Naisten ihrat
Hyvä kun naiset käyttää lyhyitä sortseja nyt kesällä. Näkee reisistä ettei olla salia nähnyt sisäpuolelta vähään aikaan. Läskit vaan lilluu askelten tahdissa.
Kommentit (15)
Hyvällä itsetunnolla varustettuna minulle on ihan yksi ja hailee mihin suuntaan läskini höllyvät. Näyttävät ne kuitenkin sinua kiinnostavan!
Mites se menikään, että pahimmat homofobikot ovat itse homoja =) Hmm ap, tehdäänkö treffit....
Jokainen, joka katsoo itseään peilistä, ja on rehellinen itselleen, sekä ymmärtää jotakin hyvän maun päälle, ei kuljeskele läskit löllyen julkisesti. Säälittäviä sellaiset, jotka eivät ymmärrä itse, kuinka kamalilta näyttävät.
Jos puhut minusta. Niin olen sujut itseni kanssa. :) ei tarvii kattoo jos ällöttää.
Luojan kiitos meillä naisilla ei moista ongelmaa ole, miehet on on aina timmissä kunnossa. Kyllä niitä kelpaa katsella, kun ne ilman paitaa kesällä kulkevat :)
Olen erittäin tyytyväinen itseeni! Mites me saatais vielä sinut tyytyväiseksi itsestäsi?
No mutta Pentti, tule vaan rohkeasti juttelemaan. Voipi olla, että pääset koskettamaankin sitä ihraa.
Voi ap, sinä se vaan tuijottelet meitä tukevia naisia. Kihi...hih...hih
Minun jalkani ovat surkeassa kunnossa. Pahoittelen syöpääni, joka tekee minusta heikon liikkujan.
Olen samaa mieltä kanssasi Ap. Itseäni yököttää ja samalla ihmetyttää se, että mitä niiden naisten päässä liikkuu, kun kehtaa sen näköisenä kuljeskella. Itse olen nainen, ja omaan hyvinkin timmin vartalon, mutta en silti kehtaa mikroissa kulkea, koska häpeän mielestäni paksuja lihaksikkaita jalkojani. Jos minulla vielä olisi selluliittiä ja läskiä, niin käyttäisin vain capreja tai housuja tai riittävän pitkää hametta. Selluliitti-jalkojen esittely ylittää kyllä hyvän maun ja tavan rajat.
Kuule ap, minäpä näytänkin ne salilla treenaamattomat reiteni harvoille ja valituille. Sinä et taida valitettavasti niihin kuulua, pitää olla vähän avarakatseisempi mies.
Naisella kuuluu olla jonkun verran sitä ihraa, se erottaa naiset miehistä. Milläs selität miesten kaljamahat?
Mmmm.... paksut reidet on ihanat.
Kuule Euroopan talouskriisi kun iskee niin oot kateellinen meille jolta ei heti lopu vararavinto. Ihan pian me tullaan olemaan kuumaa kamaa me barokkimalliset. Että höllyti löllyti vaan.
Minulla on valkeat ja paksut jalat. En kiduta vastaantulijoita kulkemalla mikromittaisissa shortseissa. Jos joku muu kaikkea muuta kuin timmikinttuinen niin tekee, niin onhan se kamalan näköistä, mutta minkäs sille mahtaa. Pokkaahan se vaatii paljastella niitä läskireisiä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 19:35"]
Mmmm.... paksut reidet on ihanat.
[/quote]
Niinhän osa miehistä sanoo. Suurin osa itseni mukaan lukien kuitenkin ällöää paksuja reisiä, joten en kulje mikroissa muuten kuin kotona.