Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

&heartsSuurperhekuumeilijat viikonloppuun&hearts

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ainakaan tänään vielä jäänyt kiinni*iloitsee*

Aloitin uuden pinon niin mahtuu taas uutta juttua paremmin!

Kaikki mukaan innokkaina!

Eiköhän pitäis kömpiä petiin??;)

L

Vierailija
2/22 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuta yhtään,mut aamul ois aikanen herätys,joten kyl on kömmittävä yläkertaan hiljalleen kuitenkin.

Lumina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli testattua haamu pp. 8 ja nyt pähkäilen, että onko plussa ja onko taas tuplat??? Sukuun kun niitä mahtuu ja meilläkin jo yhdet!!! No, maanantaina varmaan varmistuu, silloin testaan uudestaan.

Vierailija
4/22 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonien aiheuttamaa unettomuutta.Pyörin öisin hereillä tunteja.Vaikka väsyttää ei uni tule,ei millään!

Aamulla jo aikaisin pystyssä.

Kai se rankka väsymys vielä ehtii tulemaan!

Tänään toiset kemut.Isommalla porukalla.Luulen ettei tämä ilta ole niin vaikea pitää raskutta salassa kun porukka tuskin ehtii vahtaamaan mun juomisia=)

Siirtelen taas lasia miehelleni!

Anteeksi vielä kerran tämä omanapaisuus mutta kuten tiedätte,kyllä tässä vaiheessa kaikki pyörii oman navan ympäri;O

Tyhjä pää...

Leanna ja viisikko ja rv 4+1(naurattaa toi pieni lukema...)

Vierailija
5/22 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri miehen kanssa hautajaisista ja pitää mennä lapset hakemaan mummulasta.

Onnea pöheltäjällekin, kyllä se plussa varmaan siitä vahvistuu!

Hiljaiseloa on, kaikilla omat jutut näin lauantaipäivänä.

Vierailija
6/22 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vapaailta" edessä meikälläkin! :0) Tosin taidan käyttää sen nukkumiseen, täällä väsy ja huono olo jatkuvat edelleen ja melkein pahenemaan päin ovat. Toisilta muistelisin näillä viikoilla huonojen olojen vähentyneen.. Mutta hyvää huonoaoloahan tää on..

Pöheltäjälle onnea!

Leannalle, minulla kanssa tuo hormonaalinen unettomuus vaivaa, yleensä tosin vain aamuyöstä.

Mittumaari, matkalla nukkumaan - ehkä

Vierailija
7/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemut on onnellisesti ohi.Kertalleen jo veljeni kysäisi;siskosein,mistä moinen ruokahalu?Ettet vaan odota?Johon minä tokaisin että juu-u,viidettä kuuta vedellään ja pullistelin vatsaani=)

Asiaa ei sen koommin sivuttu!

Ekat ällötykset koettu aamutuimaan!

L kera viisikon ja salamatkustajan

Vierailija
8/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litanian kirjoitin ja kone käski vaan otsikkoa kirjoittaa eikä hyväksynyt tekstiäni lainkaan. Uudestaan en enää kaikkea ehdi.

Lähdemme kummitytön pikkuveljen synttäreille ja palailemme vasta illalla. Samalla esikoinen jää sinne pariksi päiväksi ja ovatkin neidit suunnitelleet vähintäin kolmen viikon ohjelman siihen aikaan. Korkealta putoavat kun huomaavat, ettei kaikki toteudukaan.

Vierailija
9/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Leanna!!!! Ihanat uutiset!!

Ja onnea myös Pöheltäjälle! Toivotan pikaista haamuviivan vahvenemista!

-Ädä ex-kuumeilija (mukamas)-

Vierailija
10/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIrjoitin äsken viestin entiseen malliin, enkä saanut sitä tulemaan näkyville.

Vierailija
11/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli referoin pikaisesti sen viestin, mitä minä ihan ensi aluksi tänne kirjoitin, huoh.

Onnittelut Pöheltäjälle. Olen itse saanut haamun, vain silloin kun olen ollut raskaana. Kurkkasin tuota toista pinoa, joten nyt sitten jännäämme onko salamatkustajia sitten enemmänkin.

Meille ei mitään ihmeellistä kuulu. Puolisolta tuli juuri äsken viesti, että he lähtevät ajamaan kotiapäin. Onkin kovasti ikävä sekä isompaa että pienempää miestä. Vaikka kummallekin on todella tärkeää päästä aina välillä muutamaksi päiväksi näistä koti/työkuvioista irti, niin olen kyllä todella tyytyväinen kun tämän kesän reissut ovat nyt ohi. En ole ehtinyt armastani näkemään tällä viikolla kuin ihan vilaukselta.

