MIEHET: Seksiä paita/rintsikat päällä?
Ongelmana on pienet tissit, jotka kutistuivat kun laihduin. Tissit eivät enää ole pyöreät vaan kolmion malliset... Onko kuinka suuri turn off miehille harrastaa seksiä paita/rintsikat päällä?
Kommentit (27)
22 tarkoittanee pikemminkin 1/4-kuppisia. touchable.co.uk myy niitä vaikka kuinka isoina. Kokeilkaapa joskus ja kertokaa kokemuksista :)
Minusta on vähän outoa pitää rintsikat siksi päällä, että mielestään on liian pienet tissit. Tuleeko kysymyksessä olemaan siis joku ihan randomsuhde? Ei kai vakisuhteessa tuo voi olla auttava ratkaisu? :0
Hei aviomies, mun tissit ei pienentyneetkään nyt kun mulla on tää paita. Näinkö?
Toisinaan paita voi olla päällä tilanteen niin vaatiessa, mutta jos nainen piilottelee rintojaan, se on paha juttu minulle. Pienet ja olemattomatkin rinnat ovat kauniita ja kiihottavia ja minulle visuaalisuus on seksissä tärkeää.
M39
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:12"]
22 tarkoittanee pikemminkin 1/4-kuppisia. touchable.co.uk myy niitä vaikka kuinka isoina. Kokeilkaapa joskus ja kertokaa kokemuksista :)
[/quote]
Jep, juuri tuollaisia "kannatin"- tai "tarjolle asetettu"-tyyppisiä rintaliivejä tarkoitin. Niissä välittyy sellainen tuhma "ime mun rintoja"-sanoma ja samalla ne tukevat roikkuvia tissejä kiihoittavasti. Kaikki mammat eivät vaan tahdo uskaltaa heittäytyä kunnon paneskeluun mukaan ja murehtuvat sellaisia asioita, jotka eivät miehiä haittaa.
Ja nyt ap lopetat heti sen murehtumisen, tai sit tuut tänne, ni tutkin vähän noita sun tissejä! Katsotaan irtoaako se orkku ja miten ehdit itteäs häpeillä. :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 02:20"]
Ongelmana on pienet tissit, jotka kutistuivat kun laihduin. Tissit eivät enää ole pyöreät vaan kolmion malliset... Onko kuinka suuri turn off miehille harrastaa seksiä paita/rintsikat päällä?
[/quote]
No ei se nyt mikään täysi off ole mutta kyllähän se häiritsee. Ensimmäinen ja tärkein asia miehelle on se että nainen on sinut itsensä kanssa. Että hän ei häpeile mitään osaa itsessään. Se on todella seksikästä.
Olitko sitten lihava vai miksi laihdutit? Ettet vaan laihduttanut liian laihaksi? Normaalilla naisella pitää olla muotoa. Kun rinnat rupeavat kuihtumaan niin se yleensä tarkoittaa että on laihtunut liikaa
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 02:20"]
[/quote] Pienet rinnat on kaikkein kiihottavimmat, isot on yök
[/quote]
Väärin. Ei nainen saa olla kuin munaton pikkupoika. Rinnat kuuluvat naiselle. Sama kuin miehellä olisi 5 cm penis
Rintaliivit ovat todella kiihoittavat ja mikäli sen nännin saa sieltä esiin edes hieman, että voi maistaa välissä, niin upeaa. Mahtavat voisivat olla myös sellaiset puolikupit, mutta vaimollani on liian isot enkä ole missään nähnyt sellaisia hänen koossaan myynnissä :(
Murehdutko sä oikeasti tälläistä asiaa?