Uskallatko osallistua "Beautiful Body"- projektiin?
Minä en, mutta ihailen noiden bloggaajien rohkeutta ja itsetuntoa.
Kuvat ovat levinneet jo pitkin nettiä iltapäivälehtienkin kautta.
Kommentit (11)
Minua lähinnä nauratti koko juttu.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 12:59"]
[/quote]
Mikä siinä oikein nauratti???
Uskaltaisin, mutta toistaiseksi olen vaan odottava muumi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 12:59"]
[/quote]
Mikä siinä oikein nauratti???
[/quote]
Se, että miksi tehdä niin? Osoittaakseen, että ei häpeä omaa kroppaansa? Huoh. Miksi sitä pitää edes todistella muille? Jos on epävarma kehoaan kohtaan, niin ihan ikioma konstruktiohan se on, itse aiheutettua.
Jännä logiikka esimerkiksi siinä Iltasanomien lööpissä. Laiskat sohvaperunat laittavat kuvansa nettiin ja sanovat olevansa normaaleja, ja samalla rivien välissä haukkuvat urheilulliset ihmiset luonnottomiksi tai muuten vaan epänormaaleiksi. Lihavat saavat vapaasti mollata hoikkia, mutta toisinpäin tehtynä asia on kauheinta mitä voi tehdä.
En koe osallistumistani tarpeelliseksi. Harmittelen kuitenkin sitä, että joidenkin mielestä osallistuminen edellyttää lihavuutta tai muuten kovin rujoa olomuotoa. Eikö pointti ollut jokin ihan muu...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:06"]
Jännä logiikka esimerkiksi siinä Iltasanomien lööpissä. Laiskat sohvaperunat laittavat kuvansa nettiin ja sanovat olevansa normaaleja, ja samalla rivien välissä haukkuvat urheilulliset ihmiset luonnottomiksi tai muuten vaan epänormaaleiksi. Lihavat saavat vapaasti mollata hoikkia, mutta toisinpäin tehtynä asia on kauheinta mitä voi tehdä.
[/quote]
Minusta sinulla on jännä logiikka. Ensinäkin valitat että nämä bloggaajat haukkuvat laihoja, urheilullisia ihmisiä(?!) Ja sitten haukut vielä kaikki osallistujat laiskoiksi ja ties miksi, huhhuh. Missään ei lukenut mitään paino tai koko rajaa ja hienoa olisi että olisi laidasta laitaan osallistujia, jotta nuoret voisivat saada vähän realiteettiterapiaa tähän hollywood-leffojen ja huippumuodin catwalkien luomaan utopistiseen kauneusihanteeseen ja nähdä että kauneuteen mahtuu monen kokoista ja näköistä naista, eikä kaikkien tarvitse olla saman näköisiä klooneja.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 14:21"]
Minusta sinulla on jännä logiikka. Ensinäkin valitat että nämä bloggaajat haukkuvat laihoja, urheilullisia ihmisiä(?!) Ja sitten haukut vielä kaikki osallistujat laiskoiksi ja ties miksi, huhhuh. Missään ei lukenut mitään paino tai koko rajaa ja hienoa olisi että olisi laidasta laitaan osallistujia, jotta nuoret voisivat saada vähän realiteettiterapiaa tähän hollywood-leffojen ja huippumuodin catwalkien luomaan utopistiseen kauneusihanteeseen ja nähdä että kauneuteen mahtuu monen kokoista ja näköistä naista, eikä kaikkien tarvitse olla saman näköisiä klooneja.
[/quote]
Eiköhän sen ihmiset ole tajunneet, kun suomalaisistakin kohta kolmasosa on ylipainoisia? Ja edelleenkin, jokainen itse luo sen käsityksen itsestään, että pitäisi näyttää tietyltä. Valitettava tosiasia on, että maailmassa on aina paremman näköisiä, parempi kroppaisia ja ihanampia ihmisiä kuin sinä. Se on ihan jokaisen oma valinta, ottaako siitä nokkiinsa ja luulee, että jokaisen pitää näyttää samalta. Turha siitä on lehtiä syyttää. Vastuuta on vain niin helppo pakoilla.
harkitsen osallistumista. Vaikkakin lapset jo isoja.
Täysin en vaan ymmärrä sitä, että voi kun tämä maha nyt on tällainen ja arpia löytyy, mutta painoa tuli odotusaikana 30 kg.
Miksi sitä painoa tuli 30 kg.....?