Neiti nukkuu, joten jatkan vielä siivouksia.

Terkuin kuramyyrä & oktetti

Vierailija
12/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin nuo viestit, kun en kahteen (hurjaa!) paivaan oo paassy/ehtiny koneelle!

Ma kavin uimassakin tanaan , ja sain ihoni ravun punaiseksi! Varovasti kumminkin kastelujen lomassa auringossa istukselin, mutta kun en yhtaan oo ruskettanu... ja en laittanu ees rasvoja!

Nyt on olo kuin saunasta tullessa; sisaltapain hehkuttaa!

Poheltajalle isot halit ja toivoa vahvemmasta plussasta! Leannalle jaksamisia huonoon oloon!

JA MEILLE MUILLEKIN PUHALLETAAN HORMOONITUULIA...

Mutta nyt pitaa menna iltaruuan pariin- heippa kaikille!

Vierailija
13/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko olla niin utelias etta mita ehkaisya kaytatte talla hetkella(? ) kun odotatte sita ' oikeaa' hetkea ; ma kun oon hirveen kyllastyny noihin kumeihin, mutt' en halua kuitenkaan aloittaa pillereitakaan ettei omat hormoonit taman enempaa sekaannu!!

Jotenkin yhdistan sunt nyt eniten ' omaan olooni' kun ollaan molemmat niin liki tuota km:aa. Eli luen tietysti sun kirjoituksia mielenkiinnolla!

Eli viela kaikille hyvat yot!

Vierailija
14/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamat aurinkoisina ja suunpielet punaisina kirmasivat pitkin peltoa.saaliina masu täynnä mansikkaa ja pakkaseen 30l talven iloksi!

Äidin kädet huutavan punaiset=)

autoon meinasin palatessa nukahtaa,nuokuin ja pilkin jo.Väsyttää armottomasti!

Ilta-aurinko lämmittää vielä suloisesti,ja lapset juoksentelee pihalla.Vielä en pääse nukkumaan sillä en raaski leikkejä keskeyttää ja patistaa yöpuulle!

Kuramyyrälle ihanaa jälleennäkemistä miehen kanssa!!!

Joko Levinian luokse on täti punainen tehnyt vierailunsa?Ja samalla tasoittanut " hormonaalisen tilanteen" .Toivottavasti!Etkös niin itsekkin toivonut=)?

Ilta jatkuu..

L+5 ja rv sama kuin viimeksi

Vierailija
15/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on häät juhlittu ja lähes kaksi päivää istuttu junassa. Vieläkin " hytkyttää" , kroppa ajelee vieläkin nähtävästi ympäri Suomea. Aivan kummallista, ihan kun laivallaolon jälkeen, kun on on ollut tuulisempaa. Toivottavasti tästä tasaantuu. Huomenna sitten jatketaan mökille eli olen sitten viikon kokonaan nettipimennossa. Pakkaamiset vielä tekemättä. Sääennusteetkin lupailevat huomattavasti viileämpää; niinpä tietysti sataa vettä kun vihdoin pääsemme tosissaan lomalle.

Mutta pidemmittä puheitta: nyt tyttöä suihkuun viemään ja pakkauspuuhiin. Palaamisiin ensi viikolla ja mukavaa viikkoa kaikille,

Suviruusu

ps. onnittelut Pöheltäjälle!

Vierailija
16/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla pain ei tateja kay kuin esikolla, heh hee

Hitsi kun alkaa jo tosissaan ottaa kaaliin, vaikka kovin ' toppuuttelevat ' maikalaista karsivallisyyteen taalla viela kuulemma kaks viikkoa ollaan ' normaalirajoissa' tassa oottelussa!

Mies heittais hanskansa tiskiin jo nyt ja touhuis kylla ilmankin ehkaisya, mutt' mul iskee kauhee paniikki ja viimesetkin halut katoo! En siis ihan viela oo ees valmis uuteen raskauteen! Noin henkisesti!

Ma kun sitkeena suomalaisena paatin odottaa nyt ainakin ne yhdet ' normaalit ' kuukautiset niin en kylla sita periaatetta muuta: odotettu siis tama nyt 5 viikkoa ja jos alkaa monkut niin viela ainakin siita viikko... Olin muuten viime viikolla bongaavinani oviksen, ainakin enemman limaa tuli kuin nyt muuten?? Eli menis siihen nyt yli viikon paahan?! Meilla tosissaan alkaa menna hermot tahan odotteluun ja ' lupaan ' uutta' varten. aatelkaa jos olisin odottanu ne maaratyt 6 kuukautta? Mahan olisin tullu hulluksi jo ennen????!!!!....

