Onko kannattava ostos (matkarattaat/travel system)?
Mitä olette mieltä, onko tuollainen travel system kätevä? Kuinka paljon sitä on tullut käytettyä? Ostin jo aiemmin käytettynä Gracon kaukalon, nyt pohdin että onko kannattava sijoitus ostaa saman merkin matkarattaat uutena... Käytettynä noita taitaa löytyä todella huonosti ainakaan tältä seudulta.
Yhdistelmävaunut on meillä niin isot (Emmaljungan Duo Edget), että niitä ei ehkä ole kovin kiva raahata joka maailman kolkkaan, ellei erikseen tiedä että nimenomaan niillä on määränpäässä tarvetta. Onko tuo matkarattaisiin sijoitus siis kannattava? Yritän kovasti vältellä hukkaostoksia...
Kommentit (5)
Meillä ainakin oli kahdella ensimmäisellä jatkuvasti käytössä, ja ostin nyt kolmannellekin (olin jo välissä ehtinyt myydä pois). Ne matkarattaat oli aina meillä autossa mukana ja siihen oli helppo nostaa koko kaukalo jos vauva vaikka nukkui. Tosin kamalan pitkään siinä ei voi vauvaa kuljettaa. Rattaat toki toimii matkoilla vielä kaukalo vaiheen jälkeenkin. Ja plussaa mun mielestä se että selkänoja kääntyy alas (toisin kuin joissakin esim. Sateenvarjorattaissa) isommankin lapsen saa kallistettua makuulleen jos nukahtaa :)
Enpä heti viestiä kirjoittaessa tullut sitten edes ajatelleeksi, että todennäköisesti ne matkarattaat tulisi kuitenkin ostettua vähän myöhemmin, vaikkei niitä travel systemina käyttäisikään. :) Joten kaipa ne sitten kannattaa nyt hankkia, kun olisi nuo rattaat alennuksessakin... Onko neuvoja värin suhteen, vaihtoehtoina olisi joko vaalean beiget tai mustat? Onko tuo beige liian arka väri?
Meillä ainakin matkikset on yllättävän paljon käytössä. Etukäteen luulin, ettei meille sellaisia tarvita lainkaan, mutta väärässä olin. :) Ne on paitsi matkoilla mukana, myös ostoskeskusreissuilla ja joskus myös Helsingin keskustassa kädessä, koska sielläkin usein tuntuu, että ne isommat rattaat ovat liian isot, etenkin jos pitää poiketa putiikkeihin.
Ja meillä on juurikin beiget. Makuasia, mutta minusta mustat ovat paitsi synkät, myös värinä arempi lialle ja voivat myös kesällä paahteella olla kuumat.
Teidän ansiosta uskalsin nyt sitten pistää tilaukseen nuo matkikset, ja vieläpä beigenä! Saapi nähdä. :)
Up!