Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut ihmiset eivät pidä minusta

Vierailija
01.08.2013 |

Tulipahan taas nähtyä kuka ei kuulu porukkaan: kasa enemmän tai vähemmän tuttuja ihmisiä pelaa seurapelejä, jossa voittaa vuorollaan hauskin vastaus. Pelasimme n. 25 kierrosta. Lopputulos? Jokaisella noin neljä voittoa- minulla nolla. Mielestäni olen ihan huumoria ymmärtävä ihminen, mutta ehkäpä sitten en. Näin käy aina, kun osallistun johonkin jossa ns. arvotetaan vastauksia...

Vastaukset annettiin ns. sokkona eli kukaan ei tiennyt, kenen lappusesta kyse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos vastaukset annettiin sokkona, niin sehän kertoo vaan tasan siitä, ettet sä ollut hauska?

Vierailija
2/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan ihan väärässä porukassa, siitä se johtuu. Moni tykkää rauhallisemmista ja hiljaisemmista ihmisistä, tai mistä mä nyt tiedän että kuinka moni, mutta minä ainakin. Enkä ihan varmasti ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 19:46"]

No mutta jos vastaukset annettiin sokkona, niin sehän kertoo vaan tasan siitä, ettet sä ollut hauska?

[/quote]

Niin tai olit hauska, mutta muut olivat sillä kertaa hauskempia.

Vierailija
4/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin päälleni puhutaan, ihmiset katselevat seinille kun puhun...mielestäni osaan käytöstavat, en puhu sopimattomia enkä epäkiinnostavia juttuja. En huuda asioitani sylki roiskuen, hymyilen, katson silmiin ja kuuntelen muita aidosti. En ole hiljainen hissukka mutten myöskään mikään meuhkaaja.

Vierailija
5/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset annettiin ns. sokkona eli kukaan ei tiennyt, kenen lappusesta kyse.....

Sulla vaan ei ollut hauskoja vastauksia. Miten niin muut ihmiset eivät pidä sinusta?

Vierailija
6/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sä oletkin jokin omituisuus, tuo toinen viestisi valaisee asian.

Vierailija
7/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinussa mitään persoonallista. Oletko oma itsesi ollessasi noin? Jotenkin saa kuvan, että haluat vain miellyttää ihmisiä. Mielistellä. Se ei ole oikein kivaa.

Vierailija
8/8 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä yritä mielistellä, olen kai sitten vain tylsä. Porukassa on paljon äänekkäitä huutajia ym. epäkohteliaita ja he ovat sitten kai "hauskoja" muiden mielestä? ap