Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huumeiden vaikutuksel alaisena, kysy mitä vain.

Vierailija
01.08.2013 |

Olen keski-ikäinen ihminen. En omista perhetta ja asun yksin. Kyän töissä olen ihan peruduurini liukuhihnalla, mutta maksan veroni ja se vähä mitä sää jää on elämisenä. Pakoni tästä maailmasta mitä en halua kokea. En hae sääliä, mutta kiinnostaa mitä muut ihmiset ajattelevat kaltaisestani? Todennäköisesti olen paha, mutta tekisi ikinä mitään, joka edes välillisesti haittaisi toista ihmistä ja en ole ikinä ollut väkivaltainen koska minusta se on kuvottavaa. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmeisesti laittomia aineita käytät?

Vierailija
2/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi ilmoittautua poliisille, kertoa tuosta käytöstäsi ja kertoa poliisille myös, mistä olet saanut ne aineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sinua kiehtoo näissä huume-provoissa. Mene nukkuun tai keksi uusi pakkomielle

Vierailija
4/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nyt ketään yksilöllisesti, mutta jokaiselle tekemisilleni on hvyä syy. Kukaan ei normaalissa elämässä tärkeässä vaiheessa ajattele, että 'tämä on minun ura'

ap

Vierailija
5/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pieniä asioita, rikkaimmallakaan sa ei ole kuin nipullinen ikäviä, kivoja, erilaisia, stressaavia ja hauskoja kokemuksia. Jokainen meistä yrittää saada siitä nipusta ne hyvät asiat muistumaan ja unohtaa ne ikävät. Niistä pienistä hyvistä asioista me saamme sen voiman, jolla jaksamme elää loputtoman määrän ikävämpiäkin asioita.

Huumeilla suodatat kaikki yhdeksi mössöksi. Ensin kuvittelet turruttavasi ne ikävät, jossain vaiheessa vain huomaat, että sinne meni kaikki. kivoja asioita tarvitset, jotta voit nauttia ylipäätään. Trippi menee hissinä alaspäin sitä mukaa kun kivat asiasikin turtuu.

Vierailija
6/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 01:58"]

Mikä ihme sinua kiehtoo näissä huume-provoissa. Mene nukkuun tai keksi uusi pakkomielle

[/quote]

Se on tapani päästä loputtomasta masennuksesta ja ahdistuksestani pakoon. Edes hetkellisesti. Vaikka se ei kestä kuin pari tuntia, niin tämän kaiken uskan keskellä pienikin tauko on varteenotettava. 

Vierailija
7/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon. Tuolla tavoin tuhoat itsesi ennen pitkää.

Vierailija
8/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 01:58"]

[/quote]

Se on tapani päästä loputtomasta masennuksesta ja ahdistuksestani pakoon. Edes hetkellisesti. Vaikka se ei kestä kuin pari tuntia, niin tämän kaiken uskan keskellä pienikin tauko on varteenotettava. 

[/quote]

ja sitten sen parin tunnin jälkeen se masennus ja ahdistus on taas pahempi ja sitten tarvitaan vähitellen kovempia ja kovempia aineita.

Et sä oikeasti halua elää tuollaista elämää. Sinulle on tarjolla ihan oikeakin elämä ilman mitään aineita. Hae apua. Älä jatka tuota.

Vierailija
9/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna tämän alan erikoislääkärille joka osaa varmasti ainakin neuvoa, mitä minun mentellä. Tämän lopettaminen tulee itsestäni ja omasta sielustani ja tahdostani. Tahdon saavuttaa edes jonkinlaisen ihmisarvon jälleen.

Vierailija
10/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

@9 

Olen yrittänyt todella vakavasti lopettaa tämän tyhmyyden, mutta jos ihmisella ei ole suorasanaista kokemusta niin miksi sitten tämä asia olisi edes ongelma? 

ap

Vierailija
11/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet vetänyt?

Vierailija
12/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mua ahdisti kun luin ton tekstin. Ylipäänsä mua masentaa ihmiset jotka ovat "rappiolla", eivätkä tee mitään asialle. Jos elämässäsi ei ole kaikki hyvin, tuota menoa asiat ovat vieläkin huonommin. Jos sinulla on jotain haaveita, unelmia mitä haluat tulevaisuudessasi toteuttaa, tuo touhu vie sua vaan kauemmas niistä. Siinä mun ajatukset tuosta. Ja se mitä ajattelen sinusta, on lähinnä, että olen surullinen, ei kuulosta järjin hyvältä elämäsi kun turvaudut huumeisiin ja kertomastasi päätellen olet "luovuttanut", että elämäsi menee parempaan suuntaan. 

Vierailija
13/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 02:48"]

@9 

mutta jos ihmisella ei ole suorasanaista kokemusta niin miksi sitten tämä asia olisi edes ongelma? 

EDIT: Haluan vain täsmentää, että ongelman lopetaminen ei ole helppo asia. 

ap

[/quote]

Vierailija
14/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12@  En halua olla näin yleisellä foorumilla psefistinen tämän asian suhteen. 

Vierailija
15/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vaikeasti masentunut vuosia sitten ja helpotin oloani alkoholin lisäksi huumeilla. Vain silloin tunsin oloni onnelliseksi ja näin jälkeenpäin asia tuntuu kamalalta. Onnellisuus tulee omasta asenteesta ja pikkuasioista tulee oppia iloitsemaan. Tosin yksinäisyys varmasti pahentaa tilannetta suunnattomasti. Toivottavasti löydät onnen elämääsi muualtakin kuin huumeista

Vierailija
16/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 02:49"]

Jotenkin mua ahdisti kun luin ton tekstin. Ylipäänsä mua masentaa ihmiset jotka ovat "rappiolla", eivätkä tee mitään asialle. Jos elämässäsi ei ole kaikki hyvin, tuota menoa asiat ovat vieläkin huonommin. Jos sinulla on jotain haaveita, unelmia mitä haluat tulevaisuudessasi toteuttaa, tuo touhu vie sua vaan kauemmas niistä. Siinä mun ajatukset tuosta. Ja se mitä ajattelen sinusta, on lähinnä, että olen surullinen, ei kuulosta järjin hyvältä elämäsi kun turvaudut huumeisiin ja kertomastasi päätellen olet "luovuttanut", että elämäsi menee parempaan suuntaan. 

[/quote]

Jotenkin kommenttisi lämmitti ja satutti samaan aikaan. Olen tehnyt asialle jo kahden vuoden ajan, mutta ei ole auttanut. Huomenna sitten haentaan ammattilaisapu, ettei ole aivan liian myöhästä. 

Jopatakauksessa haluan kiittää viestistäsi. 

ap

Vierailija
17/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 02:54"]

Itse olin vaikeasti masentunut vuosia sitten ja helpotin oloani alkoholin lisäksi huumeilla. Vain silloin tunsin oloni onnelliseksi ja näin jälkeenpäin asia tuntuu kamalalta. Onnellisuus tulee omasta asenteesta ja pikkuasioista tulee oppia iloitsemaan. Tosin yksinäisyys varmasti pahentaa tilannetta suunnattomasti. Toivottavasti löydät onnen elämääsi muualtakin kuin huumeista

[/quote]

32 vuotta viettänyt yksin tämän neljän seinän sisällä. Näen eläni harmaan kalvon läpi, josta on kaikonnut kaikki pienikin ilo. Elän päivästä toiseen, tismalleen samanalaisen, enkä muista mitä tein eilen, koska tämän päivän rutiini on täsmälleen sama - ei ole tarvetta. 

Tästä oranvänpyörästä olen päättänyt hakeutua ois ja täyttää sen edes jollain liikunnallisella harrastuksella. On ymmärrettävää, että suurin osa paheksuuni tapaa elää, mutta yritän tästä vastedes tehdä parempia valintoja elämässäni. 

Vierailija
18/18 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluatte, voin tänne kertoa, millainen oli ensimmäinen käynti päihdeterapeutin luona, minkälainen sosiologinen sekä fyysinen kokemus se oli.

ap