Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teill koskaan käymyt niin, että työasioissa

Vierailija
31.07.2013 |

soittaja sanoo epäselvästi nimensä ja kuvittelette äänestä päätellen hänen olevan joku ihan toinen henkilö ja sitten puhelun kestäessä tajuatte että hän onkin eri henkilö ettekä kehtaa hänelle sanoa että kuvittelit hänen olevan toinen henkilö.

Sekava selitys, mutta minulle kävi näin. Teen kotona etätöitä ja vastasin unenpöpperöisenä puhelimeen. Noloa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt näin :)

Vierailija
2/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kymmenen aamulla vastaat unenpöpperössä? Ei se ole etätyöpäivä se on kyllä ihan puhdasveristä lintsaamista... jos siis normaalia toimistotyötä teet ja työpäivä normisti alkaa liukumassa 7-9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:45"]

Puoli kymmenen aamulla vastaat unenpöpperössä? Ei se ole etätyöpäivä se on kyllä ihan puhdasveristä lintsaamista... jos siis normaalia toimistotyötä teet ja työpäivä normisti alkaa liukumassa 7-9.

[/quote]

En vastannut puoli kymmeneltä puhelimeen, kirjoitin silloin viestin. Meinaatko että heti puhelun lopetettuani kiireen vilkkaa ryntäsin av:lle :)

Ja en tee normaalia toimistotyötä joten älä yhtään kanna huolta minun lintsaamisestani, voin tehdä työni tasan tarkkaan mihin aikaan huvittaa kunhan tulosta syntyy.  ap

Vierailija
4/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 09:45"]

[/quote]

Miksi oletat, että tämä tapahtui puoli kymmeneltä? Missä näin sanottiin? Miksi oletat, että kaikkien liukuma on 7-9? 

Itse teen etänä kaiken mahdollisen, työhöni ei kuulu asiakaskontakteja, joten halutessasi voin työskennellä vaikka 01-09. Taulukoiden väsääminen ja raporttien kirjoittaminen eivät ole aikaan tai paikkaan sidottuja, kunhan ne palautetaan ennen deadlinen umpeutumista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi