Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18v ja haluan lapsen, olenko liian nuori?

Vierailija
02.08.2013 |

seurustelen 28 vuotiaan miehen kanssa ja me molemmat halutaan lapsia, vaikkakin en ole hänelle tästä kertonut mutta toimisiko se että tulisin raskaaksi vaikka olen näin nuori vielä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietytttää onko liian nuori, niin silloin on. Ja typerää varsinkin jos aiot hommaan ilman miehen suostumusta!!!

Vierailija
22/33 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai lapsen 19-vuotiaana, oli neljä vuotta kotona lapsen kanssa, hiukan sivussa opiskeli. Sitten huomasi, että nuoruus on valumassa hukkaan. Lapsi hoitoon mummolle ja miehelle, josta erosi koska suhde oli liian kaverillinen. Sitten bilettämään. Biletystä ja matkustelua jatkunut nyt monta vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten asiaan suhtautuu mahdollinen lastesi isä?

Vierailija
24/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä elämä muka pilalle. Olipas Rumasti sanottu.

Vierailija
25/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä iällä ole niin väliä, mutta olis hyvä olla naimisissa ja ainakin toisella vakituinen työpaikka tai muuten turvattu toimeen tulo ja parisuhde vakaalla pohjalla. Ja tietty riittävät kotitaloustaidot ja asuminen lapsiperheelle sopiva.

Mitä se naimississa olo tähän liittyy?

Vierailija
26/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 18 v, olet Mirja 45 v Vantaalta, jonka elämänhallinta oli koko nuoren aikuisuuden niin surkeaa, että pääsit perustamaan perheesi vasta 40 v iässä. Nyt esiinnyt nuorena naisena koska heikko itsetuntosi näkee äitiyden kilpailuna ja haluat vakuuttaa kaikille, että vanha äiti on nuorta parempi. "nuoren bilejalka vipattaa eikä keskity lapseensa, lapsi otetaan huostaan jne". Etkä todellakaan ole yksi niistä täyspäisistä koulutetuista uraäideistä, jotka eivät ehtineet perustaa perhettä parikymppisinä. Olet vanha wt.

Vierailija
27/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette seurustelleet ja missä jamassa on parisuhde? Entä taloudellinen tilanne? Näitä asioita kannattaa miettiä.

Vierailija
28/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä lapsi itsekin

Vierailija
29/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä!

Vierailija
30/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko suunnitelmasi se, että jätät salaa pillerit syömättä, tulet "yllättäen" raskaaksi, sitten miesystävä rakastuu tulisesti ja kosii kyynelsilmin polviltaan ja elätte hänen tuloillaan onnellisina elämänne loppuun saakka?

Lapsia voit hankkia sitten, kun tiedät että pärjäät niiden kanssa yksinhuoltajana. Se on aika monenkin naisen kohtalo sen jälkeen kun se "Ihana jätkäkaveri" lähtee kyllästyttyään lapsiperheen arkeen. Sinulla ei ole edes toisen asteen tutkintoa, ja korkeakoulusta ei kannata haaveilla yh:na. Vai oletko varmistanut vanhemmiltasi, että he ovat valmiita luopumaan vapaa-ajastaan sinun itsekkäiden päätöstesi takia.

Vierailija
31/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu täysin yksilöstä. Jotkut eivät koskaan ole tarpeeksi kypsiä vanhemmaksi, ja se kypsyys ei tarkoita mitään vakavamielisyyttä, vanhemmuutta on erilaista.

Minä sain esikoisen 20v. ja olin varmasti yhtä valmis äidiksi kuin kuka tahansa ensikertalainen. Jokainen nainen on hiukan epävarma ennenkuin sen ensimmäisen lapsen on tehnyt ja huomannut että pärjää. Ongelmia voi tulla vaikka olisi miten kokenutkin monen lapsen äiti, koskaan ei voi tietää.

Kukaan muu kuin sinä itse ei tiedä oletko ap valmis äidiksi vai et.

Vierailija
32/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole 18 v, olet Mirja 45 v Vantaalta, jonka elämänhallinta oli koko nuoren aikuisuuden niin surkeaa, että pääsit perustamaan perheesi vasta 40 v iässä. Nyt esiinnyt nuorena naisena koska heikko itsetuntosi näkee äitiyden kilpailuna ja haluat vakuuttaa kaikille, että vanha äiti on nuorta parempi. "nuoren bilejalka vipattaa eikä keskity lapseensa, lapsi otetaan huostaan jne". Etkä todellakaan ole yksi niistä täyspäisistä koulutetuista uraäideistä, jotka eivät ehtineet perustaa perhettä parikymppisinä. Olet vanha wt.

Kuusi vuotta sitten...

Vierailija
33/33 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin itse ammatin ja olisin työelämässä pari vuotta ennen kuin alkaisin miettiä lasta. Minusta nuorena lasten tekemisessä ei ole mitään pahaa, mutta 18-vuotiaana oottaisin 2-5 vuotta. Siinä ajassa ehtisi vähän itsenäistyä ja saada työkokemusta. Ja ehkä näkisi vielä sitäkin mihin suuntaan tuo teidän parisuhde on menossa, ikäero on kuitenkin aika huikea vielä teillä kun sinä olet vasta itsenäistymässä ja miehellä taas on käyty läpi se aikuistumisvaihe jollain lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi