Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetystä julkisilla paikoilla vastuvat - asiallisia vastauksia pyytäisin?

Vierailija
31.07.2013 |

Pyytäisin asiallisia vastauksia kysymykseeni, eli mikä häiritsee imetyksessä julkisilla paikoilla, esimerkiksi ravintolassa? Itselleni asia on todella vaikea ymmärtää. Olen imettänyt kahta lastani pitkään, toista yli kaksivuotiaaksi, myös julkisilla paikoilla, mutta aina hienotunteisesti ilman suurempia tissien esittelyjä. Eilen täällä olleessa ketjussa liittyen Näsinneulaan, joku kirjoitti, että "lapsi lutkuttaa tissiä posket lommolla"- itselleni tuo kuvaus on aivan outo, koska imetys oli hiljaista ja rauhallista puuhaa, enkä olisi voinut kuvitella sen häiritsevän ketään.

Kertoisitteko, millaisia negatiiisia ajatuksia imetyksen näkeminen teille tuo? Miksi se on teistä epämiellyttävää tai jopa "ällöttävää" (joku jopa vertasi imetystä ulostamiseen tai nenän kaivamiseen)?  

Kertoisitteko myös, oletteko itse imettäneet lapsianne, tai onko teillä lapsia.

Kiitos!

Kommentit (517)

Vierailija
61/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!!!!

[img]http://www.babyidea.fi/imetys/carriwell/cwtina_moonlight_imetys.jpg[/img]

Järkyttykää, nainen varmasti haluaa vain näytellä rintojaan..eiku venaas...missä ne on! :(

Vierailija
62/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:10"]

Tuota mielisairasta miestä viedään ihan 6-0! :D

Tulinpa vaan sanomaan kun lukasin tuon keskustelun nauraen. :)

T.Lapseton nuori nainen 

p.s imetys todellakin on maailman normaalein asia ja siitä silmäntykyttely todella naurettavaa! :D Jos joskus saan lapsia, tulen aivan varmasti lapseni ruokkimaan siellä missä hänellä on nälkä. ;) Lupaan hymyillä kannustavasti imettäville äideille tuolla ulkona. :) Kaunis näky kun pieni vauva ruokailee äidin sylissä!

[/quote]

Alastomuus on maailman normaalein asia. Paskominenkin on normaalimpaa kuin imettäminen. Samoin seksi. Mutta noita ei hyväksytä julkiselle paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:08"]

Reps. Minua tulee THL, Lääkäriliitto, WHO ja kaikki terveydenhuoltoalan organisaatiot. Joku vauvapalstan emootikko ei paljon hetkauta :D

[/quote]

Lähde, kiitos? :-D Kaksi termiä: imetys vs. julki-imetys. Kaksi eri asiaa. Vielä kerran: imetys != julki-imetys. Nuo organisaatiot tukevat varmasti imetystä, mutta julki-imetystä? Vain sun mielikuvituksessas.

[/quote]

Hei se unohti tuosta tukijalistasta sen mukasanomien toimittajan, jonka ystävä (=säälistä facebookin ystävälistalle hyväksytty, ei kontaktia tosielämässä) se väitti olevansa... :'-DDDD Ei he***vettiläinen, en muista koska viimeksi on saanut nauraa näin paljon...

Vierailija
64/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:10"]

Tuota mielisairasta miestä viedään ihan 6-0! :D

Tulinpa vaan sanomaan kun lukasin tuon keskustelun nauraen. :)

T.Lapseton nuori nainen 

p.s imetys todellakin on maailman normaalein asia ja siitä silmäntykyttely todella naurettavaa! :D Jos joskus saan lapsia, tulen aivan varmasti lapseni ruokkimaan siellä missä hänellä on nälkä. ;) Lupaan hymyillä kannustavasti imettäville äideille tuolla ulkona. :) Kaunis näky kun pieni vauva ruokailee äidin sylissä!

[/quote]

Alastomuus on maailman normaalein asia. Paskominenkin on normaalimpaa kuin imettäminen. Samoin seksi. Mutta noita ei hyväksytä julkiselle paikalle.

[/quote]

Voi et voi olla noin tyhmä ihminen! :D

No onneksi tämä on sinun ongelmasti, normaalit ylemmän luokan äidit imettää missä imettää, häiritsee sua tai ei. ;)

Vierailija
65/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:36"]

Mitäs se imettäminen on, jos ei ruokailua? Aikuinen mies kykenee käyttämään ravinnokseen muutakin kuin maitoa, vauva taas ei. Ulostaminen on eri asia kuin syöminen. Hassua muuten, että olen nähnyt aikuisten miesten virtsaavan keskellä kaupunkia, mutta en vauvojen.

