Helsingissä ei tietoakaan mistään koronasta. Ei maskeja, ei turvavälejä, ei mitään normaalista arjesta poikkeavaa havaittavissa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin helsinkiläinen. Turvavälit, käsihygienia, ei aivastella. Missä päin Helsinkiä nuo ap:n jutut on nähty?
Keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin helsinkiläinen. Turvavälit, käsihygienia, ei aivastella. Missä päin Helsinkiä nuo ap:n jutut on nähty?
Keskustassa.
Mikä on tässä tapauksessa "keskusta"?
Tyyntä ennen myrskyä mutta myrskyn jälkeen on poutasää.
Löysää sitä vannetta pääsi ympärillä ja jätä meidät rauhaan.
Täällä nautitaan kesästä ja elämästä ja jätetään koronahysteerikot omaan arvoonsa.
Kauppatorilla laivoille jonottivat ihan kiinni toisissaan.
niin jonottivat. Myö näin telekkarista.
on ne kyllä junttiloita tuola kaapunkissa, meillä on sentänsä 100 kilometriä lähimpään nuapuriin.
ompi turvallinen väli.
Minä, helsinkiläinen, tänään ihmettelin, kun en nähnyt kellään maskia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtikoot omasta turvallisuudestaan jättäkää muut rauhaan. Teidän ei tarvitse mennä mihinkään jonoon jossette halua. Pysykää kotona ulisemassa.
Te muut teette siitä huolehtimisen tietentahtoen vaikeaksi, sekö on ok? Jonkun on mentävä sinne ruokakauppaan töihin kun sinä virut kotona sairastamassa ja klikkailet (toivottavasti) ruokakassipalvelusta itsellesi sapuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä, helsinkiläinen, tänään ihmettelin, kun en nähnyt kellään maskia.
Et itselläsikään?
Mä kävin tänään Hakaniemi torilla, ja mulla oli maski, näin n. 6-8 jolla oli maski, tosin puolet oli kiinalaisen näköisiä
Kyllähän meilläpäin (Helsinki) noita maskipäitä kävelee vastaan.
Eik niitä maskeja tulla juuri näkemäänkään, vaikka olisi suositus. Maskissa menee suomalaisten raja.
Oliko niitä huimat 4 uutta koronatartuntaa tänään Helsingissä? Odotitko sen vuoksi näkevän tyhjän kaupungin?
Kuljet ilman maskia ruuhkapaikoissa ja arvostelet muita, jotka tekevät samojn.
Oon just läydössä viihteelle, coronafoobikot voi pysyy himas!