Söin tänään
Aamupalaksi patonkia juustolla ja kurkulla, teetä hunajalla ja lasin tuorepuristettua appelsiinimehua.
Lounas oli musta tee, omenamuffini ja pehmis.
Päivällinen teetä ja patonkia juustolla ja kurkula
Iltapalana mehujää
Kommentit (15)
Ei ole nälkä, heräsin vasta klo 10 ja aamupalan söin 12.. Mehujäätä kipitin parhaillaan. Tälläinen tai tämän tapainen on ollut ruokavalioni jo kk ajan.. Näkyy kyllä ulospäin
Ei ole nälkä, heräsin vasta klo 10 ja aamupalan söin 12.. Mehujäätä kipitin parhaillaan. Tälläinen tai tämän tapainen on ollut ruokavalioni jo kk ajan.. Näkyy kyllä ulospäin
Tuolla on paikat täynnä terveellisiä sieniä. Syökää niitä.
Läskien elämä pyörii ruuan ympärillä.
Nistien elämä pyörii huumeen ympärillä.
Syyllisyys yhdistää.
Kuka syyllistää?
Aamulla kahvia ja kaksi palaa ruisleipää juustolla, kurkulla ja tomaatilla. Lämpimäksi ateriaksi tein tänään päivän hesarissa olleella reseptillä sisilialaista munakoisomuhennosta, vesi ruokajuomana ja jälkkäriksi mustikkarahka. Illalla söin kolme riisipiirakkaa kurkulla ja juustolla, kourallisen pähkinöitä, vettä.
Mielipiteitä?
Söin vielä äsken kaksi dominoa ja taidan ottaa hieman teetä ja jyväpatonkia juustolla ja tomaatilla kun ostin niin hyvää juustoa tänään kaupasta että tekee mieli maistaa.. Arvatkaa bmi/ mitat!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:57"]
Aamupalaksi patonkia juustolla ja kurkulla, teetä hunajalla ja lasin tuorepuristettua appelsiinimehua.
Lounas oli musta tee, omenamuffini ja pehmis.
Päivällinen teetä ja patonkia juustolla ja kurkula
Iltapalana mehujää
[/quote]
ups, unohdin että söin päivällisellä myös 6 palaa suklaata!
Syön, kun on nälkä.
Juon, kun on jano.
Oho, olen normaalipainoinen.
Syyllistäjät syyllistää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 23:14"]
Kuulostaa hyvältä nro 7! T. Ap
[/quote]
Kiitos :)
Kyselitkö sinä arvauksia mitoistasi ap? Arvelen sinun olevan hyvin hoikka.
Joku puhui syyllistämisestä. Itse en ainakaan ole ketään syyllistämässä, vasn on kiva lukea miten muut syövät päivän mittaan. Jos saisi vaikka ideoita tai inspiraatiota!
T. 7
Söin aamupalaksi puuroa ja ruisleivän juustolla sekä join kupin kahvia, lounaaksi kalakeittoa ja ruisleipää, välipalaksi reissunpäällä jätskin ja croisantin, päivälliseksi/illalliseksi kahdeksan maissa savusiikaa/perunaa/fetasalaattia. Nyt juon olutta ja ajattelin mennä nukkumaan, mutta on vähän nälkä, joten teen varmaan vielä pari leipää. Ja olen hoikkarakenteinen.
Olen normaalipainoinen mutta läskiä on alkanut kertyä, päärynävartalooni. kiloja tullut pari.. Housut ei enään sujahda jalkaan noin vain. Tämä ihan laiskuuttani kun en jaksa kokata ja vietän paljon aikaa kodin ulkopuolella eikä ole varaa syödä ravintolassa.
Normaalisti syön jokseenkin näin:
aamupalana luonnonjog marjoilla, vihreä tee
lounas salaattia, kasviksia ja kanan rintapalaa, vettä
välipala omena, rahka marjoilla/hedelmällä
päivällinen kasvissosekeitto, leipä juustolla, tomaatilla, vettä kelonajasta riippuen on joko päivällinen tai samalla myös iltapala
iltapala teetä hunajalla, leipä/ vuoksenpiirakkaa/ rieskaa päällysillä, ehkä myös jog. Riippuen päivän treeneistä
Joten kyllä mulla on syyllinen olo huonosta syömisestä!
Ap
Aamulla söin banaanin ja join kahvia maidolla. Lounaaksi söin vauvojen hedelmäsosetta, luonnonjogurttia ja pari rkl sokeritonta mysliä. Päivällinen oli kaksi paistettua perunaa, jauhelihakastiketta n.1dl(tomaattipohjainen) sekä salaattia. Illalla söin 5 itsetehtyä lihapullaa. Olen laihdutuskuurilla. Nyt laihtunut 19kg.
Aamulla söin 3 sämpylänpuolikasta salaatilla, juustolla, kinkulla ja margariinilla. Lisäksi 2 keitettyä kananmunaa ja 1 appelsiini. Join vettä ja pienen kahvin. Lounaalla kävin kaverin kanssa aasialaisessa buffassa, söin mm paistettuja nuudeleita, pari uppopaistettua sianlihanyyttiä, raasteita ja kung po-kanaa. Söin maltillisen annoksen, ruoka ei jotenkin maistunut tällä kertaa. Töissä söin iltapäivällä parina eri välipalana ompun, pari ruisleipää kinkulla ja neljä pientä suklaakeksiä. Tulin vasta iltayhdeksältä kotiin ja söin illalliseksi lihaperunasoselaatikkoa (n. 300 g, oli vähän alle puolet jäljellä siitä isosta paketista), 2 tomaattia ja pätkän kurkkua. Jälkkäriksi söin vaniljaeskimon. Tuossa yhdentoista aikaan oli taas nälkä ja söin pari juustopäällysteistä ruisleipää.
Onhan tuo aika hurjan näköinen lista! Yleensä en välitä makeasta ollenkaan, siinä mielessä poikkeuspäivä. Olen raskaana viikolla 14 ja vihdoin ruoka taas maistuu kamalan alkuraskauden pahoinvoinnin jälkeen. Ihanaa! Nälkä on järkyttävä koko ajan ja vähintään 2-3 tunnin välein on syötävä, muuten pahoinvointi taas iskee.
Pakko kyllä sanoa, että kuolisin nälkään valtaosalla näistä ruokalistoista! Siis vaikken olisi raskaanakaan. En juuri urheile, istumatyö ja mitat 175/85. Varmaan ihan syystä ;)
Ja nyt on ihan pirunmoinen nälkä? Vai miten tämä nyt pitäisi miettiä, kaksimielisestikö?