Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset mummolaan, miehen kanssa lomalle!

Vierailija
31.07.2013 |

Ihanaa, viikonloppuna lennetään miehen kanssa Italiaan, jossa kierrellään pari viikkoa autolla. Lapset pääsevät mummolaan :)!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 13:32"]

Minkä ikäiset lapset ja miten sujui? Haikaillaan miehen kanssa myös automatkailua USA:ssa ja mietitään, milloinkohan voisi lasten kanssa lähteä - meillä tosin vasta 2 vuotias ja toinen tulossa... Mutta hyvä suunnitella :)

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 13:12"]

Mun mielestä on jotenkin surullista ettette te halua viettää lomaa lastenne kanssa. Lapsilla on varmaan ihan kivaa mummolassa, mutta eikö teillä olisi kivaa myös yhdessä matkalla? Me kierreltiin tänä kesänä lasten kanssa autolla 4 viikkoa Yhdysvalloissa ja kaikilla oli kivaa. Oli mukava viettää aikaa lasten kanssa ilman kiirettä ja tehdä kaikkea kivaa. Toki se on erilaista kuin vaan aikuisten kanssa, mutta miten te raaskitte olla 2 viikkoa erossa lapsistanne? 

Kyllä mekin tehdään välillä vaan aikuisten matkoja mutta ne on yleensä korkeintaan 4 päivän mittaisia. 

[/quote]

[/quote]

Meidän lapset on 4, 8-ja 10-vuotiaita. Kaikki sujui tosi hyvin ja kaikilla oli kivaa!

Ja niille jotka tossa epäili, ettei mun lapset pääse mummolaan, kun ihmettelin ettei vanhemmat halua viettää lomaansa omien lastensa kanssa, niin valitettavasti joudun kertomaan teille, että mun lapset näkevät isovanhempiaan viikoittain ja ovat myös usein yökylässä isovanhemmilla, mutta mun mielestä on silti omituista, että vanhemmat ovat 2 viikkoa ulkomailla lomalla ilman lapsiaan. Meidän lapset ainakin nauttii matkustelusta ja musta on kivaa viettää aikaa lomalla perheen kanssa. Siihen parisuhdeaikaan riittää kyllä vähän lyhyempikin aika. Ja kuten jo aikaisemmin kirjoitin, myös me tehdään välillä aikuisten lomia kahdestaan (yleensä kerran vuodessa), mutta ne kestää sen yhden pitkän viikonlopun. 

Vierailija
2/11 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 13:32"]

Minkä ikäiset lapset ja miten sujui? Haikaillaan miehen kanssa myös automatkailua USA:ssa ja mietitään, milloinkohan voisi lasten kanssa lähteä - meillä tosin vasta 2 vuotias ja toinen tulossa... Mutta hyvä suunnitella :)

Mun mielestä on jotenkin surullista ettette te halua viettää lomaa lastenne kanssa. Lapsilla on varmaan ihan kivaa mummolassa, mutta eikö teillä olisi kivaa myös yhdessä matkalla? Me kierreltiin tänä kesänä lasten kanssa autolla 4 viikkoa Yhdysvalloissa ja kaikilla oli kivaa. Oli mukava viettää aikaa lasten kanssa ilman kiirettä ja tehdä kaikkea kivaa. Toki se on erilaista kuin vaan aikuisten kanssa, mutta miten te raaskitte olla 2 viikkoa erossa lapsistanne? 

Kyllä mekin tehdään välillä vaan aikuisten matkoja mutta ne on yleensä korkeintaan 4 päivän mittaisia. 

[/quote]

[/quote]

Meidän lapset on 4, 8-ja 10-vuotiaita. Kaikki sujui tosi hyvin ja kaikilla oli kivaa!

Ja niille jotka tossa epäili, ettei mun lapset pääse mummolaan, kun ihmettelin ettei vanhemmat halua viettää lomaansa omien lastensa kanssa, niin valitettavasti joudun kertomaan teille, että mun lapset näkevät isovanhempiaan viikoittain ja ovat myös usein yökylässä isovanhemmilla, mutta mun mielestä on silti omituista, että vanhemmat ovat 2 viikkoa ulkomailla lomalla ilman lapsiaan. Meidän lapset ainakin nauttii matkustelusta ja musta on kivaa viettää aikaa lomalla perheen kanssa. Siihen parisuhdeaikaan riittää kyllä vähän lyhyempikin aika. Ja kuten jo aikaisemmin kirjoitin, myös me tehdään välillä aikuisten lomia kahdestaan (yleensä kerran vuodessa), mutta ne kestää sen yhden pitkän viikonlopun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi karmeampaa kuvitellakaan kuin pitkät automatkalomat pienet lapset kyydissä. Huhhuh.

Vierailija
4/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin, oli kyllä muuten ihanaa, mutta hirveä ikävä teinejä, joita ilman ei ennen oltu matkustettu. Mukavaa ja ikävätöntä lomaa teille.

Vierailija
5/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se loma ilman suurempaa ikävää mene, puolin ja toisin. Meidän lapset 3 ja 5 vuotiaita.

ap.

Vierailija
6/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lomaa teille! Välillä on hyvä vanhempien päästä keskenäänkin reissulle. Lapsillakin on varmasti hauskaa mummolassa. Me ollaan automatkailtu myös lasten kanssa oikein onnistuneesti ja matkustamme lasten kanssa vieläkin eri paikkoihin, vaikka he ovat jo isoja, koska se on kaikille mieluinen harrastus. 

Vierailija
8/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Märi märi märi märi.

Ei kai se ap:n vika ole, jos sun lapset ei mummolassa viihdy tai sinne pääse.

Ap:lle mukavaa lomaa :)

Vierailija
9/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun mielestä on jotenkin surullista ettei vanhemmat saisi viettää lomaa myös kahdestaan. Aloituksessahan ei kerrotut mitä kaikkea perhe on jo tehnyt yhdessä tää kesänä. Ap:n lapset ei varmastikaan osaa kaivata autoilua Italiassa, vaan heillä on kivaa mummolassa.

Siksiköhän niin moni parisuhde vetelee viimeisiään kun ollaan aina vaan äiti ja lapset ja isä (tässä järjestyksessä), eikä koskaan kaksi toisiaan rakastavaa aikuista. Kun vanhempien parisuhde voi hyvin, lapsillakin on onnellinen kasvualusta. Ja voidakseen hyvin parisuhde vaatii mm. kahdenkeskistä aikaa, esimerkiksi kaksiviikkoisen Italiassa :) Hyvää matkaa ap!

Vierailija
10/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
11/11 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta ja aina matkustellaan lasten kanssa. Ja reissut on ollu ihania :) Lasten silmin saa paikoistakin ihan eri juttuja irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi