Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

&heartsSuurperhekuumeilijat viikonloppuun&hearts

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko muu perhe koisii,minä hiippaillut ympäri huushollia jo klo puoli kasista.Ei tule uni ei=)

Omaan kysymykseeni vielä palatakseni.

En myöskään toivo että tyttäreni kk-kierto alkaisi vielä.En vaan kirveelläkään muista milloin oma rintojen kasvu alkoi.Ja mitä siitä meni kk alkuun.Kun tytöllä selvästi nähtävissä rintojen kasvua.Kovin hoikka tyttö on,hyvä kun 25 kg(/138cm) painaa.Joten en usko että kk alkaa.Toisillahan tulee karvoituskin hyvin aikaisin eikä mitään muuta pitkään aikaan.Itsekkin olin lähes 13.Syyskuussa kun vuosia tulee aina lisää.

Ja muistelen myös että ekasta vuodosta meni kuukausia ennen seuraavaa vuotoa.

Pää lyö edelleen tyhjää,palailen päivän mittaan.

Leanna + katras

Vierailija
22/22 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on väki siirtynyt jo ulos, kuopus kinuaa perässä mutten taida vielä viedä. Odottelen ilman lämpiämistä niin pääsee vähällä pukemisella.

Menen nyt amulla kakkosen kanssa lääkäriin, poika on puoltoista viikkoa yskinyt räkäistä yskää kuin keuhkotautinen. Kolmosellahan todettiin vastaavasta yskästä poskiontelotulehdus niin on parasta käydä tarkastuksella. Lääkäri vaan on vähän arveluttava, olen näitä terkkarin lääkäreitä sen verran oppinut tuntemaan.

Miehen kesälomasta on ensimmäinen viikko mennyt, enkä juuri sen enempää ole nähnyt kuin töissä ollessaankaan. Kotihommia on kuitenkin tehnyt, meillä on rakentaminen osittain keskeneräistä edelleen. Ulkorakennusta on sisältäpäin tehnyt kuntoon isänsä kanssa ja äitinsäkin. Saapa nähdä tuleeko niitä toisen sisäänkäynnin rappusia, ne kun olivat mun ainoa toiveeni tälle lomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla