Vaimot, mikä saa teidät haluamaan seksiä miestenne kanssa?
Mikä saa teidät seksituulelle? Varsinkin te, joilla avioliittoja pidemmästi takana ja lapsia... mutta miksei muutkin
Kommentit (15)
Haluan miestäni. Hän on ihana ja niin rakas. Se yhteinen hetki...välillä pitkän kaavan mukaan ja välillä vain varastettu pikainen yhteinen hetki jossain. Hän saa minut syttymään.
En tiiä kuule itsekkään. Niin vaan käy.
Miehen näkökulmaa... ei mikään. Kohta 20 vuotta kuivaa kautta takana. Aina kyselen mikä saisi syttymään, ei itsekään tiedä. En ymmärrä miksen lähde tästä liitosta, lapset lähinnä syynä, mutta onko riittävä syy?
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmaa... ei mikään. Kohta 20 vuotta kuivaa kautta takana. Aina kyselen mikä saisi syttymään, ei itsekään tiedä. En ymmärrä miksen lähde tästä liitosta, lapset lähinnä syynä, mutta onko riittävä syy?[/quk
kyselet--- ehkä teet etkä niinkän kysele. Painaudu haarperiin saunan suikun jälkeen tokikin ja anna jotain mitä et ehkä enen antanut...jospa se siitä.
outoa kun vauva foorumilla tuntuu olevan vain niitä jotka haluavat aina ja koko ajan ja sitten niitä jotka eivät koskaan halua... missä välimuodot? Ne tyypit, jotka eivät halua joka tilanteessa ja koko aika, mutta tietynlaisessa tilanteessa haluavat? ...
Se, että mies on lähiaikoina tehnyt jotain järkevää perheen hyväksi, siis kotitöitä tms. Ei vaan lojunut koko päivää telkkaa tuijottaen ja kaljaa juoden. Mitä enemmän tehnyt kotitöitä ja vieläpä oma-aloitteisesti, sitä paremmalla tuulella olen.
Mies ei haise kaljalta/ole humalassa.
Seksiä ehdotetaan järkevään aikaan. Ei siis keskellä yötä tai jos muutenkin nukkuma-aikaa minulla liian vähän.
Ovulaation aikaan.
Lisää intoa tulisi jos mies laihduttaisi ja saisi kunnon seisokin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan miestäni. Hän on ihana ja niin rakas. Se yhteinen hetki...välillä pitkän kaavan mukaan ja välillä vain varastettu pikainen yhteinen hetki jossain. Hän saa minut syttymään.
Onko teillä pitkästi suhdetta takana vai onko alkuhuuma menossa?
Se että 20v yhteiselon jälkeenkin mieheni oikeasti haluaa minua. Hän näkee vaivaa juuri minun tyydyttämiseksi rakkaudesta minuun. Hän kohtelee minua aina kauniisti ja arvostavasti. Hän on hankkinut meidän sänkypuuhiin erilaisia leluja ja hän jaksaa panostaa lämmittelyyn. Erityisesti se, että hän nauttii kun minä nautin, saa minut haluamaan häntä ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä pitkästi suhdetta takana vai onko alkuhuuma menossa?
Ihan 14 vuotta on jo yhdessä taivallettu ja toivon ja uskon että lisää tulossa.
Se että 20v yhteiselon jälkeenkin mieheni oikeasti haluaa minua. Hän näkee vaivaa juuri minun tyydyttämiseksi rakkaudesta minuun. Hän kohtelee minua aina kauniisti ja arvostavasti. Hän on hankkinut meidän sänkypuuhiin erilaisia leluja ja hän jaksaa panostaa lämmittelyyn. Erityisesti se, että hän nauttii kun minä nautin, saa minut haluamaan häntä ❤
-tämä!
Vierailija kirjoitti:
-tämä!
Olen jotenkin miehenä ymmärtänyt, että on miehen vastuulla pitää vaimo halukkaana ja tarjota omalle rakkaalleen parasta nautintoa.
Siten em juttuja tehneenä vaimo pysynyt halukkaana jo yli 40 vuotta. Jo nuorena vaimo ulkoisti minulle keksimisen ja mielimkuvituksen käytön hänen tyydyttämiseen. Hyvin on seksiä riittänyt, eikä ole puutetta tai kuivia kausia esiintynyt.
M62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tämä!
Olen jotenkin miehenä ymmärtänyt, että on miehen vastuulla pitää vaimo halukkaana ja tarjota omalle rakkaalleen parasta nautintoa.
Siten em juttuja tehneenä vaimo pysynyt halukkaana jo yli 40 vuotta. Jo nuorena vaimo ulkoisti minulle keksimisen ja mielimkuvituksen käytön hänen tyydyttämiseen. Hyvin on seksiä riittänyt, eikä ole puutetta tai kuivia kausia esiintynyt.
Näinhän se on. Jos mies ei osoita haluaan naista kohtaan, ei kunnioita tai keskustele, ei halaa ja pussaa, niin saa kyllä varautua kuivaan elämään seksin saralla. Eikö nuo pitäisi tullakin molemmilta luonnostaan rakastavassa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
M62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tämä!
Siten em juttuja tehneenä vaimo pysynyt halukkaana jo yli 40 vuotta. Jo nuorena vaimo ulkoisti minulle keksimisen ja mielimkuvituksen käytön hänen tyydyttämiseen. Hyvin on seksiä riittänyt, eikä ole puutetta tai kuivia kausia esiintynyt.Näinhän se on. Jos mies ei osoita haluaan naista kohtaan, ei kunnioita tai keskustele, ei halaa ja pussaa, niin saa kyllä varautua kuivaan elämään seksin saralla. Eikö nuo pitäisi tullakin molemmilta luonnostaan rakastavassa suhteessa?
Kyllä, ei se mykkyys muuta voi olla kuin ylimielisyyttä. Janiin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Siis avioliittoa jo pidemmästi takana, eikä avioliittoja...