Naurettava tasoteoria tarjoaa hyvän selityksen...
Tasoteoria sinänsä on täysin naurettava mutta se mahdollisesti tarjoaa syrjäseutujen(ja miks ei muidenkin seutujen) ulimiehille selityksen miksi eivät löydä naista itselleen. Vika ei ole itsessä vaan naisissa jotka käyttäytyvät tasoteorian mukaan eivätkä siksi näitä reppanoita kelpuuta. Itseä ei kannata kehittää, sivistää, urheilla tms koska kuitenkin joutuu tyytymään alempi tasoiseen naiseen.
Kuulostaa naurettavalta, tiedän mutta tätä palstaa kun lukee niin huomaa aika äkkiä, että ei tämä kaukana totuudesta ole.
Kommentit (15)
tasopohdiskelija kirjoitti:
Jaa mikä tuossa vuodatuksessasi muka kumoaa tasoteorian paikkansapitävyyden?
Ei se ollut aloituksen pointti. Tasoteoria ei pidä paikkaansa. Siitä on ihan omakohtaista kokemusta. Tasoteoria tosin ei ole turha sillä se tarjoaa hyvän tekosyyn miksi pariutuminen ei onnistu kuten aloituksesta käy ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut aloituksen pointti. Tasoteoria ei pidä paikkaansa. Siitä on ihan omakohtaista kokemusta. Tasoteoria tosin ei ole turha sillä se tarjoaa hyvän tekosyyn miksi pariutuminen ei onnistu kuten aloituksesta käy ilmi.
Kerro lisää noista tasoteorian kumoavista omakohtaisista kokemuksistasi.
Eihän täällä ole kuin se yksi hullu joka aina jankkaa tuota tasoteoriaa. Nyt ollut hiljaa tänään.
Minä olen aina helposti pariutunut tasoiseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä haluat tietää? Olen mies ja olen pariutunut ylöspäin useammallakin mittarilla mitattuna. Mittareilla tarkoitan koulutusta, ulkonäköä, työpaikkaa jne. Eivät ne merkkaa kaikkea vaikka täällä aina niin yritetään väittää.
Tasoteorian ongelma on ihmisten erilaiset toiveet ja mieltymykset. Toisen 5/10 on toisen 10/10. Pelkkä ulkonäkökään ei kerro kuka on kenestäkin kiinnostava.
Jotenkin huvittavaa että nainen joka ei hallitse yhdyssanoja kirjoittaa sivistymättömistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä haluat tietää? Olen mies ja olen pariutunut ylöspäin useammallakin mittarilla mitattuna. Mittareilla tarkoitan koulutusta, ulkonäköä, työpaikkaa jne. Eivät ne merkkaa kaikkea vaikka täällä aina niin yritetään väittää.
Mitä kautta nuo pariutumiset ovat tapahtuneet, elävässä elämässä vai netissä? Millainen olet ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Tasoteorian ongelma on ihmisten erilaiset toiveet ja mieltymykset. Toisen 5/10 on toisen 10/10. Pelkkä ulkonäkökään ei kerro kuka on kenestäkin kiinnostava.
121212 on minusta selittänyt tuon hyvin.
10/10 voi olla jonkun silmissä 5/10, mutta 5/10 ei ole kenenkään silmissä 10/10.
Makuasiat vaikuttavat lähinnä siten että kuka niistä 10/10 tasoisista on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10/10 voi olla jonkun silmissä 5/10, mutta 5/10 ei ole kenenkään silmissä 10/10.
Makuasiat vaikuttavat lähinnä siten että kuka niistä 10/10 tasoisista on kiinnostava.
Juuri näin.
Taso on aina ensimmäinen kriteeri, se ratkoo voisiko potentiaalisesti kiinnostusta olla.
Sen jälkeen ratkaisee ne kemiat, arvot ja muut.
Aivan helvetin hyvännäköiselle rokkitytölle komea liikemies voi olla 5/10, mutta ihan takuulla ruma rokkimies ei ole 10/ 10 vaan kyllä se pari tulee olemaan 10/10 tasoinen komea rokkimies.
Vierailija kirjoitti:
Olen erimieltä. Ulkonäön osalta itselläni esimerkiksi ponnari antaa naiselle heti lisäpisteitä. Siihen mukaan ihmisten mieltymyksiä hiusten värin jne. suhteen, niin helposti toisen 5/10 voi toiselle olla 10/10. Ulkonäkö on minusta hyvin mielipide pohjainen seikka. 10 portainen asteikko vielä aika turha. Ulkonäkö joko miellyttää tai ei. Mitäpä siinä miettimään miellyttääkö joku enemmän kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta nuo pariutumiset ovat tapahtuneet, elävässä elämässä vai netissä? Millainen olet ihmisenä?
Puolisoni tapasin työn kautta. Olemme molemmat samalla alalla. Kyseessä ei ollut mikään salamarakkaus. Minä kyllä huomasin hänet heti mutta kesti jonkin aikaa ennen kuin hän minulle "lämpeni".
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paras tapa viedä viestistä uskottavuus ensimmäisellä lauseella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erimieltä. Ulkonäön osalta itselläni esimerkiksi ponnari antaa naiselle heti lisäpisteitä. Siihen mukaan ihmisten mieltymyksiä hiusten värin jne. suhteen, niin helposti toisen 5/10 voi toiselle olla 10/10. Ulkonäkö on minusta hyvin mielipide pohjainen seikka. 10 portainen asteikko vielä aika turha. Ulkonäkö joko miellyttää tai ei. Mitäpä siinä miettimään miellyttääkö joku enemmän kuin toinen.
Olet ihan kujalla.
Sillä sun silmissäsi 10/10 ponnarinaisella on melkoisella varmuudella naisellinen kroppa ja nätit kasvot.
Se ponnari on se makuasia, tason määrittää tässä hyvä kroppa ja kauniit kasvot.