Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille jotka halveksitte köyhiä

Vierailija
15.07.2006 |

Onko mieleenne tullut että ne köyhät siivoavat työpaikkanne, vievät roskanne pois pihoiltanne, pitävät kadut puhtaina, tekevät ruokanne, myyvät viininne, leikkaavat hiuksenne, korjaavat autonne, hoitavat lapsenne jne.

Jos näitä pienipalkkaisia hommia ei kukaan tee niin elämänne on paljon vaikeampaa ja joudutte itse tekemään " paskahommat" , eipä olisi köyhiä niin paljon jos ruumiillisesti raskaista töistä maksettaisiin parempaa palkkaa niin että se riittäisi vuokran maksamiseen ja kunnon elintasoon edes.

Toivon todella että teillä tulee elämässänne vaihe jolloin rahat ei riitä ja joudutte itse toteamaan miltä tuntuu. Toivottavasti teillä on silloin lapsia jotka joutuvat " kärsimään" kanssanne kun kuljette kirppisten " rääsyissä" ja mietitte mitä ostaa viikoksi ruuaksi 20¿ kun vuokra on maksettu ja pitää seuraavaa palkkaa odottaa.

Joudutte sossuun jonottamaan kuukauden ja siellä todetaan että olisitte säästäneet kesälomarahoista seuraavaksi puoleksi vuodeksi elämiseen....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa riittää ja laadukkaat asialliset vaatteet koko perheelle, kohtuu hyvät autotkin on ja okt.

Vierailija
2/6 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan halveksi köyhiä! Ja jos joku niin tekee, niin ei ihan tervettä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti saan käteen noin 750e kuussa. Kyllä turhauttaa tehdä täyttä työviikkoa surkealla palkalla! En pärjää tuloillani mitenkään, onneksi mies tienaa hitusen enemmän.

Vierailija
4/6 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.

Miksi teette lapsia jos ei ole rahaa elättää niitä?

Köyhät asuu vuokralla kaupungin lähiössä

Ajellaan paskalla autolla

Ei ole varaa edes kunnon vaatteisiin

AP

Vierailija
5/6 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen parempaa kuin tuntea itsensä paremmaksi vähempioisaisten kustannuksella

Vierailija
6/6 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en koskaan vastaile ketjuihin joissa kysellään tuloista tai ammateista. olen pelkän peruskoulun käynyt ja rahaa jää vajaa tonni käteen verojen jälkeen. työkin on raskasta. auto on vanha kun taivas eikä mulla ole koskaan varmaan varaa omaan asuntoon. sivistän itseäni iltalukiossa ja yritän uskoa parempaan huomiseen.