Mielipide tästä tapetista?
Ollaan remppaamassa meidän 60-luvun maalaistaloa. Mies sai päähänsä, että makkariin haluaisi tän tapetin:
https://www.tapettitehdas.fi/tapetti/69659/#/
Googlesta lisää kuvia, tosta kuvasta jää tapetin linnut yms ulkopuolelle... Koska oon valinnut itse muut tapetit, niin olisihan se kiva että mieskin saa valita jotain. Mutta... en vaan tiedä pidänkö tuosta vai en. Osaatteko auttaa sen verran, että mitä yhdistäisitte tuollaisen tapetin kanssa? Mitä värejä, kuoseja, jne? Itsellä vähän fiilis etten osaa sisustaa huoneelta noin värikkään tapetin ympärille. Laittaisitteko itse tuollaisen makkariin?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä fiksaatiota tehosteseiniin. Joka seinälle tuollainen tapetti kuuluu laittaa varsinkin vanhemmassa talossa.
No jaa. Ihan vanha tapa se on, omassa lapsuudenkodissanikin oli noin, siis 1970-luvulla.
Kaikilla seinillä tuo olisi liian halltseva ja tumma, tulisi todella pimeän oloinen huoneesta. Klaustrofobinen.
Makuasia tämä tietysti, mutta itse pidän tehosteseinistä.
Mulla on paljon tuota tummempia tapetteja joka seinällä eikä ole yhtää klaustrofobinen. Ihanan kodikas tunnelma tulee mielestäni. Makuasia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä fiksaatiota tehosteseiniin. Joka seinälle tuollainen tapetti kuuluu laittaa varsinkin vanhemmassa talossa.
No jaa. Ihan vanha tapa se on, omassa lapsuudenkodissanikin oli noin, siis 1970-luvulla.
Kaikilla seinillä tuo olisi liian halltseva ja tumma, tulisi todella pimeän oloinen huoneesta. Klaustrofobinen.
Mulla on paljon tuota tummempia tapetteja joka seinällä eikä ole yhtää klaustrofobinen. Ihanan kodikas tunnelma tulee mielestäni. Makuasia...
Näinhän sinä sen itsellesi selität. Harva pitää pimeää kopperota kodikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ihmiset on niin kauhean varovaisia sisustajia. Toinen mitä porukka hokee on, että kaiken muun pitää olla pelkistettyä, kun on tuollainen tapetti, mutta vastahan se sitten pomppaa silmille sieltä pelkistetystä huoneesta.
Niinpä. Tuollainen tapetti vaatii juuri muita vahvoja elementtejä päästäkseen oikeuksiinsa, myös lämpimiä sävyjä, jotta kokonaisuus ei ole kylmä. Ei siis mitään, harmaa, valkoinen, musta -väriyhdistelmää.
Tässä esim sama tapetti vähän eri sävyisenä, johon on yhdistetty voimakas värinen matto, tumma puinen 60-luvun pöytä ja tyyliin sopivia pikkuesineitä.
Ja tässä se linkki: https://www.google.com/search?q=kiurujen+yö&client=ms-android-oneplus&prmd=imsvn&sxsrf=ALeKk02NBZq0UwfmRgNFE0GuFImVMuhAmQ:1596979159058&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjazPT7mo7rAhWow4sKHQFaDf4Q_AUoAXoECA4QAQ&biw=412&bih=780&dpr=2.63#imgrc=Mv2wiGmJMcrbNM
Linkkisi ei toimi, mutta kertoo sinun somettavan oneplus puhelimella.
Ö-kirjain pätkäsee tuon linkin, se pitää kopioida erikseen, että toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Ok, aika suosittu on noissa rintsikoissa. Ei ihan makuani mutta jos puoliso haluaisi tuon en vastaankaan pistäisi. Laittakaa sitten joka seinälle jos rakennusajan tyyliä haluatte suosia, tehosteseinä on nykyajan juttuja.
Öö, rintsikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Ok, aika suosittu on noissa rintsikoissa. Ei ihan makuani mutta jos puoliso haluaisi tuon en vastaankaan pistäisi. Laittakaa sitten joka seinälle jos rakennusajan tyyliä haluatte suosia, tehosteseinä on nykyajan juttuja.
Öö, rintsikoissa?
Niin. Yleinen puhekielen termi rintamamiestalolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sinä sen itsellesi selität. Harva pitää pimeää kopperota kodikkaana.
Kuten sanottua, makuasioita🙂
Mielummin hämyisä ja pesämäinen tunnelma, kun aakean laakea mitäänsanomaton ja neutraali. Makuasia siis.
Kaunis tapetti, joka sopii aikakauden tyyliin ihanasti. Olisipa itselläkin vanha talo, jota sisustaa.
Mauton klisee. Repisin kyllä irti, mikäli joutuisin asumaan talossa, johon sitä on laitettu.