Kerropa kiinteistösi nimi, niin tiedetään välttää. Tämän ei pitäisi olla ongelma asiakasvirtojen suhteen, koska täällä joku väitti tietävänsä, että asiakasmäärä lisääntyy, jos imettäminen kielletään. Nimi esiin vain tai olet paskanjauhaja.

En ole vielä kertaakaan halveksuntaa kohdannut.

[/quote]

Ai et ole kohdannut halveksuntaa? Jo tuhatkunta halveksuvaa viestiä samasta aiheesta eri ketjuissa ei mielestäsi ole halveksuntaa? Ootsä ihan pimee? :D

P.S. Kaupasta saa korviketta. Sitä kannattaa käyttää varsinkin jos on noin kova mielialalääkitys päällä, vauva säästyy turhalta huumaamiselta.

[/quote]

Luuletko oikeasti, että kukaan jaksaa välittää jonkun anonyymipalstan viesteistä? :D Sinähän niitä olet tehtaillut nyt päiväkausia.

Ps. äidinmaito on parasta ravintoa lapselle. Ei ole mitään syytä antaa korviketta, jos imetys sujuu hyvin. En tunne mielialalääkkeitä, mutta uskon, että sinä tunnet. Sen verta käyttäjän kokemukselta kuulostaa tuo kommentti.

[/quote]

Ketään ei kiinnosta sinun lapsesi. Se on sinun ongelmasi.

Olet kuin sosialisti. Yrität tunkea omat ongelmasi muiden hoidettavaksi. Yrität pakottaa muut hyväksymään sinut ja pentusi. Mutta se ei onnistu.

Sosialismi on sairautta. Samoin kuin muiden ihmisten ei pidä maksaa toisten kuluja niin toisten ei tarvitse kuunnella lapsen huutamista tai riehumista.

On sinun ongelmasi jos lapsellasi on nälkä. Mitäs hankit sen. On sinun ongelmasi jos lapsesi riehuu. Muiden ei sitä tarvitse suvaita. Hoida omat ongelmasi äläkä yritä pakottaa muita kärsimään niistä

[/quote]

No ei muiden tarvitse siitä lapsestani ollakaan kiinnostunut :D Ei tarvitse olla kiinnostunut myöskään lapseni ruokkimisesta.

Äänestän kokoomusta, joten tuskin olen sosialisti.

Jos lapsella on nälkä, se itkee. Kun imetetään itku lähtee pois. On sinullakin kivempaa siellä nurkassa, kun vauva ei itke nälkäänsä.

Vierailija
66/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa oikeasti riehua vain nainen jonka oma imetys epäonnistui, ei ketään jonkun harson alla piilossa imettäminen oikeasti voi kolauttaa noin pahasti! :D

Mua häiritsee alastomuus vaatteiden alla! :(

Vierailija
67/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:16"]

Mitäs se imettäminen on, jos ei ruokailua? Aikuinen mies kykenee käyttämään ravinnokseen muutakin kuin maitoa, vauva taas ei. Ulostaminen on eri asia kuin syöminen. Hassua muuten, että olen nähnyt aikuisten miesten virtsaavan keskellä kaupunkia, mutta en vauvojen.

Kerropa kiinteistösi nimi, niin tiedetään välttää. Tämän ei pitäisi olla ongelma asiakasvirtojen suhteen, koska täällä joku väitti tietävänsä, että asiakasmäärä lisääntyy, jos imettäminen kielletään. Nimi esiin vain tai olet paskanjauhaja.

[/quote]

Ai et ole kohdannut halveksuntaa? Jo tuhatkunta halveksuvaa viestiä samasta aiheesta eri ketjuissa ei mielestäsi ole halveksuntaa? Ootsä ihan pimee? :D

P.S. Kaupasta saa korviketta. Sitä kannattaa käyttää varsinkin jos on noin kova mielialalääkitys päällä, vauva säästyy turhalta huumaamiselta.

[/quote]

Luuletko oikeasti, että kukaan jaksaa välittää jonkun anonyymipalstan viesteistä? :D Sinähän niitä olet tehtaillut nyt päiväkausia.

Ps. äidinmaito on parasta ravintoa lapselle. Ei ole mitään syytä antaa korviketta, jos imetys sujuu hyvin. En tunne mielialalääkkeitä, mutta uskon, että sinä tunnet. Sen verta käyttäjän kokemukselta kuulostaa tuo kommentti.

[/quote]

Olet kuin sosialisti. Yrität tunkea omat ongelmasi muiden hoidettavaksi. Yrität pakottaa muut hyväksymään sinut ja pentusi. Mutta se ei onnistu.

Sosialismi on sairautta. Samoin kuin muiden ihmisten ei pidä maksaa toisten kuluja niin toisten ei tarvitse kuunnella lapsen huutamista tai riehumista.

On sinun ongelmasi jos lapsellasi on nälkä. Mitäs hankit sen. On sinun ongelmasi jos lapsesi riehuu. Muiden ei sitä tarvitse suvaita. Hoida omat ongelmasi äläkä yritä pakottaa muita kärsimään niistä

[/quote]

No ei muiden tarvitse siitä lapsestani ollakaan kiinnostunut :D Ei tarvitse olla kiinnostunut myöskään lapseni ruokkimisesta.

Jos lapsella on nälkä, se itkee. Kun imetetään itku lähtee pois. On sinullakin kivempaa siellä nurkassa, kun vauva ei itke nälkäänsä.

[/quote]

Lapselle kun laitat tutin suuhun tai pullomaidon niin ei itke. Eikä kukaan ole vielä nälkäänsä kuollut ainakaan meillä viime aikoina.

Vierailija
68/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:09"]

Luuletko oikeasti, että kukaan jaksaa välittää jonkun anonyymipalstan viesteistä? :D[/quote]

Sähän olet se onneton, raskaana jätetty ressukka, joka on lanseerannut termin lassukka? :-D Eli palstan oma Imetyshullu, oletkohan ikikselle sukua? Sulla tuntuu nuo viestit kolahtavan vähän tavallista pahemmin, en ole muiden kohdalla nähnyt tuollaista raivoa. Oliko se sun mieskin lassukka? Vai muumimukitekniikallako sait raskauden alkamaan? Naapurin ystävälliseltä homomieheltä?

Sä olet pelkkä vitsi, niin helposti ärsytettävissä tähtitieteellisiin lukemiin v*tutusmittarin suhteen. Kiitos päivän nauruista, täällä on sun kommenteille nauranut koko päivän iso joukko ihmisiä. Tarkennetaan vielä, että yli puolet heistä on miehiä, jotka lassukkaa ovat tuskin nähneetkään.

Menes nyt nukkumaan.

[/quote]

Mikä ihme on ikis? En ikinä avaa niitä ketjuja.

Sinähän se täällä olet raivonnut päiväkausia jostain imetyksestä. Miten noloa! Ihan kiinteistönomistaja keskellä yötä vinkumassa jostain vauvan ruokkimisesta :D

Hyvä, että naurattaa. Oletko nyt ihan varma, että ne nauravat nimenomaan minulle?

Vierailija
69/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko selvittää tuon ip niin katsotaan kuka on tuo "lapseton mies" oikeasti! :D

Tai siis enhän tietysti osaa sitä tehdä ja sehän olisi luvatontakin. *viheltelee

Vierailija
70/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:09"]

Luuletko oikeasti, että kukaan jaksaa välittää jonkun anonyymipalstan viesteistä? :D[/quote]

Sähän olet se onneton, raskaana jätetty ressukka, joka on lanseerannut termin lassukka? :-D Eli palstan oma Imetyshullu, oletkohan ikikselle sukua? Sulla tuntuu nuo viestit kolahtavan vähän tavallista pahemmin, en ole muiden kohdalla nähnyt tuollaista raivoa. Oliko se sun mieskin lassukka? Vai muumimukitekniikallako sait raskauden alkamaan? Naapurin ystävälliseltä homomieheltä?

Sä olet pelkkä vitsi, niin helposti ärsytettävissä tähtitieteellisiin lukemiin v*tutusmittarin suhteen. Kiitos päivän nauruista, täällä on sun kommenteille nauranut koko päivän iso joukko ihmisiä. Tarkennetaan vielä, että yli puolet heistä on miehiä, jotka lassukkaa ovat tuskin nähneetkään.

Menes nyt nukkumaan.

[/quote]

Mikä ihme on ikis? En ikinä avaa niitä ketjuja.

Sinähän se täällä olet raivonnut päiväkausia jostain imetyksestä. Miten noloa! Ihan kiinteistönomistaja keskellä yötä vinkumassa jostain vauvan ruokkimisesta :D

Hyvä, että naurattaa. Oletko nyt ihan varma, että ne nauravat nimenomaan minulle?

[/quote]

Samaa mietin, ihmeen paljon tuntuu jotain lapsetonta kiinteistövälittäjää kiinnostaa ihmisten imettäminen jossain kaupoilla! ;)

Ei minua vaan olisi hetkauttanut pätkääkään asia lapsettomana! Ei sitten ollenkaan, kaikenlisäksi tuskin edes imetystä jossain toisessa pöydässä edes huomaisin, ei minua niin paljon kiinnosta kytätä imetystä. :D Ei ainakaan vielö ole ketään hyvin suurieleisesti imettävää äitiä sattunut kohdalleni.

Vierailija
71/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viesti ylläpidolle tiedoksi.

Vierailija
72/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 17:05"]

Ja äidit imettävät vauvojaan, missä haluavat.

Kyllä huomaa, että olet lapseton mies. Toivon, ettet saa ikinä lapsia.

[/quote]

On jo osoitettu, etteivät äidit enää saa imettää vauvojaan missä haluavat. Siitähän tämä keskustelu lähtikin, ellen väärin muista? Ihmiset alkavat kyllästyä näihin huonotapaisiin wt-mammoihin.

Huomaa, että sinä olet hormonihuuruinen (vaihdevuodet vaiko imetys?) mamma. Oletkohan koskaan kuullut vapaaehtoisesti lapsettomista? :-D 

[/quote]

Aika harvassa on ne paikat, joissa ei saa imettää. En ole tuossa boikottiketjussa nähnyt vielä yhtään nimeä. Jos yksi ravintola kieltää imettämisen, niin big deal. Helsingissä on satoja ravintoloita, joista valita ja joihin voi kantaa rahansa.

Imettäminen on muuten yleisempää korkeasti koulutettujen ja hyvässä työmarkkina-asemassa olevien keskuudessa. Sen sijaan alhaisesti koulutetut (eli siis ilmeisesti wt) eivät juurikaan imetä.

Vapaaehtoisesti lapsettoman kannattaa pitää näistä asioista suunsa kiinni, kun et ihan oikeasti tiedä kyseisestä asiasta yhtään mitään.

[/quote]

Muista sitten imettää niin että rinta ei näy sillä jos se näkyy niin teet rikoksen. Se on itsensä paljastelua ja se on kielletty julkisilla paikoilla.

[/quote]

Laita nyt se linkki lakipykälään, jossa mainitaan, että rintojen näkyminen imetettäessä on laitonta.

[/quote]

Itsensä paljastelu on laitonta julkisilla paikoilla, paljaat rinnat tai paljas rinta. Löytyy Finlex.fi/ ajantasainen lainsäädäntö

- oma mielipiteeni on, että imettäjän rinnat muistuttaa lehmän utareita, yhtä rumat

[/quote]

Mutta imettäminen ei ole paljastelua, vaan ruokkimista. Laita nyt se linkki, missä kielletään imettäminen sen takia, että se olisi rintojen paljastelua julkisella paikalla. Muutama minuutti aikaa, paskanjauhaja.

Sinun mielipiteesi ei kiinnosta ketään. Rinnat on tarkoitettu vauvan ruokkimiseen, ei sinun runkkumateriaaliksi.

[/quote]

Miten imetät niin että rintaa ei ollenkaan näy? Koska rinnat paljaana EI saa olla Suomessa julkisissa paikoissa.

[/quote]

Ei minun sitä tarvitse miettiä, näkyykö rinta vai ei. Imettäessä saa rinta olla paljaana, sillä imettäminen ei ole sukupuolisiveellisyyttä loukkaava asia muuta kuin henkisesti sairaiden lassukoiden mielestä.

[/quote]

Kyllä on ihan lain mukaan. Rinnat lasketaan seksuaallisiksi ruumiin osiksi ja ne eivät saa olla paljaina julkisilla paikoilla. Siksi naiset eivät saa kulkea rinnat paljaana Suomessa

[/quote]

Ei ole. Rinnan paljastaminen imetystä varten on tavanomaista vauvan ruokkimistoimintaa, kuten alastomana olo nudistirannalla. Ei loukkaa sukupuolisiveellisyyttä lain edessä. Sen sijaan rinnat paljaana Manskulla kulkeminen loukkaa.

t. juristi

[/quote]

Kyllä loukkaa. Samoin loukkaa vaippojen vaihto. Minä olen itse nähnyt kun poliisit puuttuvat imettämiseen.

