Lue keskustelun säännöt.
Funpark ja reuma (kylmyys)?
02.08.2013 |
Kuinka kylmä siellä on? Millainen vaatetus hyvä? Minulla reuma ei tykkää viimasta ja koleasta
Kommentit (2)
juuri tällä hetkellä täällä farkut ja t-paita päällä ja paremminkin vähän liian lämmin kuin kylmä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hmm.. ei siellä huomattavan kylmä ole, muttei hikikään tullut.