Ja innoissani oti vastaan jopa villiintyneet finnit, mahakivut; mita vaan joka nyt kertois kierron alkaneen normaalisti Arghhh...

Vierailija
17/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhuit esikon " tädeistä" ,tuli mieleeni galluppi kysymys kaikille.

Minkä ikäisenä omat kuukautisesi ensi kertaa alkoivat?

Ja jos jo omia isoja tyttöjä,alkoiko heidän kuukautiset saman ikäisenä?

Kun usein sanotaan että tyttäret menevät tässä asiassa äidin jalan jälkiä.

Oma esikoiseni täsääs taannoin näytti että " tissit ovat alkaneet kasvamaan" Toinen nänni piha oli turvonnut ja aristava ja sisällä tuntui sellainen pahkura jonka muista itsekkin hyvin niistä ajoita kun omat muutokset kehossa alkoivat tapahtua.Tyttö on nyt 9v8kk.

Millaisella ikäjanalla nämä kehitykset menevät,rintojen kasvusta kuukautisiin?

Itse olin 12,5v kun menkat alkoivat!

L+5 taas täällä,nyt pahoja unia näkevä kuopus sylissä joka itkee" mopo ikki!"

Vierailija
18/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika vanha kun kuukautiset alkoi, 14v. Äidilläni on alkanut suunnilleen saman ikäisenä eli perimänä taitaa tosiaan mennä. Rinnat mulla ei koskaan kasvaneetkaan :), semmoiset pienet läpykkeet vain. Vaan tarkoituksensa ovat täyttäneet kun neljä mukulaa tissiä on nassuttanut vuoden verran.

Meillä esikoinen on nyt 11v3kk eikä ole kuukautisia vielä eikä kropassa ulkoisia muutoksia muutenkaan. Jotain hormonijuttua on kyl koska päänahka haisee pahalta ja typykkä on lihonut vähäsen. Kovasti toivon, ettei vielä mitään tuliskaan, on niin lapsellinen vielä ja puhtaudesta joutuu muutenkin koko ajan muistuttelemaan.

Palailimme tosiaan 8v-synttäreiltä ja kauhulla katselimme pojan vanhemmiltaan saamaa lahjaa. Oli saanut mönkijän, lasten kokoa kylläkin, mutta meidän mielestä lähinnä tappovehkeeltä näytti. Yhteen ääneen vannottiin, ettei ikinä(ja tässä voi sanoa ettei ilmoisna ikinä) meille tule moista härveliä lapsen käyttöön. Ei siinä paljon kypärä auta kun ajaa ojaan ja mönkkäri kaatuu päälle. No, kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
19/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotta minulla alkanut menkat sinä kesänä, jolloin täytin 14v. Siis olin vielä nippanappa 13v. Olen aina ollut hentoista mallia, joten veikkaanpa, että ainakin kahdella vanhimmalla tyttärelläni (nyt siis vasta 6v. ja 4v.) alkanevat menkat aiemmin, kun ovat paljon vatterampaa sorttia kuin minä ja luulen, että kehittyvät nopeammin kuin minä. Pienin kirppu taas tuntuu tulleen minuun, joten hänestä en vielä ennustele mitään.. :0)

Muuten ei kummempia, ensi viikoksi luvattukin sitten taas tyypillisiä Suomen suven säitä eli jopa alle +15c.. Mutta oikeastaan ihan kiva, kun meillä automatkailua edessä eikä olla saatu ilmastointia korjattua, kun tulisi niin kalliiksi noin vanhaan autoon. Siis suhteettoman kalliiksi. Eli on mukavampi matkustaa.

Vaan nyt ripustamaan pyykkiä,

Mittumaari

Vierailija
20/22 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan yks viikko taas meni... Koko viikonloppu tehty " piharemonttia" eikä vielä touhulle loppua näy =(

Gallupiin: Taisinpa olla 12v11kk kun ekat menkat tuli, sit oli 2kk:n paussi ennen seuraavia sen jälkeen niitä sitten onkin riittänyt... Tyttö täyttää syksyllä 12 ja selviä merkkejä muutoksista on ollut jo pidempään. Ensin aika reilua pyöristymistä, nyt vähäistä rintojen kasvua ja ehkä 3kk sitten vähän vuotoa, tais kestää pari pvää, muttei vielä ole kunnon vuotoja näkynyt.

Pöheltäjälläkö se haamu oli? Onnea siitä ja toiv näkyy jo kunnon + =o)

Nyt hyviä öitä!!!

Marlett