Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menen hierojalle niin pitääkö mun olla sen edessä ilman vaatteita?

Vierailija
01.08.2013 |

Vai miten se homma menee? En ole koskaan käynyt hierojalla mutta pitäisi kyllä mennä..

Siis siinäkö vaan hierojan katsellessa otan kaikki vaatteet paitsi pikkarit pois ja menen siihen pöydälle makaamaan?

Älkää naurako,en oikeesti tiedä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hierojista jää huoneeseen odottamaan, että riisuunnut, joten jos et kehtaa sanoa mitään niin mene liivit päällä makaamaan ja hieroja sitten ottaa liivit auki.

Osa on fiksua porikkaa ja poistuu riisumisen ajaksi.

Vierailija
2/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kun tulet hierojalle, hieroja laittaa soimaan

sitten vaan otat vaatteet pois siinä hierojan edessä kunnes olet täysin alasti. Jossain vaiheessa voit rojahtaa sitten siihen hierojan pöydälle ja hieronta alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hieroja lähtee aina huoneesta pois. Hierontapöydällä on aina valmiina iso lakana, jonka alle sitten menen. Kun hierotaan, raotetaan vaan sitä kohtaa jota hierotaan.

Mulla on liivit pois, mutta pikkarit jalassa, ei mun alapäätä hierota. Kun kankkua hierotaan, hieroja osaa nostaa pikkareita.

Vierailija
4/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä homma menee niin että hierontapaikassa osoitetaan paikka, missä hieronta tapahtuu ja tapaa hierojan. Hieroja poistuu siksi aikaa, että asiakas riisuutuu sen verran mitä tarvii ja asettautuu mahalleen hierontapöydälle. Jos on jotain epäselvää niin voi kysyä kuinka tämä homma menee siinä vaiheessa kun tapaa hierojan, hän osaa kertoa mitä voi jättää päälle tai miten hierontapöydälle on tarkoitus asettua. Ja voithan mennä myös naishierojalle, ap.

Vierailija
5/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty pitää ja katsokin että se näkee sun pimpsan kunnolla!

Vierailija
6/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sellainen, että jos hieroja pyytää sinua kääntymään selälleen niskahieronnan ajaksi niin silloin päällesi tulee pyyhe, mutta osa hierojista hidastelee sen laittamisessa. Kaikenlaista on nähty ja koettu.

Vierailija
7/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontakoulussa olen törmännyt opiskelijapoikiin, jotka eivät poistuneet verhon taakse, vaan tuijottelivat ikkunasta ulos riisumisen ajan. Ikkunasta....

Vierailija
8/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 19:00"]

Ja sitten sellainen, että jos hieroja pyytää sinua kääntymään selälleen niskahieronnan ajaksi niin silloin päällesi tulee pyyhe, mutta osa hierojista hidastelee sen laittamisessa. Kaikenlaista on nähty ja koettu.

[/quote]

Mulla on aina iso lakana päällä. Miten ihmeessä joku voi olla siinä nakuna ilman mitään, johan sitä tulee kylmä.

Pyytäisin ehdottomasti lakanan, jos sitä ei ole annettu.

Vierailija
9/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 19:00"]

[/quote]

Mulla on aina iso lakana päällä. Miten ihmeessä joku voi olla siinä nakuna ilman mitään, johan sitä tulee kylmä.

Pyytäisin ehdottomasti lakanan, jos sitä ei ole annettu.

[/quote] Minulla on pitkät housut jalassa kun selkä/hartiaa hierotaan, jos siinä olisi iso lakana päällä, niin miten se hieroo...lakanan läpikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi