Jouluaatto on 24.12.
Tämä muistutuksena köyhille, että voivat jo nyt varautua ostamaan lahjoja joulukuussa (eli voivat säästää rahaa) tai vaihtoehtoisesti voivat ostaa lahjoja varastoon.
Kommentit (24)
Oletteko jo tehneet laatikot valmiiksi?
Mulla on kohta lanttusadon korjaaminen edessä juuresmaalta. Saa sitten jouluna lanttulaatikkoa. Tarkanmarkan joulubudjetti.
Mä luotan siihen, että tänävuonnakin verottajalla on ylimääräistä rahaa, jota se jakaa just mulle.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:21"]
Mä luotan siihen, että tänävuonnakin verottajalla on ylimääräistä rahaa, jota se jakaa just mulle.
[/quote]
Et sinäkään taida ihan penaalin terävin kynä olla, kun olet lainannut rahaasi verokarhulle, ilmaiseksi.
Kuusi kannattaa hankkia sellaisesta kaupasta, jonne sen saa sitten palauttaa joulun jälkeen ja saa rahat takaisin
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 22:27"]
Kuusi kannattaa hankkia sellaisesta kaupasta, jonne sen saa sitten palauttaa joulun jälkeen ja saa rahat takaisin
[/quote]
Eli verkkokaupasta? Niissähän on 14 pv palautusoikeus.
Nyt ehtii vielä kasvattamaan kinkun. Nyt syntyneet porsaat ehtivät noin 80 kiloisiksi ennen joulua.
Mites kalkkunan kanssa? Ehtiikö vielä myöhemmin?
Mites se joulupäivä meni sitten tänä vuonna??? Miten se laskukaava menikään aatosta?
Mä ajattelin täksi jouluksi tehdä itselleni joulukalenterin viinipulloista. Montako pulloa siihen nyt sitten tarvittaisiinkaan? Onko hyviä suosituksia LAADUKKAISTA viineistä hinta max 5 €?
Ja lapsilisä maksetaan 20.12.2013. Tätä tietoahan täällä joka joulu kysellään.
Ja tässä vielä varuilta linkki, jos muut maksupäivät on hukassa. Tässä ehtii nyt ostaa lapsilisärahoilla Jani-Betterille viisi (5) lahjaa, jos ostaa yhden kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 19:39"]
Millä rahalla se köyhä niitä lahjoja muka paremmin kesällä ostaa?
[/quote]
Sossun kesäloma rahalla. Sen voi ottaa sen ulkomaa matkan sijasta ainakin meillä.
Miksi joku ostaa lahjoja? Kilteille pukki antaa kyllä! Jos nassikkasi ovat olleet tuhmia, ei helpota kasvatusta yhtään eikä käytöstä jos leikit pukkia ja ostat vaikkei se ansaitse!
Ei voi vielä joululahjoihin säästää, tässä on vielä koko perheen ja suvun syntymäpäivät syys-marraskuussa...
Kiitos, mutta meillä käy Pakkas-Ukko. :)
Hei hyvä kun muistutit. Mä just mietinkin miten joulu on tänä vuonna, täytyy laittaa kalenteriin ettei unohdu.
Ja kuusi kannattaa käydä varastamassa jo nyt valmiiksi...
Onko kaupat silloin auki? Moneenko?