[/quote]

Linkki? Muuten olet pelkkä paskanjauhaja.

Ainahan näitä loukkaantujia piisaa. Onneksi ei tarvitse kuitenkaan välittää. Taidanpa tämän toisen lapsen kohdalla oikein kunnolla kunnostautua julki-imettämisessä :D

[/quote]

Eli, tarkoitus oli provota! 

[/quote]

Sait mut provoistumaan julki-imettämään vieläkin enemmän kuin ekan lapsen kohdalla :D Parasta pysytellä seuraavan kolmen kuukauden kuluttua noin vuoden verran kotona, jos ei kestä katsella vauvan ruokailua.

[/quote]

Se mitään ruokailua ole. Hyväksyisitko sen että aikuinen mies imisi naisen tissiä vaikka keskellä kauppakeskusta? Jos et niin olet tekopyhä ihminen.

Olen heittänyt useita naisia ulos omistamistani kiinteistöistä sen takia että he ovat ruvenneet imettämään. Minua ei kiinnosta katsella jonkun lutkutusta. Se on sama asia kuin minä tulisin paskomaan teidän kodin olohuoneeseen.

Yksityisasiat pidetään yksityisinä ja hoidetaan siellä missä ei ole muita ihmisiä.

Sinun on sitten ihan turha ihmitellä miksi sinua ja lastasi halveksutaan.

[/quote]

[/quote]

Kuseminen keskellä kaupunkiakin on vastenmielistä. Se ei ole muiden ongelma mitä lapsesi voi syödä ja mitä ei. Se on sinun ongelmasi. Sinun pitää toimia niin että lapsesi ei aiheuta ongelmia muille ihmisille. Se ei saa itkeä, huutaa, riehua eikä sitä saa imettää julkisella paikalla. Mutta onneksi ympäri eurooppaa yritykset ovat kieltämässä imettämistä tiloissaan ja nyt tulee jopa lapsivapaita ravintoloita, hotelleja ja jopa lentoja. Muiden ei tarvitse kärsiä toisten lapsista.

Itse en ikinä anna tilaa lapsiperheille enkä väistä heitä. Olen jopa tehnyt rikosilmoituksen siitä että kakara juoksi minua päin kaupassa. Jos ei osata pitää lapsia kurissa niin ei tarvitse ihmetellä muiden reagointia siihen.

[/quote]

Vauvan syöminen ei ole todellakaan mikään ongelma minulle. Annan rintaa, silloin vauva sitä tarvitsee. Ei minua kiinnosta tuollaiset lapselliset mielensäpahoittajat, naurattaa lähinnä ;D Sittenhän se vauva ei itke tai riehu, kun se saa maitoa. Varmasti on sullakin helpompaa, kun se vauva saa mahansa täyteen eikä itke nälkäänsä.

Onneksi on lapsivapaita paikkoja, jossa alkoholistit voivat rauhassa ryypätä. Senhän takia ne on tehtykin, ettei perheet häiriinny.

Mitäs siitä rikosilmoituksesta seurasi? Taisi poliiseja naurattaa.

[/quote] '

Sinun pitäisi pystyä hallitsemaan lastasi täydellisesti. Niitä lapsivapaita paikkoja tulee olemaan koko ajan enemmän. Hyvä niin.

Jopa Suomessa ruvetaan kieltämään useissa ravintoloissa lapsen imetys. Niin kuin muissa maissa on jo käynyt.

Äidit lastensa kanssa ovat maailman itsekeskeisimpiä ihmisiä mitä on. Ne menee juoppojen, rikollisten ja jopa feministien ohi. He luulevat että koko maailman pitäisi pyöriä heidän mukaansa. Koska heillä on lapsi niin kaikkien muiden pitäisi sitä lasta sietää ja heitä pitäisi siinä auttaa.

Onneksi nykynuoriso on tullut viisaammaksi. Monet nuoret 20 +/- inhoavat lapsia.

Pääosin niiden käytöksen takia.

[/quote]

Opettele itse hallitsemaan itseäsi. Vain sairas ihminen häiriintyy vauvan imettämisestä. Aikuinen pystyy hillitsemään itseään, ellei elä täysin tunteidensa vallassa, kuten sinä näytät elävän.

Tulkoon vain lapsivapaita paikkoja. Varmasti ihan kivoja.

Tutkimuksen mukaan 18-24-vuotiaista miehistä 94 % haluaa lapsia. Enpä sanoisi sitä vihaksi. Ei kannata projisoida noin heikoilla taidoilla.

[/quote]

Huomaatko, että sinua ei tueta. 

[/quote]

Reps. Minua tulee THL, Lääkäriliitto, WHO ja kaikki terveydenhuoltoalan organisaatiot. Joku vauvapalstan emootikko ei paljon hetkauta :D

[/quote]

Minkä tutkimuksen mukaan 94% miehistä haluaa lapsia? Täyttä roskaa. Tämä maahan olisi täynnä lapsia jos tuo pitäisi paikkansa. Jostain syystä vain yhä useampi suomalainen jää lapsettomaksi ihan omasta tahdosta. Se kasvaa koko ajan.Samoin lapsien määrä jos niitä hankitaan.

[/quote]

No laitapa nyt ensin se lähteesi, kun poliisi on poistanut imettäviä naisia julkisilta paikoilta. Ja edelleen odotellaan niitä kiinteistöjesi nimiä. Löytyykö? Ai, ei. No... PASKANJAUHANTAA :D

Vierailija
73/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vielä sanon, että on tosi loistava asia jos niitä lapsivapaita paikkoja tulee lisää, koska sitten voin huikkasta tuollaiselle, että mene sinne lapsivapaaseen ravintolaan jos noin ottaa päähän. :)

Voisin itsekin käydä kun saan lapsivapaan illan, sepäs olisikin hyvä idea! :)

Vierailija
74/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lähde, kiitos? :-D Kaksi termiä: imetys vs. julki-imetys. Kaksi eri asiaa. Vielä kerran: imetys != julki-imetys. Nuo organisaatiot tukevat varmasti imetystä, mutta julki-imetystä? Vain sun mielikuvituksessas.

[/quote]

Etkö oikeasti osaa itse etsiä Lääkäriliiton tai WHO:n sivuja? Huh. Imetyksen tukeminen tarkoittaa sitä, että vauvalla on mahdollisuus imeä vauvantahtisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että vauvaa ruokitaan siellä, missä hänellä on nälkä.

Vierailija
75/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt vaan kyse siitä, että jotkut hormonihöyryissä olevat äitylit eivät tajua, että ihan kaikki eivät halua katsella miten imetystä esitellään julkisesti, vaikka se omasta itsestä tuntuisi kuinka ihanalta? Vaikka kuinka tuntisi olevansa oikea runsaudensarvi, niin esimerkiksi illallisravintolassa voi ehkä asian hoitaa sivummalla?

Vierailija
76/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:15"]

[/quote]

[/quote]

Hei se unohti tuosta tukijalistasta sen mukasanomien toimittajan, jonka ystävä (=säälistä facebookin ystävälistalle hyväksytty, ei kontaktia tosielämässä) se väitti olevansa... :'-DDDD Ei he***vettiläinen, en muista koska viimeksi on saanut nauraa näin paljon...

[/quote]

En kyllä tunne ketään sanomien toimittajaa.

Vierailija
77/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:24"]

Onko nyt vaan kyse siitä, että jotkut hormonihöyryissä olevat äitylit eivät tajua, että ihan kaikki eivät halua katsella miten imetystä esitellään julkisesti, vaikka se omasta itsestä tuntuisi kuinka ihanalta? Vaikka kuinka tuntisi olevansa oikea runsaudensarvi, niin esimerkiksi illallisravintolassa voi ehkä asian hoitaa sivummalla?

[/quote]

En poistu pöydästä, toki imetän vaatteen, huivin tai harson avulla niin, että ei kenenkään ravintolassa rintaani tarvitse katsoa. Sinä sensijaan voit antaa tilaa muillekin ihmisille ilman itsekkyyttä.

Vierailija
78/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lapselle kun laitat tutin suuhun tai pullomaidon niin ei itke. Eikä kukaan ole vielä nälkäänsä kuollut ainakaan meillä viime aikoina.

[/quote]

Tutti ei auta nälkään. Äidinmaito on parasta ruokaa, eikä ole mitään syytä antaa korviketta, jos imetys sujuu. Varsinkaan jonkun yliherkän kiinteistönomistajan takia :D Ei ole kukaan kuollut siihenkään, että näkee vauvaa imetettävän.

Vierailija
79/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ip:n selvittäminen kiellettyä jos osaa? :)

Vierailija
80/517 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:24"]

[/quote]

Etkö osaa katsoa muualle? Onko pakko katsoa? Illallisravintoloissa harvemmin on lapsiperheitä.