Hitto noiden kaalimadon mainosten kaa!!
Olen 32v nainen ja minulla on ala-koulussa olevia lapsia. Tykkään pitää radiota päällä kun esim teen ruokaa mutta noi kaalimato mainokset ovat niin ärsyttäviä. Voisivat sijoittaa iltaan tuommoiset ettei lasten kokoajan tarvitsisi kuunnella tuommoista
Kommentit (233)
Olen varma, että ne mainokset häiritsevät enemmän sinua kuin lapsiasi. Lasten seksuaalisuus ei ole vielä niin kieroonkasvanutta kuin omasi.
Niin kuka sen ruuan teillä tekee sinä vai lapset.
Miksei kaalimadon TV mainoksissa näytetä kuinka jellykortikkaa tungetaan sisään tai reikää rassataan jollain muulla härpäkkeellä?
Ihanan vapautunutta seksuaalisuutta kun voi pumpata itseään muovipatukalla. :D
Joo niitä tulee ihan koko ajan! Ja joka toisessa välissä jotain muita huippukivamainoksia.
Todellakin noita saisi tulla vasta illalla, samoin tv:n väkivalta - ja seksiohjelmamainoksia.
Joo minua oksettava myös. Jotenkin sairasta.
Seksuaalista häirintää ne Minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Joo niitä tulee ihan koko ajan! Ja joka toisessa välissä jotain muita huippukivamainoksia.
Todellakin noita saisi tulla vasta illalla, samoin tv:n väkivalta - ja seksiohjelmamainoksia.
Samaa mieltä
Minä mietin mikä helvetinmoinen jätemäärä noistakin turhakkeista jää.
Miksi kaikki seksiin viittaava ärsyttää aina naisia? En ole ikinä kuullut tai lukenut miesten valitusta samasta asiasta.
Lapsille hyvä opettaa, että tärkeintä elämässä on rassata reikäänsä jollain kumivehkeellä.
Aikaisemmin tuli Aamulypsyn väleissä aina ”hiivan hoitaa Diflucan”, sai siinä vähän selitellä mikä on hiivatulehdus 😕 Todella raivostuttavia noi alapäihin liittyvät mainokset, miks ne on radiossa sallittu keskellä päivää kun tv:ssäkin ne ajoitetaan myöhäisiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista häirintää ne Minusta on.
Niin minustakin. On kiusallista myös olla esimerkiksi työpaikalla 30 vuotta vanhemman miespomon huoneessa, kun tällainen pamahtaa sieltä ilmoille.
Miksi näin? kirjoitti:
Miksi kaikki seksiin viittaava ärsyttää aina naisia? En ole ikinä kuullut tai lukenut miesten valitusta samasta asiasta.
Ehkä siksi, että jos lapset koulussa rallattavat jotain radiosta kuulemaansa Kaalimadon tingeltangelia, ensimmäisenä soitetaan äidille eikä isälle.
Miksi näin? kirjoitti:
Koska miehiä ei kiinnosta kuin oma hanuri. Jos mainos ei Miestä häiritse, se on fine. Nainen kykenee ajattelemaan muitakin, kuten jälkikasvuaan ja arvioimaan mikähän on jälkikasvun korville sopivaa kuultavaa. Ja jos sitä sopimatonta kuultavaa tulee paljon ja joudut jatkuvasti vaihtamaan siksi radiokanavaa, se laittaa ärsyttämään naisihmistä.
Mainoksissa on mielestäni kumman paljon alapääjuttuja. Jellykortikoita, hiivatulehduslääkitystä taimenkksrättejä. Yöks. Onkohan noilla kahdella ensin mainitulla joku yhteys?
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin tuli Aamulypsyn väleissä aina ”hiivan hoitaa Diflucan”, sai siinä vähän selitellä mikä on hiivatulehdus 😕 Todella raivostuttavia noi alapäihin liittyvät mainokset, miks ne on radiossa sallittu keskellä päivää kun tv:ssäkin ne ajoitetaan myöhäisiltaan?
En minä tuota näe mitenkään ongelmallisena. Se on vain kutiava sairaus ja thats it. Ei niissä ole mitään kiusallista selitettävää eikä lasta sen enempää kiinnosta. Mutta kun puhutaan aikuisten leluista ja jellyjortikoista, kyllähän se nyt kiinnostaa lasta ihan eri tavalla.
Seuraavaksi sieltä alkaa tulla näitä "on ok olla Transformer" mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? kirjoitti:
Ehkä siksi, että jos lapset koulussa rallattavat jotain radiosta kuulemaansa Kaalimadon tingeltangelia, ensimmäisenä soitetaan äidille eikä isälle.
Eikö se edelleenkin ole silloin aikuisten eikä lasten ongelma?
mikset ilmoita radioon suoraan,ne täällä lue