap

Vierailija
9/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 19:45"]

Mä otin jo yhden siiderin, tylsyyteen ja yksinäisyyteenkin. Taas kerran huomasin, että näinä viikonloppuina kun olen lapseni kanssa, kukaan ei ota mitään yhteyttä. Ei soittoja, ei viestejä ei fb:ssa jutella, kellään ei ole minulle mitään asiaa. Vapaina viikonloppuina saatan saada jopa seuraa, juomaan. Ja aatella, mulla on miesystäväkin, mutta sillä on toki parempaa tekemistä (kaverit+baari) esim tänäänkin, onhan hellekeliä ja aurinkoa, mikäs sen mukavampaa kuin istua terasseilla kaljalla. Minä istun kotona lapsen kanssa, mut silti yksin. Lapsi on 11v ja illat jutustelee ja pelailee koneellaan kavereidensa kanssa, päivät tietty muuten vaan menee kaveriporukalla. Onneks edes sillä riittää ystäviä...

[/quote]

Kun vietin ensimmäisen tipattoman tammikuun, joka venähti tipattomaan varttivuoteen, niin huomasin että järkyttävän suuri osa sosiaalisesta elämästänin oli pyörinyht alkoholin ympärillä. "Ottaa vain seurassa" olikin oikeasti "seuraa vain ottaessa".

Suosittelen jokaiselle säännöllisen epäsäännöllisesti alkoholia "kohtuudella" ottaville poikkeuksellisen pitkää täysin alkoholijuomatonta jaksoa. Voi olla silmiä avaavaa huomata miten suurta osuutta alkoholi yllättäen näytteleekin.

Vierailija
10/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:29"]

"Ottaa vain seurassa" olikin oikeasti "seuraa vain ottaessa".

[/quote]

Osuvasti sanottu!

Vierailija
11/11 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:29"]

"Ottaa vain seurassa" olikin oikeasti "seuraa vain ottaessa".

[/quote]

Osuvasti sanottu!

[/quote]

tätä olin minäkin sanomassa!