Kassarouva luuli minua alaikäiseksi
Ostin siideriä, niin kassarouva pyysi nähdä papereita. Onko teille käynyt samaa?
N24
Kommentit (31)
Ap on trolli. Vauvattelu ja tyhmän esittäminen paljastivat hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli. Vauvattelu ja tyhmän esittäminen paljastivat hänet.
Painu v minun sivultani, trolli! :D Ilmiannoin kommenttisi! :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut " kassarouva". Ihmisen ikä hankala arvioida ja pakko se on kysyä vaikka tajuaisi jonkun olevan yli 18. Itsellä vissiin vanhin turhan kyselyn uhri -74 syntynyt.
Ihmisen ikää on muuten hankalaa arvioida. Aika harva näyttää tismalleen ikäiseltään. Juuri esimerkiksi 70-luvulla syntyneissä on tosi nuorekkaita ihmisiä ja vastaavasti vuosituhannen vaihteessa syntyneissä etenkin tytöt ovat tyyliltään usein niin aikuismaisia ja hillittyjä, että menisivät kymmenen vuotta vanhemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin henkkarit tupakkaostoksilla, olen 34v.
😊Oho! Räjähditkö?
Miksi? Kohteliaisuushan se on että vielä näyttää nuorelta.
No ei ole! :D Noloa olla joku 18-vuotias vauva.
Ootahan ku ite oot ees aikunen.
Ei siinä mitään että kysytään paperit jos vaan sitten iän riittäessä myytäisikin se alkoholijuoma. Mulle ei alkukesästä myyty lonkeroa kun olin oman lapseni (11v) kanssa kaupassa. Ikää minulla 35v. Perusteluja en myymättömyydelle saanut joten jätin kaikki ostokset hihnalle ja lähdin pois.
Kerran halusin ostaa muutaman kaljan muiden perjantain ostosten mukana. Kassa kysyy paperit (ikää tasan 30v silloin) eikä usko että ne jäi kotiin ja että olen kyllä yli 18 kun kerran tulin autollakin, vaan jatkaa tivaamista. Sitten alkoi keittää sen verran että jätin parin sadan egen ostoskasan siihen ja lähdin vähän järkevämpään kauppaan. Jatkossa eivät muuten enää ole kyselleet tyhmiä :D
Jep. Ostaessani tupakka-askia viime talvena. Olen 50.
Minultakin on kysytty viimeksi tänä vuonna. Harvenemaan päin kuitenkin jo. Olen 39-v. Ei loukkaa enkä pidä kovin ihmeellusenä. Tuntemattomien ikää on vaikea arvioida, varsinkin paljon nuoremman/vanhemman.
Multa ei enää kysytä, vaikka tosi moni sanoo muuten että "vitsi oot nuoren näköinen", silti papereita ei kysytä kaupassa juurikaan?? =DD Onhan mulla ylipainoa, mutta silti puoltutut on sillee "herran jestas miten nuoren näkönen oot" Joten en ainakaan oleta että näyttäisin ikästäni vanhemmalta ja noi ei oo sellasia "kehuja" vaan ihan kommentteja.... :D
Et siis enemmänmä kyllä alle 30 v näytän kun yli 30 v.. Että mistähän tämmönenkin johtuu :DDD
Minä olen 36 vuotias mies ja toisinaan kysellään edelleen papereita, enkä edes ihmettele, näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen jo tottunut siihen eikä se minua ärsytä, tiedän että se kuuluu heidän työhönsä kysellä kaikilta jotka näyttää alle 30 vuotiailta. Alkoholia en menisi ilman papereita ostamaan, enkä jättäisi muita ostoksia hihnalle vastalauseeksi vaikka olisin paperit unohtanutkin, mutta kieltämättä tuo ettei myyty vaikka näytti paperit, ärsyttäisi itseänikin.
Olen ollut " kassarouva". Ihmisen ikä hankala arvioida ja pakko se on kysyä vaikka tajuaisi jonkun olevan yli 18. Itsellä vissiin vanhin turhan kyselyn uhri -74 syntynyt.