Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venlafaxin Orion kokemuksia?

Vierailija
01.08.2013 |

Olen saanut lääkäriltä kyseiseen lääkkeeseen reseptin mutta en ole vieläkään uskaltanut aloittaa lääkettä. Luin äsken selostetta ja siellä luki, että saattaa aiheuttaa runsaampia kuukautisia, onko kellään ollut erityisesti tuosta jotain kokemusta? Itselläni on nimittäin välillä runsaat ihan omasta takaa enkä todellakaan uskalla aloittaa lääkettä, jos sillä tosiaan on tuollainen vaikutus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimi ihan hyvin, mutta aiheutti järjetöntä hikoilua, sähkösokkeja, uniongelmia yms. Ja vieroitus noiden oireiden takia oli kamalaa. Siis helvetillistä.  En suosittele. 

Vierailija
2/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh,onhan niitä sivuvaikutuksia joka lääkkeellä ja tuskin osuu kohdallesi,harvinaisiahan ne on.

Paljon tärkeämpää on hoitaa sitä sairautta mihin lääke on määrätty!

Minulla auttoi noin kolmessa viikossa tuo lääke ja olikin tosi hyvä :)

Lisäksi se oli kiva että se vähensi ruokahalua ja laihduin,lihva kun olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisinpa tähän vielä että kaikki sivuvaikutukset ovat YKSILÖLLISIÄ eikä sen vuoksi pidä jahkailla lääkkeen aloituksen kanssa,varmasti sinullakin ap on painava syy lääkkeen aloitukseen? T:3

Vierailija
4/5 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaikuttanut kuukautisiin mitenkään, mutta muut sivuvaikutukset olivat aika karmeita. Esim. hikoilu, käytin lääkettä vuoden ja pilasin hikoilemalla kaksi tyynyä ja yhden täkin, haju ei lähtenyt pesemällä. Ja kamala syömishimo, lihoin lääkettä käyttäessä valtavasti, ei ollut itsekuria :( Masennus kyllä lähti, mutta ei nämä liikakilotkaan paljon piristä.

Vierailija
5/5 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköshokkeja? LÄÄKKEESTÄ?