Siis tyttöystävä pyysi minulta rahaa 200 euroa meikkeihin.
Rahanhaaskausta sanoin minä että ei ne meikit ulkonäkösu yhtään tee kauniimmaksi. Suuttui siitä ja lähti ovesta ulos ovet paukkuen. Minä en ymmärrä miten joku tarvii 200 euroa meikkaamiseen. Ei se ulkonäkö muutu siiitä miksikään kuitenkaan kun illalla pitää pestä meikit pois.
Kommentit (19)
Saa meikata ja käyttää rahaa meikkeihin, mutta sinun ei tarvitse maksaa.
Miksi sinun pitäisi rahoittaa kenenkään ostokset?
No jos sen isä ei osta, sillä ittellään ei rahaa ole niin kysyy sulta. Jokainen nainen ostaa omat meikit.
Oletko joku köyhä vai? Minun mies antaa 200e hupirahaa joka kuukausi, ja saan käyttää mihin haluan, vaikka sitten meikkeihin. Toivottavasti naisesi löytää paremman.
Eikös teidän miesten pitänyt uskoa siihen että elätätte naisia? Hän tarvitsee meikkejä, maksa ne.
Pyysi sinulta? Vaihda tyttöystävää.
Onko nyt hyvä mieli onko? Pilu lähti ja sinä istut 200e toisessa kädessä ja toisella joudut runkkaamaan siihen asti kun olet valmis luopumaan siitä rahasta.
Älä anna. Jos yhden kerran annat rahaa, niin saat antaa maailman tappiin asti!
P.s. tuo tyttö ei ole minkään väärtti
Vierailija kirjoitti:
Eikös teidän miesten pitänyt uskoa siihen että elätätte naisia? Hän tarvitsee meikkejä, maksa ne.
Meikkejä elämiseen?
Sano sille että vaihtaa halvempaan merkkiin. Hyviä meikkejä on halvemmissa merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
No jos sen isä ei osta, sillä ittellään ei rahaa ole niin kysyy sulta. Jokainen nainen ostaa omat meikit.
Niinpä, ja jokanien mies synnyttäkööt omat lapsensa. Näin se maailma toimii. Ihmisten pitäisi olla rehellisiä odotuksistaan alusta asti: seksiorjuus, seurusteluraha, jne... Nyt tuossa ollaan loukattu ja särjetty sydämiä, jotakuta on käytetty seksuaalisesti hyväksi, kun ei olla osattu neuvotella ennen ja sitten vasta toimia
Minusta 200 meikkeihin ei ole sinänsä paljon jos ei niitä usein osta, mutta miksi ihmeessä hänen täytyy pyytää sitä rahaa sinulta? Eikö hänellä ole mitään omia tuloja? Onhan se nyt tavattoman nöyryyttävää aikuisen ihmisen joutua kerjäämään toiselta almuja, että saa ostaa mitään. Ja juurikin joutua noin toisen arvioimaksi, että onko kulutushalu järkevä vai ei.
Kehitä luonnettasi mukavammaksi, niin ei tarvitse palkata ketään esittämään tyttöystävää.
Miksi tyttöystävä niitä sinulta pyytää? Eikö hänellä ole mitään tuloja, kuten palkka, opintotuki, työttömyyskorvaus?
Itsehän en meikkaa, laita ripsiä, kulmia tai värjää hiuksia. Minun ja mieheni mielestä rahantuhlausta, mutta me kestetäänkin toistemme vanhenevat naamat ja harmaantuvat hiukset ikään kuuluvina muutoksina. Ehkä sitä tyttistä vois kannustaa vähempään meikkiin ja luonnolliseen ulkonäköön? Toki jos SINÄ haluat että hänellä on luutaripset, kestokulmat ja aina meikit tiptop niin saatat sinäkin joutua kuvetta kaivamaan jos tyttiksellä huono rahatilanne.
Miehen pitää maksaa jotta nainen ei pihtaa.
Kalliiksi tulee illu.