Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliampuvaa mennä häävieraana kampaajalle laittamaan hiukset?

Vierailija
02.08.2013 |

On niin harvoin kunnon juhlia ja olen nyt panostanut pukeutumiseen ja nyt tekisi mennä laittamaan pitkät hiukseni kampaajalle. Ajattelin jotain näyttävää nutturaa ts. ylös nostettuja hiuksia ja ehkä hiuskorujakin. Mutta onko ihan naurettavaa "tavallisena vieraana" tulla kovin tällättynä juhlaan?

Ja kysyn nyt tosissani. En ole ollut vielä koskaan isoissa häissä tai siis lapsena olin mutten muuten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naurettavaa vaan jopa ihan yleistä =)

Vierailija
2/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yliampuvaa, jos kyse on formaaleista häistä, eikä jostain rantabile-häistä. Hienoahan se on, että vieras arvostaa kutsua ja haluaa kunnioittaa hääparia olemalla parhaimmissaan ja laitettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla on naisia, jotka käy kampaajalla laitattamassa hiuksia joka pikkujouluihinkin, joten ihan ok.

Vierailija
4/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia toimintaa, varsinkin jos on isot häät. Itsekin mieluusti ajoitan kampaajalla käynnin juhlien yhteyteen jos mahdollista. Jo aikaa varatessa sanon, että haluan kampauksen sitten myös.

Vierailija
5/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes osaa laittaa hiuksiani kunnolla, joten jos en kävisi kampaajalla ennen juhlia, olisi minulla hieno mekko, johon hiukset eivät istuisi lainkaan.

Mun on siis "pakko" käydä kampaajalla ennen isoja juhlia =D

Vierailija
6/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn nykyään aina kampaajalla laitattamassa kampauksen, jos on yhtään isommat juhlat. Muuten en käy kampaajalla ollenkaan (pitkät hiukset), joten voin hyvillä mielin maksaa juhlakampauksesta, kun en itse kuitenkaan osaa tehdä näyttävää kampausta. Usein otan myös meikkauksen, koska olen huono meikkaamaankin. Kiva sitten katsella juhlissa otettuja kuvia, kun olen todellakin parhaimmillani :-)

n40

Vierailija
7/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Musta oli kiva huomata omissa häissä että vieraat olivat nähneet vaivaa. Tosi upeita kampauksia.

Vierailija
8/8 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa. Kiva suunnitella hyvillä mielin kokonaisuutta, kun ei tarvitse miettiä, että onko sitten ihan joukosta poikkeava. ap