ärsyttää miehen pieni penis
Mies siis muuten komea, mukava, varakas oikeastaan täydellinen mutta kun seksi ei vaan ole tarpeeksi minulle!! Hänellä siis 15,5 cm kun kerran mittasin ja haluan isompaa. Mitä teen alkaa tulla jo ongelma erotakko vai etsiä salasuhde
Kommentit (27)
Itsellä 15cm ja en harrasta ollenkaan seksiä johtuen pitkälti juuri peniksen koosta. Välillä kyllä harmittaa ja pelottaakin miten tulevaisuudessa käy, kun joutuu elämään ilman minkäänlaista parisuhdetta. On se uskomatonta että nykyinen lääketiede ei pysty ratkaisemaan tuota ongelmaa, itse maksaisin aika paljon jos olisi täysin turvallinen ja toimiva tapa kasvattaa kokoa. Sillä ei ole edes merkitystä, harrastaisinko koskaan seksiä toimenpiteen jälkeen, mutta omalle henkiselle hyvinvoinnille sopivan isolla koolla olisi suuri merkitys.
Kyllä Se on eron paikka jos alle 20cm kulli, ei voi mitään. Eli sano vaan sille, että etsii uuden, kun sulle ei mikään katkarapu riitä.
eihän naisen vehje oo kovin syvä, kädellä runkatessa saa kyl tiukkuutta tarpeeks. naiseni saa mahtavia orkkuja kun alotta muutamal sormella ja hetken kuluttua siel on kaikki 5
Voi hyvät pojat ja miehet. Ettekö ole ollenkaan huomanneet peräreikää? Sinne pannussa nainen toivoo kalun olevan mahdollisimman pieni.
kyllä mua ärsyttää vitun akat,entä jos sulla on oikee ämpäri vittu eikä penis ole pieni.
Rakastuin korviani myöten nykyiseen mieheeni. Meillä ei ollut tutustumisvaiheessa pitkään aikaan seksiä. Vasta parin kuukauden kuluttua menimme sänkyyn. Olin jo silloin umpirakastunut. Totesin miehen peniksen pieneksi, mutta ajattelin, että ei se haittaa, kun tykkäsin miehestä niin kauheasti.
Nyt vuoden kuluttua häistämme olen vasta oikein tiedostanut pienen peniksen haitat. Luulen, että meille tulee lopulta ero. Yhdyntä ei tunnu miltään ja seksi on alkanut tuntua vastenmieliseltä hänen kanssaan.
Netistä iso dildo tilaukseen, sille rusetti kaulaan ja pappia etsimään joka vihkisi teidät dildon kanssa ikuiseen, tyydyttävään liittoon. Tai ainakin kunnes paikat löystyvät ja täytyy etsiä vähän isompi.
8, oletko vähän yksinkertainen? Jos miehessä ei ole muuta vikaa kuin munan koko, niin ukkohan on lähes täydellinen. Dildoja saa kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 07:10"]
Mies siis muuten komea, mukava, varakas oikeastaan täydellinen mutta kun seksi ei vaan ole tarpeeksi minulle!! Hänellä siis 15,5 cm kun kerran mittasin ja haluan isompaa. Mitä teen alkaa tulla jo ongelma erotakko vai etsiä salasuhde
[/quote]
Ei oo sinulle tullu mieleen, että oon löysäpilluinen? Vika on aina jossain muualla.
Luulen, että toi miehen mulkun lyhyys on osin psykologinen juttu. Se on niin hirveetä, kun pitää valehdella naisystäville miehen mulkun koon isommaksi kuin se todellisuudessa on. Sitä tuntee syyllisyyttä ja huonommuutta koko ajan, kun naisten kesken tehdään vertailuja ja vaihdetaan kokemuksia.
Aikanaan alan ammattilainen Moskovassa kertoi pienimmän olleen n 10cm englanninpojalla nimeltä Tom.Koskaan ei kuulemma ole kukaan sellaista kyytiä antanut ammattilaiselle kuin tämä mies,jos ilotytöltä tulee naidessa kolmesti.Niin kai sitä on sitten oikein käytetty.
Mistähän ihmeestä näitä avauksen kaltaisia provoja jatkuvasti riittää ja kuka niiden kirjoittamisesta nauttii?
Keskimäärin mulkun pituus on n.15-16 cm joten ihan normaalian toi on.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin mulkun pituus on n.15-16 cm joten ihan normaalian toi on.
Ehkä Afrikassa joo
15.5 cm on hyvää keskikokoa ainakin täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
15.5 cm on hyvää keskikokoa ainakin täällä Suomessa.
13.77 cm olis lähempänä totuutta.
Kyseessä ilmeiseti maan älykkäimmästä päästä oleva nais ihminen. Mulkun kanssa sää meinasit seurustella? Isokin jossain vaiheessa rupeaa tuntumaan arkipäiväiselle. Näin on sanottu. Itekkään en mikään norsun kyrpä en ole, mutta sängyssä menee loistavasti kun vaan tietää mitä tekee. Ikinä ei ole ollut ongelmia tuottaa naiselle orgasmia, vaikka joidenkin kohdalla on joutunut tekemään tosiaan töitä. Parissa suhteessa on lelut kuulunut suhteeseen erikokoisten elinten takia. Siinäkin voi silloin valittaa. Eikö eukko pysty tuottamaan miehelle orgasmia... Minä oon jokaisessa suhteessa ollut se sängyn valtias. Minä ainankin seurustelen naisen kanssa ja 95% tämän luonteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi AP tulla jo kaapista ja päästä eroon tuosta omasta pienuudestasi. Jos jollain on noin paljon suurempi niin keskity muihin asioihin. Siten voit itsekin vähän paremmin.
Mulla on 7 senttinen ja aina oon tullu kun oon pannu.
Minulla on 21cm, olisiko se parempi?