Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menimme juuri kihloihin ja muutimme yhteen ja miehellä onkin toinen nainen

Vierailija
02.08.2013 |

kaipaisin kommenttejanne, sillä en halua keskustella tästä läheistensä kanssa ja tuntuu että pääni hajoaa! Olen juuri mennyt unelmiesi miehen kanssa kihloihin ja muuttanut hänen kanssaan yhteen. Koko seurustelemme ajan meillä on mennyt aivan loistavasti - paremmin kuin siirappisissa rakkausleffoissa.

Nyt selaillessani miehen järjestemäkameran kuvia löysin suukottelu/alastonkuvia toisesta naisesta. Näitä on käytännössä koko suhteemme ajalta (Katsoin kuvien päivämäärät) Mies yritti kieltää kaiken, mutta koska jäi rysän päältä kiinni ei voinut lopulta kuin myöntää että näin on käynyt. Mutta että suhde olisi loppunut kihlautumiseemme/yhteenmuuttoomMe. Että hän oli ennen näitä ratkaisevia askeleita epävarma mitä halua, mutta on nyt tehnyt päätöksensä ja haluaa minut.

Itse en ole epäröinyiä huomannut, sillä hän on kohdellut minua kuin kukkaa kämmenellä ja vakuuttanut rakkauttaan. hän on luonteeltaa hyvin mustasukkainen ja sanonut, että ei suvaitse uskottomuutta missään muodossa. Nyt hän itse myöntää, että vaatii minulta paljon mutta ei elä samojen sääntöjen mukaan.

Normitilanteessa potkaistiin hänet ulos kotoamme ( minä omistan asuntomme) Tilannetta monimutkaista se, että minulla on kaksi ala-asteikäistä lasta aikaisemmasta avioliitossani. He odottivat yhteenmuuttoome ja iloitsevat kihlauksestamme. He ovat nähneet, että äiti on todellakin ollut nyt onnellinen. Mies on ollut myös ihana lapsille. Kotimme on unelma.

Mitä teen? voinko uskoa mieheen, eli että kihlaus ja yhteenmuuttoome oli se ratkaiseva tekijä. Vai onko mies krooninen pettäjä/peluri.

Hänelle ulkoiset seikat ovat erittäin tärkeitä ja meidän suhteessamme ne toteutuvat. Minä puolestani en haluaisi menettää sitä hyvänolon tunnetta joka minulla on koko suhteemme ajan ollut. Enkä halua hajottaa lapsilta uutta kotia.

olenko idiootti jos uskon miestäni ja annan tämän anteeksi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: olet idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
4/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaksinaiminen ei ole rikos.

Vierailija
5/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, niinpä. Toisaalta en haluaisi olla liian mustavalkoinenkaan suhdeasioissa...

Löytyisikö täältä vielä kommentteja, kuinka kommunikoida tämä salamaero lapsille.

Vierailija
6/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Lapsille voit sanoa että osoittautui huijatuksi. Älä ole tyhmä Auervaaran uhri.

Vierailija
7/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan, mitä sitä turhaan kiertelemään. Kyllä ala-asteikäiset jo tietävät, mitä tarkoittaa kaksi suhdetta samaan aikaan.

Vierailija
8/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen unelmissa mies pettää? Outo ajatus. Kerran pettää aina pettää. Helppohan tuommoinen jätkä on laittaa ulkoruokintaan, kun ei osallistu edes asuntoon.. outo ajatus sekin mulle.

Ja oudoin asia, että muutat yhteen uuden häiskän kanssa vaikka on lapsia ja joudut pamottamaan lapset taas uuden eron läpi. Yes!

Eronneet voisi lapsiaan kunnioittaa edes sen verran, että pysyisi uuden siipan kanssa eriosoitteissa.

Onnea päätöksen tekoon. Voimia tulevaisuuteen.

Vierailija
9/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa on paljon vähemmän noloa myöntää asian huonous nyt kuin vaikka vuosien päästä.

Vaikka mies olisi ollut ihana lapsillesi, niin se ei ole ollut sitä lapsien äidille -> ei ihana lapsillekaan oikeasti.

Puhut miehestä myös ihanana sinulle, mutta ei tuollainen kaksoiselämän viettäminen voi olla oikeasti ihanaa sinullekaan.

On aika herätä uuteen ihanaan elämään, jonka ansaitset. Siihen tuo mies ei mielestäni kuulu ellet sitten omaa masokistisia taipumuksia.

Vierailija
10/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että miehelle ulkoiset seikat ovat hyvin tärkeitä ja suhde on ollut siirappisen hyvä. Googletappa esim Suomi24 Auer Saran uhri ja toisena narsismi. Mieti. Auervaara itse sanoi että naisten rakkaus on anteeksiantamista ja siihen hänen toimintansa perustui. Älä saata lapsiasi tuollaisen ihmisen lähelle, joka tietää miten hyväksikäyttää toisia.

Vierailija
11/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä järkeni sanoo juuri noin. Mutta myönnän, minulle on vaikea pala se, että olen jo kerran eronnut. Ja lapset ovat isänsä puolelta läpikäyneet toisen eron. Haluaisin tehdä kaikkeni, että he eivät joutuisi tähän taas.

Asiaa ei myöskään helpota se, että mieheni osaa loistavasti selittää itsensä ulos tästä tilanteesta.

Vierailija
12/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on pienempi paha kuin joutua perhehelvettiin, jossa toinen osapuoli on narsisti Narsisti on loistava selittämään. Tajua jo! Muijia on kuule jonossa.

Vierailija
13/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista kommenteistanne!!

Vierailija
14/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kyllä ettei ollut...

Vierailija
16/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ heti ! menet vain syvemmälle hänen valheisiin .

Vierailija
17/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Katala mies ulos kodistasi. Käythän tutkittavana tartuntojen varalta.

Vierailija
18/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot lapsille suoraan asiasta. Sanot siis, että haluat miehen, jolle olet ainoa nainen. Ja sen, että nyt on tullut ilmi, että tällä miehellä on myös toinen nainen. Kannattaa toimia nopeasti, erityisesti lasten myös itsesi kannalta.  

Vierailija
19/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat lapset viikoksi mummolaan ja sillä aikaa ulkoistat miehen kamat kämpästä. Et siis puhu miehelle eropäätöksestäsi ennen kuin lapset on poissa kotoa. Näin mies ei ehkä ihan niin paljon pääse selittelemään lapsille valheitaan ja lapset muutenkin säästyy pahimmalta.

Vierailija
20/47 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 03:18"]

Kyllä järkeni sanoo juuri noin. Mutta myönnän, minulle on vaikea pala se, että olen jo kerran eronnut. Ja lapset ovat isänsä puolelta läpikäyneet toisen eron. Haluaisin tehdä kaikkeni, että he eivät joutuisi tähän taas.

Asiaa ei myöskään helpota se, että mieheni osaa loistavasti selittää itsensä ulos tästä tilanteesta.

[/quote]

Nyt kiinnostaisi kovasti kuulla miten hienosti mies osaa selittää itsensä ulos tuosta tilanteesta? Onnistuuko vielä kääntämään asian vähän niinkuin sinun syyksesi?

Jos näin on, niin juokse nyt ja helvetin lujaa!

PS: Jos ihminen " ei oikein tiedä mitä haluaa", niin silloin hän voi puhua asiasta, eikä nussia ympäriinsä, jos toinen elättelee samalla yhteiselämän haavetta.