Mikseivät naiset vain katso muualle, jos itsensäpaljastaja iskee?
Kommentit (27)
Hyvä kysymys. Naisethan käyttävät tätä "mikset kato vain muualle"-argumenttia puolustellessaan omaa perseherushortsien tai läpinäkyvien pitkien kalsareiden (trikoiden) käyttöä
Eikö ihmisillä oikeasti enää ole minkäänlaista huumorintajua? Aniharvoin nuo paljastelijat ovat millään tavalla vaarallisia, huvittavia kylläkin. Eikä se kyllä mitenkään väkivaltaa ole, jos näkee jonkun tuntemattoman sukupuolielimen, muutenhan suuri osa somesta ja mainonnastakin olisi väkivaltaa. Itseäni ärsyttää enemmän katsella tiss ejä ja per seitä joka mainostaulussa, ja monesti livenäkin.
Viimeksi näin pari viikkoa sitten paljastelijan. Oli muka kusella pusikossa. Paitsi pusikkoa ei ollut vaan parkkipaikka videokameralla.
Näyttävät itse säikähtäneiltä, kenties omasta "rohkeudestaan", henki kurkussa ja muutkin jäsenet jäykkinä, punaposkisina ja sopertavina. He-he-hei, mi-mi-es tättättäällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän juuri tein kun sellaisen satuin näkemään eli olin kuin en huomaisikaan. Istuskeli rannalla isolla kivellä ilman housuja ja heilutteli munaansa vähän kauempana. Olin taapero ikäistä lasta käyttämässä uimassa ja rannalla ei ollu muita. En kyllä käsitä mitä sai siitä touhusta. Ärsytti kyllä, mutta olin ku en huomais.
En minäkään ymmärrä mitä naiset saa siitä vilauttelusta. Kaipa se on jotain itsetuntoa kohottavaa voimaantumista. Kuvitellaan, että ne rumat hinkit kiinnostaisi jotakuta aivan kuten miehelläkin sen munansa kanssa.
Meni vähän eri aiheeseen. Mutta joo en minäkään naisena ymmärrä miksi lihavat rintavat naiset esittelee tissivakoa. Vai onko se miesten mielestä kaunista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanattaa tehdä niin kuin se nainen Vantaalla. Kuvata video, mennä tekemään rikosilmoitus ja julkaista viedo somessa.
Somessa tämä ukko taidettiin tunnistaakin aika nopeasti.
Ihan oikein!
Mun eteen jos hyppää itsensäpaljastelija niin saa kunnolla monoa lerssille. Katotaan onko sen jälkeen enää vehkeitä mitä esitellä.
Tämä tuli moottoripyörällä veivaamaan munaansa naisen eteen. Kun tajusi että häntä kuvataan urpo väänsi itse rekkarinsa mutkalle peläten että sen takia jäisi kiinni.
Jos ei halua tulla kuvatuksi ei kannata tähän maaliman aikaan mennä vilauttelemaan kun jokaisella on kädessään kamera. Sai mitä kerjäsi.
Ei se kullin koko ole paljastelussa se juttu.
Ei toimi tämä stereotyyppinen vakiovastaus